×przedstawienie pt. "odpowiedzi"×

362 28 53
                                    

Mikey:

1. Z kim z chłopaków chciałbyś być w związku?

Nie wiem czy jestem jeszcze gotowy na związek...

Kaktus: *szczela barana w potylicę*

Znaczy... Chciałabym zbliżyć się do Jack'a, a od kiedy nasza relacja z Ryan'em się poprawiła, myślę że mam na to większe szanse...

Kaktus: nu, może być...

2. Czemu ja tak za tobą tęsknię?

Nie wiem, nie wiem czy w ogóle się spotkaliśmy, ale słodka jesteś, mam nadzieję że się kiedyś zobaczymy :)

3. Z kim szipujesz Andy'ego?

Andy to specyficzna osoba, ale naprawdę niesamowita. Nie jestem jeszcze w stanie określić, do kogo pasuje, ale musi to być ktoś naprawdę wyjątkowy, kto da mu wsparcie i miłość której potrzebuje. Osoba, której Andy umiałby zaufać...

3. Czy wierzysz w zmianę Ryan'a?.

Sam nie wiem. Osobiście uważam, że nie nastąpiła żadna zmiana. Rye musiał zrobić coś, żeby utrzymać się i nie spaść na dno. Teraz odkrywa swoje prawdziwe oblicze, jest jak przed laty. Tym fajnym Ryan'em z niebieskimi słuchawkami, który był dla mnie jak brat!

Ryan

1. Chcesz w przyszłości wypieprzyć Fovvs'a?

No w sumie...

Kaktus: *strzał w głowę* A PISNIJ SŁOWO TO WYPADASZ Z ROLI!

Uhh...

2. Czy na pewno się zmieniłeś?

Sam chciałbym powiedzieć że tak, ale Andy, na podstawie tego, co mówił mu Mikey, powiedział mi, że ja się nie zmieniłem. Pozbywam się tej strasznej maski reputacji, gdyby nie Andy dalej było by tak samo...

3. Jakie masz zamiary wobec Andy'ego?

Nie mam pojęcia. Chcę dać mu bezpieczeństwo. Poznać go lepiej niż on zna samego siebie. Chcę być dla niego osobą, której może o każdej godzinie dnia i nocy powiedzieć co go trapi. Dla niego przejechałbym cały świat w środku nocy, żeby go przytulić i życzyć dobrych snów. Żeby niczego się nie bał. I tak przeżył już za dużo, a...

Kaktus: RYAN DO CHUJA WAFLA JA WIEM CO SIĘ Z TOBĄ DZIEJE, ALE DATS NOT DE POJNNT!

Mikey z za sceny: HA! TO MOJE SŁOWA! MOJA SZKOŁA KAKTUS! *niewidzialny strzał*

Kaktus: *niewidzialny strzał* wcale się nie podlizujesz...

Ryan: cóż za patola...

4. A w wojsku to ty byłeś?

Czekaj, co? Mam 18 lat, nie skończyłem jeszcze szkoły! Nie byłem i jakoś nie planuję *śmiech*

5. Przyznaj się! Kochasz Andy'ego!

Jakby...

Kaktus: LUDZIE KURWA OGARNIJCIE DUPSKA BO MNIE SZLAG JASNY TRAFIA! ROZDZIAŁY SA CAŁKIEM CZĘSTO! CIERPLIWOŚCI! A TY RYAN CICHOSZA BO CIEM BRUKIEM ZASTĄPIE!

6. Kiedy wyruchasz Andy'ego?

KAKTUS, CZY ONE SĄ NORMALNE?!

Kaktus: pfffiii, marzysz...

𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚊𝚗'𝚝 𝚜𝚎𝚎 × 𝑹𝒂𝒏𝒅𝒚 ZAWIESZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz