Na kanapie obok Harry'ego siedziała Taylor Swift we własnej osobie.
Myślałam że zaraz zwali mnie z nóg. Co ta żmija tu robi. Co ta żmija robi w moim domu???
Już miałam jej kazać wypierdalać, kiedy nagle się powstrzymałam.
- Co ty tu robisz?? - syknęłam wściekła.
- Ja... - Zaczęła.
- Jestem ojcem tego dziecka. - przerwał jej Harry.
Taylor spojrzała dziwnie na Harry'ego, ale potem przytaknęła. Kurwa mój świat się właśnie zawalił.
Harry jest ojcem dziecka swojej byłej.
- Dobra, nie wiem, róbcie co chcecie tylko nie idźcie za mną. - powiedziałam łapiąc się za głowę.
- Nel, jest 20:00. - powiedział Harry.
- Mam to gdzieś. - fuknęłam i wyszłam z mieszkania.
Weszłam do samochodu i po prostu odjechałam. Pojechałam do jakiejkolwiek kawiarni gdzie kupiłam sobie kawę.
Gapiłam się w telefon pijąc napój. No cholera co mnie skłoniło do myślenia, że wszystko będzie ok??
Niech ta jebana Taylor zdechnie, nie wiem, cokolwiek żebym tylko nie musiała na nią patrzeć.
Hazza ❤️ : Taylor wyszła
Westchnęłam. Super, teraz będziemy się tak mijać w MOIM mieszkaniu. I do tego będę musiała patrzeć na to ich zasrane dziecko.
Wiem, nie powinnam zwalać wszystkiego na dziecko, ale nie będę mogła na nie nawet spojrzeć.
Weszłam bez słowa do mieszkania i poszłam do sypialni. Usiadłam na łóżku i patrzyłam w okno za którym świeciły światła Nowego Jorku.
Usłyszałam kroki za mną. Nawet się nie odwróciłam. Harry usiadł za mną i położył brodę na moim ramieniu.
- Jesteś wściekła? - spytał.
Westchnęłam.
- Mogłeś z nią nie spać. - powiedziałam drżącym głosem.
- Mogłaś nie uciekać. - odpowiedział Styles.
Chciałam go walnąć, ale się powstrzymałam. Jakimś cudem.
- Wiem, że to nie twoja wina że dziecko jest twoje, ale i tak...
- Nel, ja też nie chciałem żeby to dziecko było moje. Teraz już nic nie zmienimy.
- Będę musiała je widywać?
- Zobaczymy.
- Mogę zobaczyć wyniki testu? - spytałam.
Harry się spiął.
- Taylor je wzięła. - odpowiedział dziwnym tonem.
Zmarszczyłam brwi. Poszłam do łazienki wziąć prysznic.
Przez zmianę czasu, mam strasznego jet lag'a co mnie wkurza. Cały czas zasypiam w pięć minut a potem i tak jestem niewyspana.
CZYTASZ
Little white lies // Harry Styles
Fanfiction• Opowiadanie oparte na milionie kłamstw, morderstwie, przyjaźni z psychiatryka, i blogu • Okładka zrobiona przez @xxxhoranekx ❤️❤️