Deel 28

529 10 0
                                    

Dan lopen we de winkel uit maar V/n is nog steeds in schok. Na een tijdje...

Pov V/n
We lopen de winkel uit en ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen! 500 euro, hij is gek geworden! 'Ben je helemaal gek geworden?! 500 euro?!' 'Ach, het is het waard voor die jurk. Hij stond je echt mooi!' reageert hij. 'Ik had hem ook best zelf kunnen betalen, ik vind cadeautjes krijgen best leuk maar dit is wel een ander niveau...' 'Maar hij is al betaald dus niet meer zeuren, ik weet dat je het een geweldig cadeau vind.' 'Oké, ik vind het inderdaad geweldig, maar vanavond betaal ik jou drinken en ik ga nu schoenen zoeken DIE IK BETAAL' Alessio doet lachend zijn armen omhoog en zegt: 'oké, oké, het is al goed😂' 'Maar echt 1000 maal bedankt voor die jurk💕' zeg ik tegen hem en ik geef hem een kus op zijn wang.

Bij de schoenen winkel zijn we snel klaar en heb ik een mooi paar hakken gevonden. Ze zijn zwart met diamanten steentjes op de hak. Ik betaal de schoenen en hand in hand lopen Alessio en ik terug naar de Mac.

Pov j/n
Ongeveer anderhalf uur nadat Tommy en ik klaar waren met shoppen komen ook V/n en Alessio aanlopen. 'En een jurk kunnen vinden?' vraag ik aan v/n. 'Ja, echt een hele mooie! Maar vanavond gaan we samen omkleden onze haren en make-up doen en dan pas gaan we de jurken aan elkaar laten zien', zegt ze. 'Goed idee, zo blijft het nog even spannend🤗' antwoord ik.

Na nog even bij de Mac te hebben gezeten is iedereen het zat. We nemen afscheid van Thomas en fietsen weer terug naar de camping. Als we daar aankomen is het inmiddels al 16:00 en spreken V/n en ik met de boys af dat de boys ons om 19:30 komen ophalen bij onze caravan. V/n en ik lopen naar de caravan en hangen onze jurken op, maar zorgen dat de ander de jurk nog niet heeft gezien. Daarna gaan we nog even chillen op bed en lezen beide een boek. We kletsen nog even, want dat is natuurlijk altijd gezellig. En helpen mijn ouders met het dekken van de tafel.

Pov Tommy
'Ik heb een mega mooie jurk gekocht voor j/n' zeg ik tegen Alessio. En ik laat een foto van j/n in de jurk zien die ik stiekem in de winkel van haar had gemaakt. Alessio begint te lachen en zegt: 'ik heb die jurk in het groen gekocht voor v/n...' Ik lach mee en zeg: 'Ik hoop maar dat ze het niet erg vinden'. 'J/n en v/n kennende vinden ze het alleen maar leuk, dan matchen ze vanavond!' reageert Alessio. 'Je hebt gelijk, maar ik ben wel benieuwd naar hij reacties!' 'Ja ik ook man!'

Alessio en ik praten nog even door over van alles en nog wat en dan gaan we onze spullen alvast klaarleggen voor vanavond. We lopen de tent in en daar liggen de rest van de boys te chillen en een beetje te scrollen op hun telefoons. Ik loop door naar mijn koffer en pak daar mijn pak uit. Ik leg hem alvast klaar op mijn bed. Daarna ga ik bij de boys zitten en pak ik mijn telefoon.

Pov V/n
Na het eten helpen j/n en ik met de afwas en ruimen de tafel op. Dan is het toch echt tijd om onze make-up en haren toe doen. Ik heb van mezelf al een beetje slag in mijn haren dus ik denk dat ik het ga stijlen en simpel 2 plukjes naar achteren ga vastzetten met een speldje met een roosje erop in dezelfde kleur groen als mijn jurk. We gaan samen proberen het haar van j/n te krullen. Maar dat gaat nog moeilijk worden! Bij j/n blijven de krullen meestal een paar seconden zitten en dan zakken ze al uit. Toch gaan we het vandaag nog een keer proberen te krullen. Wie weet lukt het!

'Pak jij de krultang?' Vraagt j/n. Ik knik en zoek de krultang en doe hem in het stopcontact, tijdens het opwarmen maken j/n en ik een lelijke maar wel grappige cover op baby van Justin Bieber en we gaan helemaal stuk! Als we een beetje zijn uitgelachen zegt j/n: 'volgens mij is de krultang opgewarmd!' Ik pak de krultang en begin met het krullen van de haren van j/n.

Nog steeds pov V/n
Na ongeveer een uurtje ben ik klaar en is j/n mega blij: 'Ohh, ze zijn zo mooi! En ze blijven mega goed zitten! Dankjewel v/n!' Ik geef j/n een knuffel en we gaan snel door met onze make-up. 'Doe jij veel make-up op?' vraagt j/n. 'Nee , een beetje mascara, highlighter en lippenstift', mompel ik terwijl ik geconcentreerd naar de spiegel kijk om mijn mascara te doen'. 'Dat was ik ook van plan', zegt j/n.

Als we onze make-up hebben gedaan, wat niet heel veel tijd kostte omdat we beide niet veel make-up dragen, lopen we naar onze kamer waar de jurken hangen. 'Oké, ik tel van drie naar nul en bij nul laten we elkaar de jurken zien', stel ik voor. 'Goed idee', zegt j/n, 'ik ben benieuwd'. 'Ik ook!' 'Oké klaar voor? Drie... twee... een... nul...' Maar dan kijken j/n en ik elkaar met open mond aan...

Hoii, een nieuw deel💕 Ik denk dat er komende tijd helaas geen extra delen meer komen, ik ben druk bezig met de voorbereidingen voor carnaval en heb hierdoor minder tijd om te schrijven. Ik probeer wel elke dag een deeltje online te zetten😘 Ik hoop dat jullie dit begrijpen♥️
Xxx spazeverhalen

Secret love♥️ (ft. Spaze)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu