8

80 5 0
                                    

Znacie to uczucie, kiedy nie możecie dodzwonić się do nikogo, a jeśli już to zrobicie, to ta osoba nie okazuje żadnego zainteresowania?" - Tak brzmiał mój pierwszy post.

Nie zależy mi na sławie, ani na niczym tego typu. Chcę po prostu móc się komuś wyżalić.

Usłyszałam otwieranie drzwi. Zeszłam na dół i zauważyłam Louisa. Bez słowa się w niego wtuliłam.

- Woah, coś się stało?

Pokiwałam głową.

- Niech zgadnę, powodem twoich łez, jest pewien wysoki brunet o długich lokach.

- Mhm.

- Co zrobił tym razem?

- Robin zmarł.

- CO? Żartujesz?

Pokręciłam głową.

- Rozumiem że jest zdruzgotany, ale zaczął na mnie krzyczeć i wyzywać się na mnie.

Louis westchnął.

- Porozmawiam z nim.

- Dzięki...

Wróciłam na górę i wzięłam z powrotem mój laptop.

Zauważyłam że mój post zdobył zaskakująco dużo wyświetleń i komentarzy.

Jakieś porady na to, jak przeżyć po kłótni z chłopakiem ?"

Odrazu ktoś skomentował.

_Nobody_ : Dołączam się do pytania. Pokłóciłem się z dziewczyną, w sumie z mojej winy.

Czy ja nagle stałam się kimś od porad? To się aż wydaje nierealne.

Postanowiłam zaszaleć.

XNelX :  _Nobody_ Daj jej czas 😉. I przeproś ją. Pomoże, gwarantuję ci to.

Odrazy poprawił mi się humor.

„ Jak bardzo mała rzecz może uszczęśliwić człowieka... Piszcie do mnie z pytaniami chętnie odpowiem."

Nel, co ty odpierdalasz?

FuCkInGbItCh : No więc, moja matka zmarła pare dni temu, i moja rodzina się rozsypała. Ojciec totalnie sfiksował, moja siostra zniknęła, a babcia leży w szpitalu na lekach uspokajających. Pomocy.

XNelX : FuCkInGbItCh Jeju współczuję. Nie wiem co bym zrobiła gdybym była na twoim miejscu. Odszukaj siostry. Przechodzi przez to samo co ty.

Zamknęłam komputer i uśmiechnęłam się sama do siebie. Brawo Nel.

- Kolacja! - usłyszałam Willa.

Zbiegłam do jadalni i usiadłam przy stole.

- Fizzy nie ma? - spytałam.

- Nocuje u Jennifer. - powiedział Louis.

Jennifer jest najlepszą przyjaciółką Fizzy. Średnio mnie toleruje. Nie wiem sama dlaczego. Ma cholernie bogatą matkę która jest projektantką, dlatego zachowuje się jak pieprzony snob.

Poszłam wziąć prysznic i przebrać się w piżamę. Nie mogłam oderwać się od siedzenia na blogu, i odpisywania ludziom.

Little white lies // Harry Styles Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz