Ik probeer nog een klein beetje harder te gaan schaatsen maar dan...
Pov j/n
Dan voel ik ineens twee handen achter in mijn rug, ik gil en val hard voorover met mijn gezicht op het ijs. Dan hoor ik iemand lachen, ik kijk omhoog en herken haar meteen. Het is het meisje dat ook al zo onaardig deed op de camping! 'Lig je lekker?' vraagt ze onaardig. Ik kijk haar boos aan en sta weer op, maar voordat ik kan gaan staan, duwt ze me weer op het ijs. 'Jij dacht dat je zomaar weg kon gaan?'Pov Tommy
J/n en ik doen een wedstrijdje schaatsen en ik win. Ik wacht een tijdje bij de finish maar het duurt wel erg lang. Ik wacht nog heel even maar besluit dan om terug te schaatsen, misschien is er wel wat gebeurd?! Ik schaats snel terug en ongeveer op de helft van het rondje zie ik j/n. Maar er staat een meisje naast haar en j/n zit op de ijsbaan. Ik zie dat het meisje j/n slaat, ik schaats zo snel mogelijk naar j/n toe. Als ik bij haar ben help ik haar omhoog en kijk het meisje dat j/n net sloeg aan.Dan zie ik het, het is het bazige meisje van de camping! 'Oh, kom je je vriendinnetje weer helpen? Ze kan ook niets zelf!' zegt het meisje gemeen. Ik wordt boos en roep tegen haar: 'Ze kan heus wel wat zelf! Jij bent echt een bitch, laat j/n eens een keer met rust!' 'Nee, ik laat haar niet met rust, ze verdient het niet om met jullie om te mogen gaan. Dat ga ik haar voorgoed duidelijk maken, dus pas maar goed op je vriendinnetje!' schreeuwt ze in mijn gezicht en ik voel j/n trillen. Het meisje schaatst weg en roept nog: 'En noem me nooit meer een bitch, anders ben jij de volgende!'
Pov j/n
Het meisje schaatst weer weg en schreeuwt nog naar Tommy. Maar als ze weer uit het zicht is, vraagt Tommy gelijk aan mij of het gaat. Ze heeft me vol in mijn gezicht geslagen en er loopt een beetje bloed langs mijn wang, ook doet mijn rechter oog erg veel pijn. Dat wordt waarschijnlijk een blauw oog. 'Nee, mijn oog doet echt heel veel pijn', zeg ik huilend tegen Tommy. Hij geeft me een knuffel en samen schaatsen we naar de EHBO.Bij de EHBO leggen we uit wat er is gebeurd en wordt ik geholpen aan mijn wonden. Mijn wang moet gehecht worden, en ik krijg volgens de EHBO'er een blauw oog. Terwijl de man de spullen pakt om mijn wang te hechten kijk ik Tommy bang aan. Hij geeft me een kus en zegt: 'het komt goed💕' Het is misschien een standaard zin maar het helpt wel om iets rustiger te worden.
Pov Tommy
J/n en ik zitten bij de EHBO en de wang van j/n moet worden gehecht. Ik zie aan j/n dat ze het heel eng vindt en ik probeer haar gerust te stellen. Als de man terug komt met de spullen voor het hechten pak ik de hand van j/n vast. 'Knijp maar hoe hard je wilt als het pijn doen', zeg ik tegen haar. Ze knikt maar blijft stil. Dan begint de man te hechten, j/n knijpt een paar keer in mijn hand. Na ongeveer 10 minuutjes is hij klaar en j/n haalt opgelucht adem. 'Goed gedaan', zeg ik tegen haar. En ze glimlacht terug.Als we weg mogen bij de EHBO lopen we naar de plek waar onze schoenen nog liggen. We hebben geen zin meer om te schaatsen en daarbij moet j/n nu rustig aan doen. Dus we doen onze schoenen weer aan en leveren de gehuurde schaatsen weer in. Als we daarna in de stad lopen is het al 17:00. 'Zullen we een leuk restaurantje zoeken en daar gaan eten?' vraagt j/n. 'Ik heb al wat geregeld', zeg ik spannend, 'loop maar mee'. J/n giechelt en pakt mijn hand vast, samen lopen we naar de plek die ik heb uitgekozen om te gaan eten.
Pov j/n
Tommy en ik lopen hand in hand naar de plek waar we gaan eten. Ik ben heel nieuwsgierig, Tommy heeft al iets geregeld maar ik weet er helemaal niets van. Ik weet niet waar het is, wat we gaan eten en zelfs niet hoe lang het lopen is! Gelukkig is het altijd gezellig om met Tommy te lopen, we kletsen altijd over van alles en nog wat maar nu hebben we het vooral over wat we net is gebeurd. Ik ben er erg van geschrokken. 'Ik ga het morgen met de boys bespreken, we hebben morgen draaidag', stelt Tommy voor. 'We gaan er met de boys voor zorgen dat jij en v/n veilig zijn♥️' 'Dankje Tommy', zeg ik en ik ga op mijn tenen staan om hem een kus te geven maar...
JE LEEST
Secret love♥️ (ft. Spaze)
Teen FictionIk ben j/n. Ik ben 14 jaar en ik ga op vakantie. Maar daar kom ik iemand tegen die mijn leven veranderd... Dit is een spaze fanfictie, ik hoop dat jullie het leuk vinden. Veel leesplezier💕 Xxx @spazeverhalen