Deel 8

760 14 6
                                    

Terwijl ik steeds banger begin te worden, gaat het hekje open en roept iemand mijn naam...

Pov j/n
Het zijn de boys, ik pak snel mijn gitaar en loop naar de boys toe. 'Heyy, zin in?' Vraag ik. 'Ik heb vooral zin om jou nog een keer te horen zingen', antwoord Alessio. Ik glimlach en zeg: 'maar jullie zingen wel mee toch?' 'We zien wel😏' Ik roep nog snel naar mijn ouders dat we naar het kampvuur gaan en dan gaan we op weg naar het kampvuur. Onderweg ben ik aan het kletsen met Tommy, het is nu al mega gezellig!

Pov Tim
Terwijl we richting het kampvuur lopen zie ik j/n praten met Tommy, ik krijg langzaam een jaloers gevoel. Vind ik haar leuk? Vraag ik me af. Nee Tim, ze is gewoon een goede vriendin van je! Dan komt Khalid naast me lopen. 'Hey bro, zin in het kampvuur?' Ik knik en kijk weer naar Tommy en j/n. Khalid kijkt me aan en begint te lachen. 'Je vind haar echt leuk of niet Tim?' Ik word rood, shit nu kan ik het niet meer ontkennen. 'Succes Tim, je bent niet de enige', zegt Khalid terwijl hij zijn hoofd richting Tommy en daarna richting Melle draait. Ik weet dat hij gelijk heeft. 'Dit gaat nog eens heel moeilijk worden.'

Pov j/n
Omdat ik zo druk aan het praten ben met Tommy heb ik niet door dat we al bij het kampvuur zijn. Maar doordat ik niet kijk waar ik loop val ik bijna over een tak die op het pad lag richting het kampvuur. Gelukkig ving Alessio, die vlak voor me liep, op voor dat ik mijn gitaar had verpletterd door de val! 'Thx Ales!', lag ik terwijl ik nog steeds in zijn armen lig. Ik kom overeind en zie alle jongens lachen. 'Haha, je had je eens moeten zien vallen! Ik kom niet meer bij!' roept Melle.

Ik moet ook lachen maar loop snel richting het kampvuur. Als ik daar aankom zie ik dat er vooral kleine kinderen zitten. 'Shit, dit gaat nog eens zwaar worden!' zeg ik zacht in mezelf. Op dat moment hoor ik Tim ineens roepen: 'Sem en Semmie zitten bij het kampvuur boys!' Ik kijk achterom en zie alle jongens ineens richting het kampvuur rennen. Daarna kijk ik richting de 2 jongens van onze leeftijd die ook bij het kampvuur zitten. Dat zijn dan waarschijnlijk Sem en Semmie.

'J/n kom!' roept Tommy. Ik loop richting de boys en de 2 jongens die waarschijnlijk Sem en Semmie heten. 'Sem en Semmie dit is j/n' 'j/n dit zijn de 2 Sem's, zij zaten eerst in Spaze voordat ik en Ales erbij zaten', zegt Tommy. 'Hoi', zeg ik verlegen. 'Hoii', zegt Semmie gelijk. 'Ik ben Sem maar iedereen noemt me Semmie' 'Oké doe ik dat ook maar denk ik😊', antwoord ik. 'Maar boys hoe kennen jullie j/n eigenlijk?' vraagt de andere Sem. 'Ik kwam haar tegen toen ik friet ging halen bij de snackbar', antwoord Khalid.

(Nog steeds pov j/n)
Dan gaat iedereen op de stoelen zitten die bij het kampvuur staan, ik zit naast Tim en Semmie. 'Waarom heb je eigenlijk je gitaar mee?' vraagt Semmie. 'J/n kan echt mega goed zingen en gitaar spelen!' antwoord Tim al voordat ik de kans heb om iets te zeggen. Ik begin te blozen en zeg: 'Nou dat valt ook wel weet mee.' 'Ik ben benieuwd', antwoord Semmie.

Ik pak mijn gitaar en ga hem stemmen. Dan komt er een klein meisje naar me toe: 'hoii, ga jij zo gitaar spelen?' Ik glimlach en antwoord: 'Ja, wil jij een liedje uitzoeken?' Ze begint te glunderen en knikt ja. 'Welk liedje vind je leuk?' Ze zegt met een heel schattig stemmetje: 'Let it go'. Ik pak mijn gitaar en begin te spelen, het meisje lacht en zingt mee. Als ik klaar ben met zingen krijg ik een groot applaus, van de boys, van de kinderen en van het meisje die helemaal staat te juichen. Ik glimlach naar haar: 'Jij hebt het ook mooi gezongen hoor!' Ze bloost en loopt naar haar ouders, ze zwaait en loopt dan samen met haar ouders richting haar tent. 'Ik wist niet dat jij zo goed was met kleine kinderen', zegt Khalid. 'Nee, ik ook niet', lach ik. Langzaam gaan alle kinderen naar huis, maar wij blijven zitten.

'Hey j/n speel nog eens een liedje!' roept Tommy vanaf de andere kant van het kampvuur. Ik kijk Tim aan en zeg: 'Samen billionaire doen? Die hebben we vanmiddag geoefend.' 'Is goed, Semmie kent dat nummer ook dus die kan mooi meezingen!' Ik kijk Semmie aan zeg: 'Ik wist niet dat jij ook kon zingen?!' 'Je moet er niet teveel van verwachten hoor, zo goed is het niet', zegt hij snel. 'Ik ben benieuwd', antwoord ik en ik begint te spelen. Als snel doen Tim en Semmie mee, het klinkt echt leuk! De andere boys en de andere mensen die naar het kampvuur zijn gekomen luisteren allemaal met open mond. Als we klaar zijn krijgen we voor de tweede keer vandaag een hard applaus. Ik kijk grijnzend naar Semmie en Tim: 'Dat klonk volgens mij nog best goed☺️' 'Ja', zegt Semmie, 'vaker doen!' 'Zeker weten dat we dit vaker gaan doen!' zegt Tim gelijk. Ik knik. Maar als ik opkijk zie ik iemand die ik liever niet had willen zien...

Heyy, ondanks dat er nu een nieuwe spaze is wil ik de 2 Sems graag bij het verhaal betrekken. Vinden jullie dat ook leuk?
Xxx me💕

Secret love♥️ (ft. Spaze)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu