Deel 41

436 11 0
                                    

Ik pak het zenuwachtig uit mijn zak en pak j/n haar hand vast. 'Lieve j/n....

Pov j/n
Als we weer aan het tafeltje onder de boom zitten, kijkt Tommy me aan en pakt hij iets uit zijn jas. 'Lieve j/n, ik wil je al heel lang iets vragen: wil je mijn vriendin zijn?' Ik kan het niet geloven, hij vraagt het aan mij! 'Jaa, heel graag!' antwoordt ik enthousiast. Tommy lacht en laat zien wat hij uit zijn jas pakte. Het is een prachtig zilveren kettinkje met een klein hartje eraan. 'Oh, Tommy dat had echt niet gehoeven!' zeg ik. 'Jawel, hij zal je vast heel mooi staan', zegt hij. Hij staat op en loopt naar me toe zodat hij het kettinkje bij me kan omdoen.

Als ik het kettinkje om heb, sta ik ook en zoen hem. Het is geweldig! Ik heb echt heel veel geluk met zo'n geweldig, leuk, aardig, zorgzaam en knap vriendje!

Pov v/n
We moeten nog even wachten maar na een tijdje komt de ober ons eten brengen. 'De biefstuk voor mevrouw', zegt de ober terwijl hij een bord voor me neer zet. 'En de biefstuk voor meneer', zegt hij tegen Alessio en ook Alessio krijgt een bord voor zijn neus. 'Eet smakelijk', zegt hij dan. Alessio en ik bedanken de ober beide en dan loopt hij weg. 'Eet smakelijk', zegt v/n tegen mij. 'Jij ook' antwoord ik en we beginnen beide te eten. Het is echt heel lekker! Na het hoofdgerecht bestellen we nog een toetje die we samen delen. Het is een sorbet met verse vruchten. Als we deze ook op hebben roep ik de ober en betaal ik.

Daarna pakken we onze jassen en lopen hand in hand het restaurant uit. Het is inmiddels al 20:00 dus ik denk dat we niet heel lang meer hebben. Maar dan zegt Alessio: 'Ik wil je nog heel graag meenemen naar 1 bijzondere plek'. 'Oké, ik ben benieuwd🤗', antwoord ik. Ik heb echt geen idee waar we heen gaan en volg Alessio maar gewoon.

Pov Alessio
Ik begin een klein beetje zenuwachtig te worden, nu is het bijna zover. Op de volgende locatie ga ik vragen of v/n mijn vriendin wilt worden! We lopen richting het mooiste en romantischste plekje van Geldermalsen en v/n weet nog van niets.

Als we op de plek aankomen is v/n verrast: 'Ohh, het is hier echt heel mooi!' Ik zeg niets maar loop nog een klein stukje verder zodat we op het bruggetje staan waar je het mooiste uitzicht hebt. We zijn alleen in het parkje en mede daardoor voelt het echt alsof we in een fantasie wereld zijn gestapt!

Als we op het bruggetje staan haal ik diep adem en kijk v/n aan. 'Lieve v/n, ik wil je heel graag iets vragen. Wil je mijn vriendin zijn?' De ovenvaste v/n worden groot en ze antwoordt: 'ja, heel graag zelfs!' Ik glimlach en zoen haar, zij zoent terug en het is geweldig. Een mooie locatie, een mooi moment en een hele mooie vriendin!

Pov Tommy
J/n en ik lopen hand in hand naar het station. Ze is nu echt mijn vriendin! Ik kan het bijna niet geloven! Dan voel ik mijn telefoon trillen, ik word gebeld. Ik kijk j/n vragend aan en ze knikt, ik pak mijn telefoon en neem op. Gelijk hoor ik de stem van Thomas: 'Yo, Tommy' 'Hoi Thomas' 'We hebben morgen opnamedag en ik dacht: misschien is het wel leuk als we vragen of j/n en v/n ook meekomen. Misschien willen hun ook wel meedoen in een paar video's.' Ik lach en zeg: 'Ik ben nu met j/n moet ik der ff geven' 'Ja is goed' antwoordt Thomas en ik geef de telefoon aan j/n. Ik hoor j/n enthousiast zeggen tegen Thomas dat ze wel meewilt doen en daarna krijg ik de telefoon weer terug. 'Oké, thx bro. Ik zie je morgen!' hoor ik Thomas weer door de telefoon. 'Oké tot morgen!' antwoord ik terug.

Pov j/n
Oké, ik en v/n gaan morgen mee naar een opnamedag van Spaze. Ik heb haar net geappt en ze reageerde enthousiast dat ze ook zin heel veel zin in heeft. Ik vind het ook een beetje spannend, niemand weet nog dat Tommy en ik nu een stelletje zijn... 'Gaan we het dan morgen aan de boys en v/n vertellen?' vraagt Tommy. 'Is goed', antwoord ik.

Dan denk ik ineens aan v/n en Alessio, zij zouden vandaag ook op date gaan. 'Hebben v/n en Alessio ook een relatie denk je? Ze zouden vandaag ook op date gaan', vraag ik aan Tommy. 'Ik dat geval, zeker weten!' antwoordt Tommy. Ik lach en we zien het station steeds dichterbij komen. Helaas, want daar moet ik afscheid nemen van Tommy. Gelukkig zie ik hem morgen nog!

Pov j/n
We komen aan bij het station en zoeken mijn trein op, hij gaat over 10 minuutjes dus we hebben nog even de tijd om afscheid te nemen. We kletsen nog even en ik bedank hem nogmaals voor de mooie ketting die hij heeft gegeven. Als de trein eraan komt rijden geef ik hem nog een knuffel en een kus. Daarna loop ik de trein in en ga ik bij het raam zitten, ik zwaai nog even en dan rijdt de trein weg. Ik zit al ongeveer een halfuurtje in de trein als ik opkijk en heel erg schrik. Ik zie iemand die ik op dit moment totaal niet wilde zien...

Hoi, waarschijnlijk hebben jullie al gemerkt dat ik al lang niet meer heb geüpload. Dit komt doordat ik geen inspiratie en geen zin meer had om verder te schrijven. Ik heb dus even een time-out genomen maar heb daarin bedacht hoe ik het wil aanpakken. Ik wil wel graag regelmatig uploaden maar ik merk dat dagelijks uploaden erg veel is. Dus ik heb besloten om vanaf vandaag om de dag een deel te uploaden. Sorry hiervoor, maar ik hoop dat jullie het begrijpen💕 Vamaf vandaag komen er dus weer delen online🥳
Xxx spazeverhalen😘

Secret love♥️ (ft. Spaze)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu