wiecie, jednak rt vlogs są lekarstwem na wszystko :)
spaaaam?
"mój chłopak"
×××
Mecz trwał w najlepsze, i jeśli napięcie we wszystkich kibicach było już na granicy przy trzeciej kwarcie, tak przy czwartej osiągnęło apogeum. Oddech zatrzymywał mi się w płucach, tak bardzo chciałem żeby nasi wygrali, bo jeśli się tak nie stanie, Rye będzie bardzo niezadowolony. A tego nie chciałem.
Trzecia kwarta zakończyła się wynikiem 19 do 20, oczywiście dla naszych, ale jeśli tamci trafiliby za dwa punkty, byłoby gorzej. Widziałem że Rye był coraz bardziej zdenerwowany, kiedy schodził na krótką przerwę z boiska po trzeciej kwarcie, ale nawet nie miałem jak do niego podejść żeby jakoś go uspokoić. Przerwa trwa dwie minuty, i po pierwsze, tyle zajęłoby mi przeczołganie się przez tłum do niego, a po drugie, wiedziałem że będzie musiał odbyć ważną rozmowę z grającymi z nim chłopakami, musieli się naradzić.
Dlatego wysłałem mu wiadomość, żeby delikatnie go uspokoić. Wiedziałem, że Rye łatwo się denerwował, a nie chciałem, żeby zrobił komuś krzywdę na boisku, gdyby tamci zaczęli wygrywać.
Fovvy
kocham cię, jestem z tobą, wygracie to.Fovvy
kocham całym sercem Bee.Po napisaniu wiadomości, spojrzałem w dół na boisko i namierzyłem mojego chłopaka wzrokiem. Na początku było ciężko, bo stał tyłem do mnie, ale te włosy rozpoznałbym wszędzie, co nie zmienia faktu, że zobaczyłem go, jak odszedł od swojej drużyny. Usiadł na ławce obok swojego plecaka, i, ku mojej uciesze, pierwsze co zrobił to było sięgnięcie po wodę i telefon. Robił coś na telefonie, a chwilę później dałbym sobie rękę uciąć, że się uśmiechnął.
wyświetlono
A potem dostałem powiadomienie.
Beemont ustawił/a swój nick na Bae-mont
Uśmiechnąłem się widząc to, ale jak się okazało, Rye jeszcze nie spoczął na laurach.
Bae-mont ustawił/a twój nick na Bubu
Bubu
żal.Ustawiłaś/eś swój nick na bubu
Bae-mont ustawił/a twój nick na moja alternatywka
moja alternatywka
japierdole Rye.ustawiłaś/eś swój nick na Fovvy
Bae-mont
Aleś ty wybrednyBae-mont ustawił/a swoj nick na prince charming
prince charming ustawił/a twój nick na princessa
Wywróciłem oczami, ale się uśmiechnąłem. Podpasowało mi to, bo było strasznie urocze. Nie wiem, ale naprawdę to było fajne.
prince charming
Też cię kocham, lecę❤️Po prostu się wykielczyłem, nie wiedziałem co odpisać, zostawiłem go na wyświetlonym. Chwilę potem rozbrzmiał gwizdek, więc natychmiast odłożyłem telefon, i znowu poczułem dzikie bicie serca.
Rye szybko odłożył telefon do plecaka. Po czym wstał, i się do mnie odwrócił. Posłał mi szeroki uśmiech, który natychmiast odwzajemniłem, czując jak mój żołądek robi fikołka.
CZYTASZ
𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚊𝚗'𝚝 𝚜𝚎𝚎 × 𝑹𝒂𝒏𝒅𝒚 ZAWIESZONE
FanfictionKażdy kto miałby okazję spojrzeć na życie szesnastoletniego Andy'ego z zewnątrz, uznał by że jego życie jest idealne, lub że się takie staje. Nic bardziej mylnego. Andy przeprowadza się do centrum miasta razem ze swoją matką. Są i plusy. Pierwszy ro...