Maar als v/n dan uit het niets zijn naam zegt en ik helemaal rood wordt heb ik mezelf verraden.
Pov j/n
'Yess, ik wist wel dat je Tommy leuk vind!' Ik ben knalrood en durf v/n niet meer aan te kijken. 'J/n, het is niet raar om verliefd te zijn en je hoeft je al helemaal niet te schamen!' zegt v/n dan op een serieuze toon. Ik haal mijn schouders op en zeg: 'Maar wat als hij mij niet leuk vind, dan sta ik helemaal voor schut!' 'Daar hoef je echt aan te twijfelen hoor! Hij vindt je leuk en hoe! Hij kan zijn ogen niet van je afhouden!' Mijn hart maakt een sprongetje als ik dit hoor, maar ik durf het niet te geloven. Straks maak ik een move, vindt hij me niet leuk en verpest ik onze vriendschap! Dat wil ik echt niet!Maar dan zegt v/n: 'Maar Tommy is niet de enige die zijn ogen niet van je af kan houden...' Ik kijk v/n verschrikt aan: 'Toch niet een van de andere jongens van Spaze?' 'Sorry j/n, volgens mij vindt ook Tim je leuk...' 'Dan vergeet het maar tussen mij en Tommy, ik ga hun vriendschap echt niet verpesten. Ik wil niet dat ene meisje zijn waardoor 2 beste vrienden ruzie kregen, dat gun ik Tim en Tommy niet.' Helaas, denk ik dan, ik zal toch over Tommy heen moeten komen...
Pov v/n
Ik vind het zo zielig voor j/n, ze vindt het al moeilijk om het toe te geven en nu vinden 2 goeie vrienden haar leuk! Ik ga Alessio vragen of hij met Tim kan praten. Tommy en j/n vinden elkaar leuk, ze zijn echt heel schattig samen. Ik hoop dat Tim dat ook ziet en dat hij het dan toestaat dat ze met elkaar krijgen. Het zal in het begin wel moeilijk voor hem zijn maar iedereen zal hem steunen. Vooral j/n, ze voelt zich nu echt heel schuldig tegenover hem. Maar j/n verdient ook een vriendje, ze is een mega lieve en knappe meid met een gouden hard. En Tommy is gewoon haar ideale vriendje, en daar kan niemand iets tegenin brengen. Ook Tim niet.Pov Alessio
Terwijl ik in bed leg denk ik aan deze geweldige dag. Nadat j/n een foto van v/n had laten zien via FaceTime had ik al zin om haar te ontmoeten, ze leek me zo'n leuk meisje. Ik heb de hele week naar vandaag uitgekeken. Nu is v/n hier en heb ik haar ontmoet. Ik had gelijk, v/n is geweldig! Ik geloof dat ik een beetje verliefd aan het worden ben...☺️De volgende ochtend wordt ik wakker zie ik dat Tommy ook al wakker is. 'Goeiemorgen bro' zegt hij met een slaperige stem. 'Jij ook net wakker?' Vraag ik. 'Jupp, maar ik heb honger. Zullen wij broodjes gaan halen voor de hele groep?' 'Sure, ik app j/n en v/n wel dat ze bij ons kunnen ontbijten' zeg ik. 'Is goed' Ik app v/n en ze zegt dat zij over een halfuurtje bij ons zijn, ik vraag me af of de boys dan wakker zijn. Na het appen stap ik mijn bed uit en kleed ik me aan, samen met Tommy loop ik naar het winkeltje van de camping om broodjes te halen.
Als we daar aankomen zien we j/n en v/n met een rugzak om het campingwinkeltje uitkomen. 'Heyy, Goeiemorgen girls!' zegt Tommy. 'Heyy Tom en Ales! Lekker geslapen?' vraagt j/n 'Ja hoor, jullie?' vraag ik. 'Ook prima' antwoord v/n met een glimlacht, waardoor ik het gevoel heb dat ik ter plekke wegsmelt. Zo cute😍 'Wat hebben jullie net gekocht?' vraagt Tommy nieuwsgierig terwijl hij probeert te kijken wat er in de tas zit. J/n doet gelijk de tas dicht en geeft hem een zachte tik op zijn neus 'Af, dat is nog een verrassing'. 'Ik ben benieuwd' zegt Tommy lachend. 'Ja, ik ook' reageer ik. J/n en v/n zeggen dat ze weer moeten gaan en lopen terug naar hun caravan. Tommy en ik lopen het winkeltje in om broodjes te gaan halen.
Pov v/n
'Dat scheelde niet veel! Alessio en Tommy waren bijna achter onze verrassing gekomen!' zeg ik tegen j/n als we buiten hoorafstand van de jongens zijn. 'Ja, klopt! Nu maar hopen dat ze de smoothies lekker gaan vinden!' antwoord j/n. 'Jou vinden Tim en Tommy in elk geval lekker😂' zeg ik grappend. 'Alessio ziet jou anders ook wel zitten!' Zegt j/n terug. We lopen lachend naar de caravan en maken daar onze smoothies klaar. Na ongeveer een halfuurtje zijn we klaar en doen we onze haren. Daarna is het tijd om te gaan. Samen lopen we naar de boys. Maar als we daar aankomen...Weer een nieuw deel🤗 Vergeet niet op het verhaal te stemmen en te reageren als jullie het leuk vinden😘
JE LEEST
Secret love♥️ (ft. Spaze)
Genç KurguIk ben j/n. Ik ben 14 jaar en ik ga op vakantie. Maar daar kom ik iemand tegen die mijn leven veranderd... Dit is een spaze fanfictie, ik hoop dat jullie het leuk vinden. Veel leesplezier💕 Xxx @spazeverhalen