Deel 10

643 15 4
                                    

Pov Tim
De boys en ik hebben zin om te gaan zwemmen, ik hoor dat Sem vd met j/n aan het bellen is. Ik weet niet of j/n zin heeft om mee te gaan naar wat er gisteren is gebeurd... Dus ik wacht het telefoontje maar af. Een tijdje later komt Sem vd met het nieuws dat j/n het te druk heeft om te gaan zwemmen. Zie je wel, ze verzint een smoes omdat ze niet durft te zeggen wat er gisteren is gebeurd. Iedereen gaat omkleden en ik doe dat ook. 'Oh, boys, ik heb mijn horloge nog in mijn broekzak liggen. Ik ga hem nog even naar de tent brengen. Lopen jullie maar door', verzin ik. 'Ik loop wel even mee hoor', zegt Alessio. 'Nee, dit lukt wel. Ga maar vast zwemmen.' 'Oké, tot straks,' zegt Alessio terug. Ik draai me om en loop een stukje terug, maar als ik zeker weet dat de boys de hoek om zijn, loop ik richting de caravan van j/n.

Pov j/n

Ik loop naar binnen en pak een leuk boek, ga op bed zitten en begin te lezen totdat...

Er opeens op mijn raam wordt geklopt, ik schrik me kapot! Ik hoor Tim buiten lachen en ik doe ook lachend het raam open. 'Hey, wil je me de volgende keer wel even waarschuwen voordat je komt!' 'Haha, sorry, maar mag ik even binnenkomen.' 'Kom maar via de poort!' Ik doe het raam weer dicht en loop naar de poort, Tim staat inmiddels al binnen. 'Maar waarom kom je eigenlijk hierheen, jullie gingen toch zwemmen?' vraag ik. 'Ik hoorde dat jij en Sem aan het bellen waren, ik dacht ik kom even zeggen dat je niet bang meer hoeft te zijn. Als het moet houd ik de hele tijd je hand vast.' 'Ik weet niet, wat als die van gisteren er weer is?' antwoord ik. 'Dan zijn ik en de boys er om jou te beschermen j/n, het spijt me verschrikkelijk en het zal nooit meer gebeuren!' zegt Tim gelijk. 'Je moet niet denken dat het jou schuld is want dat is onzin!' 'Wij waren er toch niet om jou te beschermen! Maar ga je dan nu mee zwemmen?' vraagt Tim. 'Ja, maar wil je dan wel even wachten? Dan kleed ik me om en dan lopen we samen naar het zwembad.' 'Ik wacht!' roept Tim gelijk. Ik lach en loop naar binnen en ga me snel omkleden.

Als ik klaar ben loop ik snel naar Tim en samen lopen we naar het zwembad. Zelfs het kleine stukje naar het zwembad is niet ongemakkelijk met Tim! Hij stelt me altijd gerust, bij hem heb ik echt het gevoel dat ik veilig ben.

Pov Tommy
De boys en ik zijn aan het zwemmen, J/n is niet mee want zij had het te druk. En Tim is even zijn horloge terugbrengen die hij was vergeten in de tent te leggen. Maar hij is nu al een kwartier weg, dat duurt wel erg lang! Als ik dan naar de deur kijk om te kijken of hij er al aan komt zie ik j/n en Tim samen het zwembad in lopen. Ik doe net of ik niets heb gezien en ga weer verder zwemmen met de boys.

Pov j/n
Tim en ik lopen het zwembad en leggen onze spullen in een kluisje. 'We pakken wel samen een kluisje, j/n leg jij je spullen bij mij? Dan hoef je het sleuteltje niet te bewaren.' 'Is goed' Ik stop mijn spullen bij Tim in het kluisje en help hem met het bandje van het sleuteltje omdoen. Daarna lopen we richting het zwembad, als we langs de douches oplopen loop ik snel door en probeer ik niet na te denken over wat daar is gebeurd. Het helpt dat ik Tim vlak achter me voel lopen.

Als we bij het zwembad zijn zie ik dat ik en de boys het zwembad voor ons alleen hebben. 'Hey boys, ik ben weer terug en ik heb iemand meegenomen!' roept Tim door het zwembad. De boys draaien zich om en kijken me allemaal aan, ze lijken allemaal blij verrast. Om een ongemakkelijk moment te voorkomen spring ik met een radslag soepel het water in. Als ik net boven kom word ik al weer nat door Tim die op dat moment ook het water inspringt. 'Kom je toch wel zwemmen j/n?' vraagt Khalid. Ik denk snel na en zeg terug: 'Ja, ik was sneller klaar met mijn huiswerk dan verwacht en moest even naar het toilet en toen kwam ik Tim tegen.' Khalid knikt en kijkt weer naar de rest van de boys. Gelukkig denk ik in mezelf, hij heeft niet door dat ik niet durfde. 'Met z'n allen overgooien?' vraagt Tommy dan. 'Of lummeltje?' zegt Melle. 'Ja, jij kan die ballen zo uit de lucht pakken, maar ik kan daar nooit bij!' lacht Semmie. 'Nee, ik dan, ik ben nog kleiner!' zeg ik. De rest moet lachen en Melle roept al:'Ik ben de eerst lummel wel!' En we beginnen met lummeltje. Ik doe mijn best maar maak geen schijn van kans. Al bij de eerst keer dat ik de bal gooi, pakt Melle hem af en ja hoor, ik ben de lummel. Maar die jongens gooien veel te hoog! Daar kan ik never nooit bij! Ze laten me een tijdje klungelen totdat...

Heyy, is het verhaal nog leuk? Vergeet ook niet om op mijn verhaal te stemmen als jullie het leuk vinden♥️ En een gelukkig 2020 van mij😘

Secret love♥️ (ft. Spaze)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu