En ik haal het tasje achter mijn rug vandaan...
Pov Tommy
Ik haal het tasje achter mijn rug vandaag en j/n staat met open mond naar het tasje te kijken. 'Het is toch niet wat ik denk dat het is?' zegt ze. 'Kijk maar wat erin zit', en ik geef haar het tasje. J/n doet met trillende handen het tasje open en als ze ziet wat erin zit springen de tranen in haar ogen. 'Gek, dit had je niet hoeven doen! Die jurk was mega duur!' 'Hij stond je gewoon perfect dus ik vond dat je hem moest hebben', zeg ik terwijl ik mijn schouders ophaal. J/n loopt naar me toe en geeft me een knuffel en een kus op mijn wang: 'Duizend maal bedankt Tommy💕'. 'Graag gedaan♥️'Als j/n een beetje is bijgekomen van de schrik zeg ik: 'Maar nu moet je nog opzoek naar bijpassende schoenen, dus op naar een schoenenwinkel!' 'Lets go!' roept j/n en we lopen richting de schoenenwinkel.
Pov j/n
Ik kan nog steeds niet geloven wat er net is gebeurd! Tommy heeft die jurk voor me gekocht! Hij is echt gek, maar dan wel op een goede manier. Ik wil hem echt heel graag bedanken maar ik weet nog niet zo goed hoe. Ik denkt dat ik maar ff aan een van de boys ga vragen hoe hij graag wordt bedankt, dan weet ik zeker det hij mijn bedankje leuk gaat vinden.'J/n we zijn er', zegt Tommy en ik schrik op uit mijn gedachtes. We lopen de schoenenwinkel in en ik weet niet waar ik moet beginnen, er zijn zoveel schoenen! Tommy en ik splitsen ons op en gaan opzoek naar schoenen die bij de jurk passen. Na een tijdje komen we weer bij elkaar en hebben we 10 paar schoenen verzameld. Ik heb 5 paar lage hakken, maar Tommy heeft 5 paar hoge hakken. 'Denk je dat ik daar een hele avond op kan lopen?' vraag ik aan Tommy. 'Ja, jij kan dat wel. En anders draag ik je wel naar huis😘.'
Ik begin met het passen van de lage hakken, maar alle 5 zitten niet mooi of passen niet goed. Dan kom ik bij de hoge hakken. Ik vind het wel spannend want wat als ik straks midden in de winkel val! Ik heb nog nooit op zulke hoge hakken gelopen! Ik probeer voorzichtig het eerste paar en sta op. Ik wankel een keer en Tommy staat gelijk bij me maar ik kan me nog met opvangen. Ik probeer te lopen en het lukt eigenlijk best wel goed. 'Zie je wel dat je het kan', zegt Tommy. 'Hihi, klopt, ik wist niet dat ik hiermee kon blijven staan!'
Ik pas ook de andere hakken en uiteindelijk blijven er 2 paar over. 'Welke vind jij het mooiste?' vraag ik aan Tommy. 'De zwarte', antwoordt hij. 'Oké, ik ga afrekenen', zeg ik en ik loop naar de kassa. Als ik wil afrekenen gaat Tommy snel naast me staan. 'Ik ga betalen!' zeg ik. 'Maar..' begint hij. 'Nee kop dicht! Ik betaal!' zeg ik lachend. Hij lacht mee en zet een stap achteruit met zijn handen omhoog. Ik betaal de schoenen en daarna lopen we de winkel uit.
(dit zijn de hakken die j/n heeft gekocht)
'Zullen we naar de jongens?' vraagt Tommy. 'Is goed' antwoord ik en we lopen richting de Mac. Tijdens het lopen naar de Mac zie ik dat Tommy twijfelt of hij mijn hand moet vastpakken, ik zie het en pak zijn hand vast. Hij glimlacht naar me en gaat verder met zijn verhaal.
Pov Semmie
Na ongeveer 2 uur komen Tommy en J/n aanlopen. J/n heeft 2 tasjes in haar hand. Ik ben benieuwd wat ze heeft gekocht😊. 'Hoii', zegt j/n vrolijk en ze komt bij ons aan tafel zitten. 'En heb je een jurk gevonden?' vraag ik aan j/n. 'Ik heb een mega mooie jurk gekregen van Tommy en ik heb bijpassende schoenen gekocht' antwoordt ze. 'Tommy onze fixer😂' zegt Khalid. Iedereen begint te lachen. 'Ik ga een Mac Flurry halen', zegt J/n dan, 'Lust er iemand ook iets'. Verder hoeft niemand iets, maar ik loop met haar mee.'Wat vind je van Tommy?' vraag ik aan j/n. J/n wordt langzaam rood en zegt: 'Ehmmm... Hij is wel aardig'. Ik lach en zeg: 'Iets meer dan aardig? Verliefd bijvoorbeeld?' Nu wordt j/n in een klap helemaal rood. 'Laat maar het is al duidelijk😂. Maar ik wou even zeggen dat je niet bang hoeft te zijn want ik zie aan hem dat het ook wederzijds is'. J/n weet niet wat ze moet zeggen maar wordt gelukkig voor haar gered door de Macdonalds medewerker die roept: 'Een Macflurry m&m met chocoladesaus!' En j/n haalt snel haar ijsje op. Maar als we teruglopen naar de boys...
Een nieuw deeltje💕 Fijn weekend allemaal😘
JE LEEST
Secret love♥️ (ft. Spaze)
Dla nastolatkówIk ben j/n. Ik ben 14 jaar en ik ga op vakantie. Maar daar kom ik iemand tegen die mijn leven veranderd... Dit is een spaze fanfictie, ik hoop dat jullie het leuk vinden. Veel leesplezier💕 Xxx @spazeverhalen