En dan zegt Khalid iets wat ik nooit had verwacht...
Pov j/n
"Maar wij kunnen ook wel mee, of niet boys?" De jongens kijken Khalid aan en knikken allemaal tegelijk. Ik begin te lachen en daardoor kijken ze mij met z'n allen aan. "Wat is er zo grappig?", vraagt Tim. "Je had echt moeten zien hoe jullie met z'n allen Khalid aan keken en tegelijkertijd knikten, het was net of jullie waren gehypnotiseerd!" De jongens beginnen mee te lachen en al snel heb ik de slappe lach. "Maar, haha, kom jongens ik moet nog ff de hond uitlaten", zeg ik met moeite tussen het lachen door.We lopen richting de uitgang van de camping en langzaam kunnen we weer normale gesprekken voeren zonder midden in een gesprek in lachen uit te barsten. Ik loop naast Tim en heb een mega gezellig gesprek, ik leer hem al veel beter kennen! Melle kijkt naar jou en Tim en loopt naar de andere boys (behalve Tim). "Hun hebben het wel heel gezellig... Die zullen zo bij elkaar zijn gok ik." De andere boys knikken alleen Tommy kijkt teleurgesteld maar dat ziet niemand.
"Maar wat zijn je hobby's?",vraagt Tim aan mij. "Ehmm, ik houd van dansen, gitaar spelen en zing ook wel eens. Maar dat is niet zo goed hoor, ik doe het maar voor de lol!" "Maakt niet uit, ik wil jou heel graag een keertje horen zingen! Misschien kunnen we wel iets samen zingen, ik zing ook!" Ik schrik, zo goed ben ik helemaal niet. Dat durf ik echt niet... "Ja maar..." "Geen gemaar. Je hebt nu al een prachtige stem dus als je gaat zingen kan het alleen nog maar mooier worden." "Oh, ehmm, bedankt☺️"
We lopen terug naar de camping en komen langs het programmabord op. Melle en Khalid rennen er als kleine kinderen naar toe. "Heyy er is vanavond een kampvuur, zullen we daar naar toe gaan?" "Ja, leuk!", antwoord iedereen. "En dan kan j/n haar gitaar meenemen!", zegt Tim meteen. "Ohh leuk"antwoorden de andere boys. "Maar zo goed ben ik helemaal niet en wat als ik fouten ga maken. Daar zitten super veel mensen!" "J/n, je gaat geen fouten maken, want jij kan dit. En als je wilt kunnen we nu alvast oefenen met z'n allen. Dan hebben wij jou al horen zingen dus dan is het minder eng vanavond", zegt Tommy. Ik ben ff in schock. Ohh God moet ik nu echt gaan zingen voor heel spaze?! "Goed idee j/n?", vraagt Tim. "Ja oké, maar dan moeten jullie wel meezingen" antwoord ik twijfelend. De boys beginnen te juichen.
Als we naar mijn caravan lopen, begin ik mega zenuwachtig te worden. Tommy ziet dat en komt snel naast me lopen. "Hé, ik geloof in je. Dit kom wel goed hoor, wij bijten niet als je het fout doet." Ik begin te lachen. "Jaa, zo wil ik het zien. Geen zenuwen maar gewoon vrolijk!", roept Tommy blij. Omdat het zo grappig klinkt begin ik nog harder te lachen.
Als we de poort van de caravan in lopen zie ik dat mijn ouders en broertje er niet zijn. Ik loop de voortent in en zie een briefje op tafel liggen: wij zijn even boodschappen doen. Oké mooi dan hebben wij even de caravan en dus ook de oefenruimte voor vanavond voor onszelf. Ik laat de hond vrij in de tuin en pak wat te drinken voor de jongens. Dan loop ik terug naar binnen en pak mijn gitaar. Ik loop zenuwachtig naar buiten en ga samen met de jongens op het picknicktafeltje in de tuin zitten. "Wat willen jullie horen?" "Wat jij het leukst vind", antwoord Tim, "wij zingen wel mee" ik kijk naar de lijst van liedjes en kies uiteindelijk na heel lang zoeken shallow uit. (De jongens bleven gek genoeg rustig wachten tot dat je het liedje had uitgezocht)
Ik pak de akkoorden erbij en begin te spelen. Gelukkig heb ik nog een intro voordat ik moet gaan zingen. Ik haal diep adem en begin met het couplet, ik zie de jongens verbaast kijken maar ik speel gewoon door. Als ik bij het refrein ben heb ik geen zenuwen en zing ik hem zelfs zonder fouten! De jongens kijken me met open mond aan.Als ik klaar ben met zingen, juichen de boys heel hard. "Zo goed was het ook weer niet hoor..." "Echt wel het was prachtig, dat jij hier onzeker over kan zijn. Ik snap het echt niet", zegt Alessio gelijk."ohh, ehmm, bedankt" "zing nog een liedje dan zingen wij mee", zegt Tim. "Weet je zeker dat ik mee moet zingen, heb je mijn versie van vader Jacob gehoord bij de audities?", zegt Khalid gelijk. Iedereen begint te lachen. "Maakt niet uit Khalid ik zong zelfs een stuk vals", reageert Melle. "Iedereen zingt gewoon mee, ik heb net gezongen dus nu is het jullie beurt om te laten horen wat jullie kunnen" "En zo is het j/n", zegt Tommy meteen.
"Wat voor een nummer willen jullie met z'n allen zingen?", vraag ik aan de boys. "Billionaire van Bruno Mars" antwoorden ze tegelijk. Ik zoek de akkoorden op en we beginnen te spelen, het klinkt mega leuk! We spelen nog veel meer nummers tot dat...
Vergeet niet te stemmen op mijn verhaal🥰 en als jullie nog tips of ideeën hebben, laat het ook nog even weten in de reacties♥️
JE LEEST
Secret love♥️ (ft. Spaze)
Fiksi RemajaIk ben j/n. Ik ben 14 jaar en ik ga op vakantie. Maar daar kom ik iemand tegen die mijn leven veranderd... Dit is een spaze fanfictie, ik hoop dat jullie het leuk vinden. Veel leesplezier💕 Xxx @spazeverhalen