Deel 14

664 13 3
                                    

Maar dan zegt j/n...

Pov Tommy
'Zullen we de andere jongens wakker maken? Ik weet waar we bakken water kunnen halen😉'. 'Goed idee, laten we dat doen', zegt Tim. We gaan de bakken water halen en lopen de tent in. Dan tel ik zachtjes af: '1... 2... 3...' en dan gooien we alle drie een bak water over de jongens heen. 'Ahhh, wie was dat?!' roept Khalid gelijk. 'Ik ben weg!' roept j/n en ze laat de bak vallen en rent snel de tent uit. 'Ik krijg je nog wel!' roept Khalid haar lachend na. De andere jongens worden ook wakker, maar die zijn iets minder vrolijk. Sem en Semmie lopen allebij de mopperen, Alessio is stil maar kinkt heel chagrijnig en Melle ligt nog steeds in zijn bed.

Dan komt j/n de tent weer in en ze gaat gelijk achter me staan. 'Tommy help, Khalid gaat me pakken maar hij is veel groter en sterker'. Ik begin te lachen en zeg: 'Altijd kleintje'. Tim loopt de tent uit en gaat de ontbijttafel dekken. Ik en j/n lopen naar hem toe en helpen hem de tafel te dekken. Een tijdje later zit iedereen aan tafel, de andere boys zijn inmiddels wakker en kunnen er wel om lachen. 'Wat zullen we vandaag gaan doen?' vraagt j/n. 'Ik kan niet heel lang want ik ga vandaag weer naar huis.' 'Oh echt, waarom?' vraagt Alessio. 'Ik heb geen vakantie meer dus moet morgen weer gewoon naar school. Gelukkig is het maar een halfuurtje rijden vanaf hier naar huis dus kom ik volgend weekend weer gewoon hierheen.' 'Ohh leuk, dan zijn wij er nog!' roept Semmie. 'Ja, maar ik heb school en jullie niet...' 'awhh ons meisje gaat zielig doen🤭' lacht Tim. 'Ik ben ook zielig😂'

Pov j/n
Na het eten gaan we een rondje lopen over de camping. Ik loop naast Alessio totdat ik opeens wordt opgetilt, ik gil en Alessio begint te lachen. 'Dit is payback!' roept Khalid en hij rent met mij in zijn armen naar het zwembad. Voordat ik het weet voel ik het koude water van het zwembad. Als ik boven water kom zie ik alle jongens lachen. 'En bedankt, nu ben ik helemaal nat😂'. Ik klim het zwembad uit en ren naar Khalid daarna spring ik snel op zijn rug. 'Nu ben je ook nat'. 'Maar zullen we gaan zwemmen?' vraag ik aan de boys. Iedereen stemt in en we spreken af om als we klaar zijn bij de tent van de boys te verzamelen.

Ik loop maar mijn caravan en kleed me snel om. Omdat het best koud is buiten doe ik nog even een kort broekje en de trui van Tommy aan. Ik loop snel naar de jongens. Als ik daar aankom is iedereen al klaar. 'Leuke trui heb je aan j/n😂', zegt Tommy. 'Ja, vind ik ook, ik heb hem pas net'. We beginnen te lachen en lopen naar het zwembad.

Pov Sem (vd)
We lopen naar het zwembad en j/n loopt voor me. Ze is een aardig meisje, ook best knap, maar voor mij voelt ze als mijn kleine zusje. Ik weet dat er andere hier zijn die dat anders voelen... Maar ik weer niet hoe j/n er over denkt. Ze is het meest close met Tim en Tommy, ik weet niet wie ze kiest en of ze er wel een kiest. Maar ik gun het ze allebei. Het zijn allebei 2 hele aardige jongens en ze zullen allebei goed zorgen voor j/n. Ik ben benieuwd...

Pov j/n
Als we bij het zwembad aankomen stoppen we alle spullen in de kluisjes en lopen we naar het zwembad. Ik ga op de rand van het zwembad zitten en voel hoe warm het water is. 'Jeetje, het water is echt koud', zeg ik tegen de jongens. 'Weet je het zeker? Of moet je het nog even beter voelen?', zegt Melle. 'Wacht maar, ik help je' en hij duwt mij het water in. Maar doordat ik het al had zien aankomen, was ik er al op voorbereid en trek ik hem mee het water in. 'En bedankt...', lacht Melle. 'Karma is een bitch!' roep ik naar hem en dan zwem ik weg. Ik maak een paar handstanden in het water en zwem weer terug naar de jongens. We gaan weer een beetje kloten in het water totdat we het zat zijn. 'Ik ga douchen, ik heb geen zin meer om te zwemmen', zeg ik tegen de boys en ik loop weg. De boys blijven nog wel even zwemmen.

Als ik klaar ben met douchen en mijn haar geborsteld heb, loop ik het zwembad in en zie dat de jongens nog steeds aan het zwemmen zijn. 'Heyy boys, ik ga naar mijn caravan. Kom maar als jullie klaar zijn met zwemmen en zien hebben om mij te zien!' 'Doei j/n, tot straks!' roepen ze tegelijk. Ik lach en loop het zwembad uit maar dan...

Heyy, ik wil jullie even bedanken dat jullie mijn verhaal lezen💕 Het is mega leuk om positieve reacties te krijgen op mijn verhaal. Daarnaast geeft het me ook nog eens heel veel motivatie om weer verder te schrijven en meer delen voor jullie te maken. Dus lieve lezers: bedankt😘😘

Secret love♥️ (ft. Spaze)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu