Maar dan zegt de vrouw achter de balie iets wat ik nooit had verwacht...
Pov Eva
'J/n heeft al bezoek, maar jullie zijn natuurlijk ook welkom', zegt de vrouw achter de balie. Semmie en ik kijken elkaar vragend aan. Wie zou er op bezoek bij j/n zijn? Tommy staart voor zich uit met een geschrokken blik. 'Ga je mee?' vraagt Semmie aan hem. Tommy schuld zijn hoofd en kijkt heb aan, hij knikt en we lopen richting de kamer van j/n. 'Wat is er?' vraag ik aan Tommy als we in de lift staan. Hij staart voor zich uit en begint ineens te ratelen: 'Ik weet niet wie er bij j/n zou kunnen zijn, misschien is het Lieke wel. Ik ben zo stom, ik had bij j/n moeten blijven, ze heeft nog wel geappt dat ik mijn vrienden in de gaten moest houden!' 'Tommy!' komt Semmie ertussen door, Tommy stopt met praten en kijkt Semmie vragend aan. 'Het is niet jouw schuld, je kunt niet de hele tijd bij j/n blijven, dat is niet realistisch'. Dan staat de lift stil, we zijn op de juiste verdieping. Tommy knikt en geeft Semmie daarmee gelijk, dan lopen we samen de lift uit naar de kamer van j/n.Pov j/n
Ik zit al de hele dag alleen, het is echt heel saai! Ik heb inmiddels al een half boek gelezen en 3 films op Netflix gezien, maar mijn gedachten blijven bij het appje van Lieke. Is de rest nog wel veilig? Ik wil echt niet dat heb iets overkomt! Dan hoor ik ineens de deur, ik probeer rechtop te gaan zitten maar ga gelijk weer liggen als ik een pijnscheut in mijn rug voel. De deur gaat langzaam open en daar staat iemand die ik hier niet had verwacht!'Anouk! Wat doe jij hier?!' roep ik naar de persoon in de deuropening, 'ik dacht dat je studeerde in Los Angeles!' Anouk lacht en komt naar me toe lopen: 'doe ik ook, maar ik moest voor mijn studie even in Amsterdam zijn en ik hoorde van je ouders dat je in het ziekenhuis lag. Gelukkig heb ik nog een uurtje en dan moet ik gaan anders ben ik niet op tijd voor mijn vlucht terug'.
Ik kan het niet geloven! Anouk is mijn nicht maar ze voelt als een van mijn beste vriendinnen, ze is 7 jaar ouder dan mij en ik ken haar al mijn hele leven. Helaas ging ze 2 jaar geleden studeren in Amerika en zie ik haar nog maar heel weinig. Maar nu is de dus hier! 'Ik heb je gemist!' Lach ik terwijl ze me voorzichtig een knuffel geeft. Daarna gaat ze naast mijn bed zitten en barsten we los, we hebben elkaar zo veel te vertellen!
Pov Tommy
Als we bij de deur van j/n's kamer aankomen hoor ik twee vrouwen stemmen, maar het klinkt alsof ze gezellig aan het kletsen zijn. Is j/n aan het kletsen met Lieke?! Semmie doet een stap naar voren en klopt op de deur, de stemmen sterven weg en j/n roept: 'Kom binnen!' Semmie doet de deur open en we lopen naar binnen. Als ik naar binnen stap zucht ik van opluchting, naast j/n zit niet Lieke, maar een ouder meisje die ik niet ken. Ze kijkt ons nieuwsgierig aan.'Anouk, dit zijn Semmie en Eva, twee hele goede vrienden van mij', Semmie en Eva lopen naar Anouk en geven haar een hand. 'Hoi, ik ben Anouk, de nicht van j/n', zegt ze vrolijk als ze de handen van Semmie en Eva schud. 'En dat is Tommy, mijn vriendje', zegt j/n met een glimlach. Ik lach terug naar j/n en geef Anouk een hand. Dan loop ik naar j/n en geef haar een kus. Ze glimlacht weer en pakt mijn hand. 'Anouk, woont in Los Angeles', legt j/n uit. 'Ze moest in Amsterdam zijn en kwam even langs'. 'Ja', zegt Anouk, 'j/n en ik hadden elkaar al heel lang niet meer gezien dus we hebben even bijgepraat'.
Pov Eva
We zitten al een halfuurtje gezellig te praten als Anouk opstaat. 'Sorry jongens, ik moet gaan anders gaat het vliegtuig weg zonder mij. Ze geeft iedereen nog een knuffel en beloof j/n om te appen, daarna loopt ze de deur uit om terug te vliegen naar LA.We vertellen j/n wat er vandaag op school is gebeurd en geven allemaal toe dat we haar missen. 'Het is echt minder leuk zonder jouw', zegt Tommy en j/n geeft hem een kus op zijn wang. 'Ahh, je overleeft het echt wel. Nog even en ik zit gewoon weer bij je in de les. Maar ik mis jullie hier ook hoor', vervolgt j/n, 'ik verveel me dood!' 'Ahh, je overleeft het echt wel, nog heel even en Tommy zit weer bij je in de les', herhaalt Semmie met een grijns. En we schieten in de lach. Maar dan gaat de deur, net als eerder deze middag, langzaam open en is iedereen in één klap stil...
Hallo lieve lezers,
Ik krijg steeds meer leuke reacties op mijn verhaal🥰 Dank jullie wel, het motiveert mij om weer nieuwe delen voor jullie te schrijven💕 Ik had alleen een vraagje voor jullie: Hoe lang willen jullie dat dit verhaal wordt? Ik ben benieuwd naar jullie mening😊 Laat het me weten in de comments♥️
Xxx Spazeverhalen♥️♥️
JE LEEST
Secret love♥️ (ft. Spaze)
Teen FictionIk ben j/n. Ik ben 14 jaar en ik ga op vakantie. Maar daar kom ik iemand tegen die mijn leven veranderd... Dit is een spaze fanfictie, ik hoop dat jullie het leuk vinden. Veel leesplezier💕 Xxx @spazeverhalen