Deel 9

718 13 5
                                    

Maar als ik opkijk zie ik iemand die ik liever niet had willen zien...

Pov Tim
We hebben net het nummer billionaire gezongen, het was echt heel leuk! Maar nu staat er opeens een meisje recht voor j/n. Ik zie dat j/n van haar schrikt als ze omhoog kijkt. Het meisje kijkt j/n heel bitchy aan. J/n beweegt alsof ze iets wil zeggen maar zegt niets. 'Hoi, ik weet niet wie je bent. Maar ik wil even zeggen: ik mag je niet. Doei!' En dan loopt het meisje weer weg. J/n staart met een verbaasde blik voor haar uit. 'Hallo, aarde aan j/n', zegt Alessio. J/n schrikt op uit haar gedachten: 'ohwja sorry, ik weet gewoon even niet wat ik moet zeggen.' 'Snap ik, wat een raar meisje. Waarom zou ze jou nu al niet mogen?', zegt Sem. 'Geen idee, zullen er maar gewoon lekker doorgaan met waar we mee bezig waren en ons niets van haar aantrekken?' vraagt j/n. 'Goed idee', antwoord ik.

Pov j/n
De rest van de avond was het mega gezellig. Nadat het meisje naar mij toe was gekomen heb ik haar niet meer gezien. Ach, het zal wel. Waarschijnlijk deed ze het alleen maar om stoer te doen tegenover haar vrienden. Ik ben heel blij dat ik de 2 Sems heb ontmoet, ze zijn allebei zo aardig! Ik ga me klaar maken om naar bed te gaan. Het was nogal laat geworden bij het kampvuur dus mijn ouders en broertje liggen al te slapen. Ik trek zo stil mogelijk mijn pyjama aan en ga daarna tandenpoetsen. Als ik in bed lig denk ik nog 1 keer aan wat er vandaag is allemaal gebeurd en val daarna en slaap.

Pov Alessio
Het was heel gezellig bij het kampvuur, alleen dat rare meisje moet eens even normaal doen tegen j/n! Zo doe je niet tegen mijn zusje! Ik weet wel dat j/n eigenlijk mijn zusje niet is maar zo voelt het wel. Volgens mij hebben Khalid en Sem vd hetzelfde gevoel, maar de rest van de boys... Het is hoe ze naar haar kijken, ik snap niet dat j/n het nog niet door heeft. Ik hoop maar dat de jongens normaal blijven doen tegen elkaar. Bro's before ho's toch?

Pov Semmie
Langzaam word ik wakker en ik kijk om me heen. Ik lig in een tent, huh? Oh, wacht, ik weet het weer! Sem en ik waren als verrassing naar de boys op de camping gekomen. Maar hun hadden ook een verrassing voor mij: j/n! Ik ben benieuwd wat we vandaag gaan doen, ik hoop zwemmen ofzo. En hopelijk gaat j/n mee! Ik kijk op mijn telefoon: 9:24. Ik kijk rond en zie dat iedereen nog ligt te slapen, ik zucht en kleed me dan maar aan. Er moet toch iemand de broodjes halen.

Als ik de camping oploop zie ik al gelijk spelende kinderen. Hoe kunnen hun zo vroeg in de ochtend zoveel energie hebben? Ik lach in mezelf en loop door naar het campingwinkeltje waar ik de broodjes ga halen. Gelukkig hebben we gisteravond onze bestelling al doorgegeven dus ik hoef niet na te denken of wat ik bestel.

Als ik bijna bij het winkeltje ben hoor ik iemand mijn naar roepen. Ik kijk achterom en zie dat het j/n is. Ze loopt snel naar me toe, een klein, schattig hondje rent met haar mee en komt vrolijk kwispelend naar me toe.'Heyy jij ook vroeg op?' vraag ik. 'Nou, ik noem dit niet bepaald vroeg. Het is al bijna 10 uur', lacht j/n. 'Voor spaze is dit wel vroeg, bij ons ligt iedereen nog te slapen.' 'Stelletje spaze-slaapkoppen' mompelt j/n zachtjes in haarzelf. 'Ja, haha, klopt.' 'Waar ga jij eigenlijk heen?' vraagt j/n. 'We hebben broodjes besteld en aangezien ik de eerste was die wakker was, dacht ik: laat een eens aardig doen en de broodjes gaan halen.' 'Oh, wat ben je toch ook een lieve jongen', zegt j/n dan. Ik moet heel veel moeite doen om niet te gaan blozen. 'Maar ik moet weer verder, mijn hondje moet nodig een ronde lopen. Ik zie je vast nog wel vandaag, later Semmie!' 'Later j/n!' zeg ik terug en dan loopt ze weg. Omdat ik dezelfde kant oploop als  j/n maar zij sneller loopt kan ik haar nog mooi even nakijken zonder betrapt te worden😉.

Pov j/n
Nadat ik terug kom van het uitlaten kijk ik op mijn telefoon: 3 oproepen gemist, 1 van Tim, 1 van Tommy en 1 van Sem vd. Ik schrik, er zal toch niets ergs gebeurd zijn? In paniek bel ik snel Sem vd terug. Het duurt even voordat hij opneemt maar dan 'Heyy j/n, bel je eindelijk terug!' 'Heyy Sem, wat is er aan de hand?' 'Niets hoezo?' 'Waarom hebben jij, Tim en Tommy mij dan gebeld?' 'Ohh dat, we wouden vragen of je mee ging zwemmen.' 'Oh ehmmm, ik weet niet ehmm', shit denk ik in mezelf, moet ik Sem nu uit gaan leggen wat er gisteren is gebeurd? Ik wil niet meer zwemmen, dalijk is die enge man er weer! 'Hey j/n, is er iets?' 'Nee! Gaan jullie maar zonder mij zwemmen, ik heb nog wat huiswerk wat ik moet maken, misschien kan ik zo wel even komen kijken.' 'Oh jammer, school altijd😒. Nou ja, misschien tot straks dan!' 'Tot straks, doei Sem!' 'Doei j/n'

Dat scheelde niet veel, stel dat hij het door had gehad wat er gisteren was gebeurd! Hoe moet ik daar dan mee omgaan? Maar goed, Spaze gaat dus zwemmen, ik heb gezegd dat ik nog huiswerk heb maar dat heb ik al af dus dan ga ik maar een boek lezen. Ik loop naar binnen en pak een leuk boek, ga op bed zitten en begin te lezen totdat...

Een extra deeltje vandaag omdat ik gisteren was vergeten om een deel te plaatsen😊Nogmaals sorry voor de slechte titel en omslag foto van het boek☺️ ik hoop dat jullie het boek wel leuk vinden om te lezen! Laat het me weten in de reacties! Ook leuke ideeën voor het verhaal zijn welkom!

Secret love♥️ (ft. Spaze)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu