Maar dan kijken j/n en ik elkaar met open mond aan...
Pov j/n
Ik pak mijn jurk vast en laat hem aan v/n zien. Maar als ik goed naar die van haar kijk valt mijn mond wagenwijd open: we hebben dezelfde jurk! 'Oh, dit wist ik niet😂' lach ik. 'Nee ik ook niet😂' lacht ook v/n, 'iedereen weet dat we best friends zijn vanavond!' 'Ook al was het niet de bedoeling!😂' maak ik haar zin af.Als we de jurken aan hebben, de make-up en haren goed zitten, mist er nog maar 1 ding: de schoenen. 'Ik ga even mijn schoenen halen', zeg ik tegen v/n. 'Is goed, ik heb ze hier staan dus ik doe de alvast aan'. Ik knik en ik loop naar de voortent want daar had ik per ongeluk mijn schoenen laten staan. Als ik mijn zwarte hakken aan heb, loop ik terug naar v/n. 'Nee, j/n, we hebben zelfs dezelfde schoenen!' roept v/n dan. Ik kijk naar de schoenen die v/n aanheeft en inderdaad, het zijn precies dezelfde. 'Het begint bijna eng te worden😂', lach ik.
We pakken de laatste spullen en zorgen dat we alles nog een keertje checken: haar, make-up, kleding en schoenen. Alles zit nog goed! De jongens zijn er nog niet dus v/n en ik doen een fotoshoot in onze jurken. Eerst samen voor de spiegel en daarna gaan we foto's van elkaar maken. Het is mega gezellig!
Pov Tim
'Boys we moeten nu echt om gaan kleden!' roep ik door de tent heen. Het is inmiddels 19:00 en we moeten over een halfuurtje j/n en v/n ophalen. Ik doe mijn pak aan, poets mijn tanden, doe mijn haren en zorg dat ik alles bij me heb. Als ik klaar ben ga ik buiten zitten waar Khalid ook al klaar zit om te gaan. 'Zin in?' vraagt hij. 'Jupp, ik hoop dat we leuke meiden tegen gaan komen!' antwoord ik. 'Ik ook, man!' zegt hij gelijk.Na nog een tijdje op mijn telefoon gezeten te hebben is het inmiddels 19:25. Ik roep nog een keertje door de tent dat de boys nu echt moeten opschieten en 2 minuten later is dan echt iedereen klaar en kunnen we gaan. We lopen richting de caravan van j/n en v/n en ik ben benieuwd wat voor jurken ze aan hebben. Tommy en Alessio hebben er niets over verteld, zij vonden dat het nog een verrassing moest blijven.
Pov v/n
J/n en ik zijn nog bezig met de fotoshoot als we veel stemmen horen buiten. We stoppen met de shoot en pakken onze spullen. Er wordt op de caravan geklopt. 'Kom maar binnen!' roept j/n terwijl ze nog een keer checkt of ze echt alles mee heeft. Als we allebei zeker weten dat ze alles hebben, lopen we naar de jongens. 'Heyy boys', zeg ik maar ik krijg geen reactie. Allemaal kijken ze met open mond naar j/n en mij.J/n en ik beginnen te lachen. 'Kom op boys, niet staren!' zegt j/n en de boys beginnen ook te lachen. 'Sorry maar jullie zijn echt mega knap in die jurken😉' zegt Sem vd en de andere jongens beginnen meteen te knikken. Ik voel dat ik knalrood wordt maar als ik naar j/n kijk zie ik sar ik niet de enige ben. Omdat we beiden niet weten hoe we moeten reageren blijft het stil. Totdat Melle zegt: 'Zullen we dan maar gaan?' 'Goed idee', zegt de rest en we lopen het poortje van onze tuin uit.
Pov Khalid
We lopen weg van j/n's caravan richting de ingang van de camping. Ik heb een limousine geregeld die daar nu klaar staat om ons naar het feest te brengen. Ik heb het de jongens al verteld en ze hebben gezworen hun mond te houden. Want de meiden weten nog van niets. Ik wou dat het nog een verrassing bleef, ik ben mega benieuwd naar hun reactie!'En heb je al zin in vanavond?' vraagt Sem vd, die opeens naast me loopt. 'Ja, ik hoop een leuk meisje te ontmoeten😁' antwoord ik en hij geeft me groot gelijk: 'Ik hoop echt voor je dat je iemand tegen komt!' 'Thanks bro' zeg ik en ik geef hem een box.
Pov j/n
We lopen richting de ingang van de camping maar ik besef me nu pas dat ik helemaal niet heb nagedacht over hoe we op dat feest moeten komen. Ik schiet in paniek en Semmie, die naast me loopt, vraagt wat er aan de hand is. 'Hoe moeten we ooit op dat feest komen? Lopen is te ver, fietsen gaat niet met deze jurk en we passen nooit met iedereen in een auto!' Sem lacht geheimzinnig en zegt: 'Ik wil niets zeggen, maar je hoeft je daar in elk geval niet druk om te maken'. Ik kijk hem vragend aan maar ga akkoord met zijn antwoord. Meer gaat hij waarschijnlijk toch niet vertellen.Als we bij de ingang van de camping aankomen roept Khalid opeens: 'Surprise!' Ik kijk naar voren en kan het bijna niet geloven...
Een beetje laat vandaag, maar er is weer een deel om te lezen🥰
JE LEEST
Secret love♥️ (ft. Spaze)
Teen FictionIk ben j/n. Ik ben 14 jaar en ik ga op vakantie. Maar daar kom ik iemand tegen die mijn leven veranderd... Dit is een spaze fanfictie, ik hoop dat jullie het leuk vinden. Veel leesplezier💕 Xxx @spazeverhalen