15

55 2 0
                                    

Zachowałam się głupio. Zachowałam się jak skończona idiotka i pieprzony tchórz.

Uciekłam. Po prostu uciekłam. Zmieniłam numer, i zaczęłam życie na nowo.

Przeprowadziłam się do Sydney gdzie skończyłam studia aktorskie. Stałam się sławną aktorką, a 1D cały czas się rozwijało.

Po kryjomu nadal śledziłam mojego brata i najlepszego przyjaciela co nie było najlepsze dla mojego zdrowia psychicznego.

Teraz mi ich brakuje. Bardzo.

W Sydney, poznałam Michael'a. Jest moim najlepszym przyjacielem. Pomógł mi się pozbierać po tym wszystkim.

Mieszkałam z nim w jednym mieszkaniu. Było dobrze dopóki nie musiałam wyjechać do Londynu przez nagrywki do filmu.

- Mike ja nie chcę jechać. - jęczałam.

- Nel, nie pierdol tylko idź już. Zaraz się spóźnisz na samolot.

- Zostawisz mnie?

Zrobiłam smutną minę.

- No już idź.

- Ale zajebistym przyjacielem jesteś. - powiedziałam.

Mike się wyszczerzył.

- Też cię kocham. Idź już.

Westchnęłam.

- Paa. - rzuciłam, i pobiegłam.

Lot zleciał mi szybko mimo że miałam pare przesiadek.

Tak bardzo nie chciałam wracać do Londynu, czyli miasta w którym wszystko się zaczęło. A co jeśli spotkam moją matkę? Co teraz jest z nią? Co z moją siostrą lub bratem?

Dojechałam taksówką do hotelu.

Taki głupi : Tylko się tam nie zakochaj 😏

Ja : Boże idioto

Taki głupi : ❤️

Ja : ❤️

Taki głupi : Kochasz mnie?

Ja : Tak

Taki głupi : Naprawdę?

Ja : Nie

Taki głupi : Zniszczyłaś mnie :c

Ja : Jaka szkoda

Taki głupi : Dobra idź już pieprz se te gwiazdy na czerwonym dywanie.

Ja : Z kim ja się zadaję

Taki głupi : Z Michael'em Parkerem.

Zaśmiałam się cicho i odłożyłam telefon. Dzisiaj wieczorem miała być gala. Mnóstwo gwiazd w tym ja miało tam być.

Założyłam moją długą sukienkę, i wyszłam z hotelu.

Taksówką podjechałam do miejsca gdzie moja stylistka miała mnie pomalować i zrobić mi włosy.

Little white lies // Harry Styles Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz