Maar dan horen we opeens een hoge gil vanuit de gang komen...
Pov Tommy
Ik ben met de boys een video aan het opnemen en j/n en v/n kijken achter de camera mee. Als ik even oplet zie ik dat j/n weg is dus ik kijk v/n vragend aan. Naar de wc articuleert v/n en ik knik. Maar dan horen we ene hoge gil vanuit de gang komen. Ik herken die stem meteen, het is j/n! Ik spring snel van de bank af en een naar de gang.Als ik daar kom zie ik j/n tegen de muur staan terwijl een meisje een mes tegen haar keel aan houdt. De tranen stromen over de wangen van j/n en als ik naar haar toe wil rennen roept het meisje: 'Stop! Zet geen stap verder of ik snijd je meisje in haar keel!' Ik stop meteen en j/n kijkt me bang aan. Ik knik bemoedigend terug maar ben zelf ook mega bang. 'Zozo, daar hebben we ze dan eindelijk bij elkaar. Heel Spaze, inclusief oude leden', en het meisje kijkt de beide Sems even aan. 'En ook de 2 sletjes zijn aanwezig'. Alessio wilt zijn mond open doen maar v/n geeft hem een harde tik in zijn zij.
Pov Tommy
'Ik ga me op z'n minst even netjes voorstellen, ik ben Lieke', zegt het meisje en ze lacht naar ons. Ik weet niet wat ze hiermee wilt bereiken maar het is heel vreemd. Nog steeds houdt Lieke het mes op de keel van j/n en mijn brein draait nu al overuren om te kunnen bedenken hoe ik j/n daar zo snel mogelijk weg krijg maar ik kan niets bedenken. 'Waarom doe je dit?' vraagt Sem. 'Ik mag jullie niet, en die 2 sletjes al helemaal niet. Ik ben degene die hier een relatie met een van jullie hoort te hebben. Niet 2 lelijke dorpse meisjes!' reageert Lieke bot.Niemand had dit antwoordt verwacht en is dus even in de war. Lieke maakt dankbaar gebruik van dit moment en knipt in haar vingers. Vanuit 2 kanten komen er nog 2 jongens en ze grijpen v/vast. Voordat ik het doorheb staat ook v/n naast j/n met een mes op haar keel. Ze houden elkaars handen vast en kijken elkaar hoopvol aan. 'Ik hoop dat jullie hiermee jullie lesje leren jongens. Kies de volgende keren wel fatsoenlijke vriendinnetjes uit!' roept Lieke dan en ze kijkt v/n en j/n gemeen aan. 'We mogen zelf bepalen met wie wij een relatie nemen! Tommy en Alessio houden toevallig van deze meiden en ik moet zeggen dat zij ook veel leuker zijn dan jou. Als je denk ons hiermee te kunnen winnen heb je het mis. Dus geef nu maar snel de meiden terug of ik bel de politie!' Zegt Khalid en hij komt iets dichter bij Lieke staan. Lieke geeft geen kik en knipt weer in haar vingers. De meiden worden aan hun polsen vastgehouden en onder schot gehouden door de jongens die opeens twee pistolen uit hun jassen pakken. Ze worden weggesleurd en wij kunnen er niets tegen doen!
Pov Semmie
J/n en v/n worden meegenomen maar wij kunnen niet ingrijpen! De jongens die hen meenemen hebben pistolen dus het is te gevaarlijk! 'Oké boys, ik ga de politie bellen', zegt Melle als j/n en v/n uit het zicht zijn. Iedereen begrijpt elkaar: zo snel mogelijk actie! Melle belt de politie, Tommy en Alessio proberen j/n en v/n te bereiken via hun telefoons. Khalid, Sem, Tim en ik pakken de spullen bij elkaar die we nodig zouden kunnen hebben voor een zoektocht naar j/n en v/n.Dan komt Melle de kamer weer terug inlopen en hij meldt dat de politie onderweg is. Daarna helpt hij ons mee om de spullen te pakken. Na ongeveer 3 minuten horen we sirenes dichterbij komen. 'Ik ga naar buiten om de politie de weg te wijzen', zegt Melle. Iedereen knikt en hij loopt naar buiten.
Pov Melle
Ik loop naar buiten naar de politie. Ik vertel het hele verhaal zo precies mogelijk met alle details die ik me kan herinneren aan de politie. Zij geven alles door en ze beginnen een groot onderzoek. J/n en v/n zijn zo niet veilig en moeten zo snel mogelijk gevonden worden!Pov Tommy
Alessio en ik lopen weg van de rest en proberen j/n en v/n te bellen. We weten zeker dat ze beide hun telefoon nog hadden toen ze werden meegenomen maar we weten niet of ze misschien al zijn afgepakt. Met spanning bellen we v/n, ze neemt helaas niet op. Daarna proberen we het nummer van j/n maar ook j/n neemt haar telefoon niet op. We proberen nog een keertje beide nummers maar als we j/n bellen en net op willen hangen omdat het zo lang duurde, wordt er opgenomen. We horen even niets maar dan...Een nieuw deel🥰 Goodnight iedereen💕
JE LEEST
Secret love♥️ (ft. Spaze)
Fiksi RemajaIk ben j/n. Ik ben 14 jaar en ik ga op vakantie. Maar daar kom ik iemand tegen die mijn leven veranderd... Dit is een spaze fanfictie, ik hoop dat jullie het leuk vinden. Veel leesplezier💕 Xxx @spazeverhalen