Deel 22

554 12 4
                                    

Maar als we daar aankomen...

Pov j/n
Als we bij de boys aankomen zit iedereen al aangekleed en wakker aan tafel! 'Jongens zijn jullie wel helemaal lekker? Het is 11:00 en jullie zijn allemaal al wakker en aangekleed! Ik geloof dat ik droom!' roep ik naar de jongens. 'Ook goedemorgen j/n!' roept Semmie terug. 'Tommy en ik hebben broodjes voor iedereen gehaald!' Zegt Alessio. 'En wij hebben zelfgemaakte smoothies meegenomen' zegt V/n. 'En wij zijn op tijd wakker en aangekleed!' zegt Khalid en hij staat op een maakt een buiging alsof hij voor een groot publiek staat. De rest begint te klappen en te juichen naar hem, we beginnen allemaal te lachen en gaan daarna samen de tafel dekken.

Als we alles op tafel hebben gezet, staat de hele tafel vol. 'Hoeveel denken jullie wel niet te eten?!' vraag ik lachend aan Tim. 'Wij zijn grote stoere jongens en grote stoere jongens moeten veel eten' antwoordt Tim lachend. Dan zegt Semmie: 'Mag ik dan een aardbei dan is dat mijn ontbijt, dat past bij zo'n klein, mietje als ik😂.' 'Ik vind je ook heel stoer hoor! Wil je misschien een appel?' vraagt V/n. Als we zijn uitgelachen gaan we eindelijk eten.

Pov j/n
Na het ontbijt ruimen we tafel op (wat niet heel veel werk meer was aangezien de jongens bijna alles hadden opgegeten wat eetbaar was). Dan stelt Khalid voor om te gaan zwemmen, iedereen vindt het goed en v/n en ik gaan bij mijn caravan omkleden. Als we klaar zijn lopen we naar de tent van de jongens en dan lopen we met z'n allen naar het zwembad. Als we een tijdje hebben gezwommen gaan we het spel doen waarbij we op elkaars nek zitten en elkaar er proberen af te duwen. V/n en Alessio zijn of course een team en ik en Tommy ook. Ik klim op de nek van Tommy en zie Tim sip kijken. Ik vind het wel zielig voor hem, ik en Tommy blijven ook echt vrienden.

Als ik op Tommy's nek zit kijk ik naar v/n, die inmiddels ook op de nek van Alessio zit, en ze geeft me een knipoog. Ik schud mijn hoofd en kijk naar Tim. Ik zie aan v/n dat ze een plan heeft, shit ik hoop maar dat het goed komt. Dan roept Sem vd: '3... 2... 1... go!' En het spel begint. Tommy en ik zijn echt een goed team, ik val er een paar keer bijna af maar hij kan me nog net in evenwicht houden. Uiteindelijk zijn alleen Alessio en v/n nog over. 'Kom op Tom! Wij winnen dit!' roep ik. 'We kunnen nu niet verliezen!' roept hij terug. Ik knik, best dom want dat kan hij niet zien als ik op zijn nek zit. Maar daar denk ik niet aan.

Pov Tim
Tijdens het spel zijn Tommy en j/n een team, ik vind het moeilijk om toe te geven maar die 2 passen wel goed bij elkaar. Je ziet dat er iets opbloeit, ik had gehoopt dat ik iets zou kunnen krijgen met j/n maar ik denk dat die kans er niet inzit. Ik zal opzoek moeten gaan naar een ander meisje... Misschien kan ik voorstellen om vanavond naar het jongerenfeest in de stad te gaan. Ik hoop dat ik dan een ander meisje ontmoet en j/n kan vergeten, want tussen mij en haar gaat het niets worden. Ik hoop dat ze wel mijn beste vriendin blijft want ik kan niet meer zonder haar.

Als ik opschrik uit mijn gedachten zie ik dat Alessio en v/n hebben gewonnen. Ze geven elkaar een high five snel geeft Alessio v/n een kus op haar wang. Iedereen heeft het gezien en begint te juichen. Alessio en v/n worden knalrood. Waren j/n en ik hun maar...

Pov Tommy
J/n en ik stonden in de finale! Maar we hebben helaas niet gewonnen, maar j/n's glimlach is niet meer van haar gezicht af te krijgen. Alessio heeft v/n een kus op haar wang gegeven, ik denk dat v/n heeft gezegd tegen haar dat ze Ales leuk vind Want dan is dit het bewijs dat het ook wederzijds zo is...

Na het zwemmen gaan we douchen en kleden we ons aan, als ik mijn douche uitkom zie ik dat weer alleen j/n klaar is. Ze is bezig haar haar te drogen en de borstel heeft de op de wastafel gelegd. Ik loop naar haar toe en begin voorzichtig haar haren te kammen. Ze kijkt me glimlachend aan in de spiegel. Ik glimlach terug. Als ik haar haren heb geborsteld draait j/n zich om en geeft ze me een kus op mijn wang. 'Thx Tom🥰' en ze begint te blozen. Dan kijk ik in de spiegel en zie ik dat ook mijn wangen knalrood zijn. Dan komt Sem vd de douche uit en hij zegt...

Weer een nieuw deel🥰 Vergeet niet te stemmen en te reageren😘 Ideeën zijn altijd welkom☺️

Secret love♥️ (ft. Spaze)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu