Maar als we teruglopen naar de boys...
Pov J/n
Als we terug zijn bij de tafel waar de boys en Thomas net aan zaten, is hij leeg! Ik en Semmie kijken elkaar vragend aan totdat we de boys achter ons horen schreeuwen. We draaien ons om en zien ze aan een andere, grotere tafel zitten. Ik lach en loop naar ze toe. 'Willen jullie de volgende keer even waarschuwen? Ik dacht dat jullie zonder ons ineens waren gegaan ofzo😂' 'Deze tafel kwam vrij en wij dachten hier passen we wel met z'n allen aan en iedereen wilt altijd een grote tafel dus het was rennen. En tadaa we hebben hem!' zegt Khalid trots. Ik lach om zijn grap en ga naast Tommy zitten.We praten gezellig en ik eet mijn Mac Flurry op. Na ongeveer een uurtje zien we Alessio en V/n hand in hand de Mac inlopen. Ze zien ins niet zitten en ik pak gelijk mijn telefoon om een foto te maken. 'Ze zijn zo cute samen🥰' mompel ik. 'Klopt' antwoordt Tommy, maar dan zien Alessio en v/n ons en lopen ze richting onze tafel.
Wat er gebeurde bij Alessio en v/n tijdens het shoppen
Pov Alessio
V/n en ik lopen weg bij de Mac op weg naar de eerste winkel. We lopen nu al hand in hand! We komen aan bij de eerste winkel en v/n loopt rustig te kijken tussen alle mooie gala jurken. Na een tijdje hebben we ongeveer 7 mooie jurken gevonden. V/n gaat ze passen in de paskamer en ik wacht daarbuiten. Ik zit een beetje op mijn telefoon en ik krijg een snap van Tommy binnen. Het is een snap in een winkel hier vlakbij in de paskamers. J/n is dus ook aan het passen...Dan komt v/n het hokje uit, ze heeft een licht blauwe jurk aan. 'Ik weet niet of ik hem heel mooi vind...' zegt ze terwijl ze kritisch in de spiegel kijkt. De jurk heeft een apart model en sluit niet helemaal aan. Ik vind het zelf ook niet zo mooi en zeg: 'Ik weet het ook niet, misschien moet je een ander proberen' Ook alle andere jurken zijn niet de jurk die v/n zoekt.
Teleurgesteld loopt ze de winkel uit en klaagt: 'Ik dacht echt dat een van de jurken wel zou passen!' 'We hebben nog een winkel, dus nog meer jurken om uit te kiezen', zeg ik. We lopen naar de winkel waar Tommy en j/n net ook waren, maar ze zijn daar niet meer. Na een tijdje zoeken hebben we weer een stuk of 7 bij elkaar en gaat v/n het pashokje in.
Pov V/n
Helaas heb ik bij de vorige winkel geen jurk kunnen scoren, maar gelukkig zit er nog een galawinkel in deze stad! Ik pak de eerste jurk van de hanger om deze te passen. Het is ene groene, glanzende jurk met een split in de rok. Op de hanger zit deze jurk er prachtig uit! Ik trek de jurk voorzichtig aan en kijk in de spiegel, hij past! De jurk past perfect en de kleur is ook geweldig. Ik loop het pashokje uit en Alessio's mond valt open: 'Deze jurk is prachtig!' Ik loop nog een klein stukje door naar een spiegel en kijk nog een keertje naar mezelf. 'Deze jurk is perfect!' zeg ik tegen Alessio. 'Helemaal mee eens!'Ik loop terug naar het pashokje en pas de andere jurken voor de zekerheid ook nog even. Maar geen een was er net zo mooi als de eerste. 'Ik trek voor de zekerheid de eerste jurk nog een keertje aan, dan moet jij zeggen of hij wel echt zo perfect is als dat we dachten', zeg ik tegen Alessio. 'Komt in orde!' antwoordt hij enthousiast. Ik loop lachend het pashokje in en trek de jurk nog een keertje aan. Zonder in de spiegel te kijken loop ik naar Alessio en ga ik voor hem staan. Alessio kijkt op van zijn telefoon en zegt meteen: 'Hij is nog steeds perfect!' Ik draai me om en kijk in de spiegel, hij heeft gelijk. Ook na alle andere jurken gezien te hebben blijft deze de mooiste.
Pov Alessio
V/n kleed zich om in de paskamer en ik hang alvast alle andere jurken terug. Als ze de paskamer uitkomst heb ik net de laatste jurk weggehangen. 'Kom, ik moet betalen', zegt v/n. Ik loop met haar mee naar de kassa. 'Hoi, wordt het deze prachtige jurk?' vraagt de verkoopster. V/n knikt en zegt: 'Ja!' 'Dat wordt dan 499,99 euro' V/n kijkt een beetje moeilijk maar knikt en zegt: 'Kan ik ook pinnen' 'Natuurlijk' antwoordt de vrouw beleefd. Maar voordat j/n kan betalen heb ik mijn pasje al voor het pinapparaat gehouden en dus de jurk betaald. De mond van V/n valt wagenwijd open. Ik pak het tasje met de jurk van de vrouw aan en zeg nog: 'fijne dag!' Dan lopen we de winkel uit maar V/n is nog steeds in schok. Na een tijdje...Een nieuw deel🤗 Tips en ideeën zijn altijd welkom in de reacties🥰
JE LEEST
Secret love♥️ (ft. Spaze)
Подростковая литератураIk ben j/n. Ik ben 14 jaar en ik ga op vakantie. Maar daar kom ik iemand tegen die mijn leven veranderd... Dit is een spaze fanfictie, ik hoop dat jullie het leuk vinden. Veel leesplezier💕 Xxx @spazeverhalen