Ik neem op en zet de telefoon op de luidspreker zodat hij kan meeluisteren maar dan horen we iets onverwachts...
Pov Tommy
J/n wordt gebeld, ze kijkt mij vragend aan en ik knik. Ze neemt haar telefoon op en zet deze op de luidspreker. 'Hoii, ik moet jullie iets vertellen', zegt Feline bezorgt door de telefoon. 'We zitten klaar, wat is er?', antwoord j/n zo rustig mogelijk maar ik kan aan een korte trilling in haar stem horen dat ze zenuwachtig is. Ik pak haar hand vast en kijk haar bemoedigend aan, ze ziet het en glimlacht terug. 'Lieke heeft een berichtje gestuurd: het grote feest gaat beginnen, begin maar alvast met de slingers op te hangen. Ik weet niet wat ze hiermee bedoeld maar ik denk dat het handig is als iedereen het zo snel mogelijk weet. Bellen jullie Semmie en Eva? Dan bellen wij de rest en komen we er zo snel mogelijk aan', J/n en ik kijken elkaar nu nog bezorgder aan, dan antwoord ik: 'Is goed, tot zo!' 'Tot zo!', klinken de stemmen van Feline en Tim nog een keer door de luidspreker voordat ze ophangen.J/n belt Eva, die gelukkig al nadat de telefoon één keer is overgegaan opneemt: 'Heyy, Eva hier!' zegt ze vrolijk en ik hoor Semmie lachen op de achtergrond. 'Heyy Eef, kunnen jij en Semmie zo snel mogelijk hierheen komen? Lieke heeft Feline een berichtje gestuurd. Als het goed is komt de rest zo ook hierheen.' 'We komen er zo snel mogelijk aan! Blijf alsjeblieft rustig, Tommy is bij je en er kan niets gebeuren.' Ik glimlach bij de gedachte dat Eva haar vriendin zo goed kent, J/n kan soms enorm stressen over alles. J/n glimlacht ook en antwoordt: 'Komt goed, tot zo!' 'Tot zo!' zeggen Eva en Semmie tegelijk en de telefoon wordt opgehangen.
Pov Tim
Nadat we de rest hebben gebeld zijn Feline en ik zo snel mogelijk naar het ziekenhuis gereden. J/n en Tommy zaten al te wachten en zeiden dat Eva en Semmie er ook zo snel mogelijk aan komen.Nadat we nog vijf minuten hebben gewacht komt ook Sem vd buitenadem en met een rood hoofd naar binnen gerend. 'Sorry, ik was aan het trainen voor mijn bokswedstrijd dit weekend en moest eerst nog omkleden.' 'Maakt niet uit, het belangrijkste is dat je er bent', zegt j/n met een glimlach. Sem glimlacht terug en gaat uitgeput naast mij op de laatste lege stoel zitten.
'Oké, ik zal nog even uitleggen waarom we hier zijn', begint Feline, 'ik heb een berichtje van Lieke ontvangen, er staat iets te gebeuren maar we weten nog niet wat.' Nadat ze het berichtje heeft voorgelezen is het nog even stil. Iedereen probeert te bedenken wat Lieke hiermee wilt zeggen en na een tijdje verbreekt J/n de stilte. 'Ik weet niet wat Lieke van plan is, maar ik denk dat het niet heel lang meer duurt voordat ze nog iets laat weten. Ze weet dat ik nog in het ziekenhuis lig en dat we dus waarschijnlijk hier met z'n allen hebben verzameld. Als ze slim is maakt ze daar gebruik van, dus misschien is het handig als we opsplitsen zodat als er iets gebeurd, we in elk geval niet allemaal er bij zijn en er altijd anderen zijn die nog kunnen helpen.'
Pov Tommy
Als J/n haar plan heeft uitgelegd verdelen we ons snel in groepjes. Sem vd, Melle en ik blijven bij J/n in het ziekenhuis. Khalid, Alessio en V/n gaan naar het huis van Khalid en Tim, Semmie, Feline en Eva blijven buiten uit het zicht in de buurt van het ziekenhuis om ons te waarschuwen er mensen hierheen komen. 'Dit voelt een beetje alsof we politie en boefje aan het spelen zijn', lacht Khalid als we net de groepjes en locaties hebben bedacht. 'Officier van de Sande blijf kalm en houd de boeven in zicht', zeg ik met een spannende stem terwijl ik een pistool maak met mijn vingers. 'Jij ook succes officier van Lent, houd je meisje in de gaten', lacht hij terug. terwijl hij knipoogt naar J/n en daarna loopt hij als een spion de kamer uit. Alessio en V/n wensen snel iedereen succes en gaan daarna snel Khalid achterna. Nadat ook Tim en Feline, en Semmie en Eva naar hun afgesproken plekken zijn vertrokken zucht Melle: 'En nu is het wachten tot er iets gebeurd...'Na een heeeeele lange tijd weer een deeltje☺️ Sorry voor het lange wachten😅♥️
JE LEEST
Secret love♥️ (ft. Spaze)
Teen FictionIk ben j/n. Ik ben 14 jaar en ik ga op vakantie. Maar daar kom ik iemand tegen die mijn leven veranderd... Dit is een spaze fanfictie, ik hoop dat jullie het leuk vinden. Veel leesplezier💕 Xxx @spazeverhalen