(( 2 tahun lalu di sebuah gudang lama ))
" jangan dekat ngan aku lah . aku beri amaran kat kau . kau dekat kau mati " , jerit Engku Hazellyna Emelda kepada sepupunya , Engku Aydiq Haydan . tubuh kecilnya kian menjarakkan diri ke belakang .
" kau nak lari ke mana ? hanya ada kau ngan aku . jangan risau , aku jamin kau akan bahagia " , kata Engku Aydiq Haydan yang memakai topeng joker yang melekap di mukanya , tersenyum sinis . tubuhnya kian mendekat menghampiri si gadis kecil itu .
" aku kata jangan dekat . kalau tak aku jerit " , ugut Engku Hazellyna Emelda . tubuhnya menjauhi lagi ke belakang hinggalah tiada lagi ruang untuk dia melarikan diri daripada lelaki yang cuba merosakkan kehormatannya .
" kau nak jerit ? ha jerit lah jerit . kau ingat ada orang akan dengar jeritan kau tu ? wey hanya kita je yang ada dalam tempat ni . kau nak lari ke mana lagi ? lambat laun kau tetap jadi hak aku baby " , kata Engku Aydiq Haydan sambil menghalang gadis itu daripada melarikan diri daripadanya .
" baik kau blah . blah blah aku kata blahh " , jerit Engku Hazellyna Emelda sambil cuba melarikan diri ke pintu . namun baru sahaja ingin melarikan diri , Engku Aydiq Haydan terus memeluknya daripada belakang .
" aku dah kata kau akan jadi hak aku kau akan jadi hak aku " , kata Engku Aydiq Haydan sambil mencampakkan tubuh Engku Hazellyna Emelda ke katil empuk . terasa jijik apabila Engku Aydiq Haydan asyik mencium cium lehernya . raungannya sama sekali tidak dihiraukan oleh jantan keparat itu .
" aku merayu pada kau . lepaskan aku lepaskan aku . tolonglah " , rayu Engku Hazellyna Emelda . takung air matanya pecah juga disitu . sedaya upaya cuba merungkaikan pegangan Engku Aydiq Haydan .
" lepas dah dapat kau , senang senang nak lepaskan macam tu je ? hahahah ini Engku Aydiq Haydan lah " , kata Aydiq sambil mencium cium muka Engku Hazellyna Emelda . tak lama itu , badannya dihumbankan kebelakang oleh seseorang hingga terhantuk ke dinding di dalam kamar sunyi itu . Engku Hazellyna Emelda hanya memerhati sahaja sepupunya dibelasah dengan teruk oleh seorang manusia berhoodie hitam , bermask hitam dan berskinny hitam . telinganya sempat menangkap kata kata daripada manusia misteri itu .
" RUN RUN NOW !!! " , jerit manusia misteri itu . terus rambut lurus keperangan miliknya diperbetulkan lalu dia melarikan diri meninggalkan kawasan gudang lama itu .
YOU ARE READING
She 's My Hazel✔️
RomanceMain characters ; Engku Hazellyna Emelda Engku Haizad Ezray : dia cantik , dia manis , dia hati kering , dia anak orang kaya tapi perwatakannya tidak seperti orang kaya , dia pendek tapi tomboy disebabkan satu tragedi . perwatakannya yang kasar ala...