Maar dan horen we iets op ons afkomen...
Pov j/n
Ik hoor iets achter me en draai me snel om te kunnen zien wie of wat het is. 'Pizza's!' roept Khalid. Hij rent naar de bezorger toe en rekent snel de pizza's af, daarna roept hij: 'Verrassing! Ik heb voor iedereen pizza's besteld!' Wij juichen en v/n en ik dekken snel de tafel. Als iedereen aan tafel zit en zijn of haar eigen pizza heeft, is het opeens stil. Iedereen zit rustig zijn pizza op te eten. 'Ohh', zegt v/n, 'dus eten is het middel om jullie stil te krijgen. Handig dat ik dat weet'. We beginnen te lachen en daarna hebben we het over van alles en nog wat tijdens het eten. Als we de pizza's op hebben ruimen we met z'n allen de tafel op.Als de tafel is opgeruimd stelt Tim voor om een potje te voetballen. Iedereen vind het goed. Als we bij het voetbalveldje komen zien we dat er al mensen aan het voetballen zijn. We gaan langs de kant van het veld staan en kijken naar hun spel: 'Kijk hoe klein ze zijn, het is echt mega schattig!' zeg ik. Tommy begint te lachen en zegt: 'We kunnen ook vragen of we met hun mee mogen doen.' 'Ja dag, het zijn allemaal kleine kinderen en dan wil jij aan hij vragen of een groepje lompe, onvoorzichtige jongens mee mag doen?!' 'We zullen heeeeeeeel voorzichtig zijn', zegt Tommy terwijl hij smekend op de grond gaat zitten. Ik moet om hem lachen en zeg: 'Oké dan, maar als een van jullie ook maar durft te lomp te spelen, is hij nog niet van me af!' 'Deal', zegt Tommy.
Pov Tommy
J/n loopt naar de boys en v/n toe of hun ook zin hebben om mee te doen en ze maakt de rest ook heel duidelijk dat ze voorzichtig moeten zijn. Want als ik j/n zo hoor gaan ze half dood als ze dat niet doen😂. Maar toch stemmen ze in dus j/n loopt naar de kleine kinderen en roept: 'Heyy, mogen we met jullie meedoen?' Een klein meisje antwoord met een heel zacht en trillend stemmetje: 'Ehmm, dat moeten we even overleggen.' En j/n zegt er nog snel bij: 'We zullen heel voorzichtig zijn, als dat niet zo is dan mogen jullie degene die niet leuk doen vanavond in het buitenzwembad duwen.' De kinderen kijken al wat vrolijker en lopen weg om te overleggen.J/n loopt terug naar ons en Tim zegt tegen haar: 'Ik wist niet dat jij ook goed met kinderen was?' 'Oh dat valt wel mee hoor, ik vind het gewoon leuk ik met kinderen om te gaan'. Dan komen de kinderen naar ons toelopen en zegt het meisje van net: 'We hebben overlegd en jullie mogen meedoen'. 'Superlief van jullie!' antwoord j/n. We splitsen op en spelen een potje voetbal met de kinderen, het is mega schattig! Maar ik vind het nog leuker om te zien hoe j/n met kinderen om gaat. Ik voel dat ik steeds meer naar haar kijk dan op het spel let. J/n is ook zo knap! Durfde ik maar met haar om te gaan zoals Alessio met v/n omgaat. Hun lopen de hele tijd samen te klieren.
Pov v/n
Tijdens het voetballen zijn Alessio en ik veel aan het klieren, maar het is zo gezellig! Ik merk dat ik Alessio steeds leuker begin te vinden. Volgens mij ben ik verliefd☺️. Ik zie ook dat Tim en Tommy steeds naar j/n kijken, maar. j/n is zo druk met de kinderen dat ze het niet opmerkt. Volgens mij vinden Tim en Tommy haar leuk, maar j/n laat niet merken wie zij leuk vindt. Ik vraag dat vanavond wel, denk ik. Dan zal ik haar eens een handje helpen.Ik schrik op van mijn gedachten als ik Alessio op ons doel zie afkomen. Hij zit in het andere team en ik moet hem tegenhouden! Ik ren op hem af en pak de bal snel en behendig af. Ik paas de bal daarna weer over maar een klein kindje en die probeert te scoren. 'Ik wist niet dat jij zo goed kon voetballen!' zegt Alessio. 'Dat valt wel mee, ik voetbal wel in het hoogste team van onze club maar we zijn nog duizenden betere meiden hoor.' 'Je hebt echt talent, daar moet je iets mee doen!' zegt Alessio dan. Ik weet niet hoe ik moet reageren en begin te blozen. Alessio maakt van dat moment gebruik en geeft me snel een kus op mijn wang: 'Beloof me dat je iets met je talent gaat doen'. Ik roep: 'Ik beloof niets' en ren snel weg.
Pov Tim
Ik zie in mijn ooghoek dat Alessio v/n snel een kus op de wang geeft. Durfde ik dat ook maar bij j/n te doen. Maar ik weet niet of ze mij ook leuk vind en hoe ze gaat reageren. V/n vindt Alessio duidelijk leuk en dat laat ze merken. Maar bij j/n lijkt het het ene moment dat ze voor mij wilt gaan en het andere moment is ze heel close met Tommy. Ik respecteer haar keuze en gun het Tommy ook om zo'n leuk meisje te krijgen maar ze maakt me wel nieuwsgierig. Dan komt er opeens een man naar me toe lopen...Weer een nieuw deeltje. Ik denk dat er dit weekend geen extra delen online komen (Wel gwn elke dag een) omdat ik het erg druk heb. Ik weet dat iedereen het zegt maar ik doe mijn best. Ik hoop dat ik binnenkort weer wat extra delen voor jullie kan plaatsen😘
JE LEEST
Secret love♥️ (ft. Spaze)
Roman pour AdolescentsIk ben j/n. Ik ben 14 jaar en ik ga op vakantie. Maar daar kom ik iemand tegen die mijn leven veranderd... Dit is een spaze fanfictie, ik hoop dat jullie het leuk vinden. Veel leesplezier💕 Xxx @spazeverhalen