Fikiran aku tidak henti-henti memikirkan perkara tadi. Sesampainya di rumah aku terus menuju ke arah ruang tamu. Bahu masih lagi cedera dan peluru hasil daripada tembakkan itu masih tertanam dalam tubuh aku.
Darah juga belum berhenti mengalir.
Rayyen menemani aku di ruang tamu.
"Siapa yang tembak kau?" Tanya Rayyen pada aku.
"Entahlah. Aku tak tahu. Cuma, aku dapat rasakan ianya seorang perempuan."
Dia nampak pelik dan sangat..biasa pada pandangan aku.
Senyuman dia...dan..ketawa yang aku dengar itu. It is sooo...familiar.
Aku terkenang tentang rantai emas itu. Tidak lama kemudian, Rayden datang dengan kotak first aid kit di tangannya.
"Sini kau. Aku nak rawat bahu kau tu."
"Kau tahu kah nak buat? Muka kau sendiri yang lebam itu pun tak sembuh lagi. Nak rawat aku."
Rayden memandang aku dengan pandangan yang tajam.
"Keras kepala."
Rayden memegang bahu kanan aku yang cedera itu.
"Aduh, sakit lah. Kau tu yang keras kepala."
"Aku cakap aku nak buat..aku akan buat!" Tengking Rayden pada aku.
Rayyen yang berada di situ cuma melihat pertengkaran antara Rayden dan aku. Dia keras kepala, aku dua kali sejuta keras kepala daripada dia.
"Kalau aku tak nak?"
Aku sengaja mencabar kesabaran Rayden. Rayden merenung ke arah anak mata aku.
"Kau cabar aku? Okey."
PRAKK
Leher baju aku dikoyak oleh Rayden sehingga menampakkan bahagian depan tubuh badan aku. Aku pantas menutup baju aku yang terkoyak itu menggunakan kusyen sofa.
"Woaaa, boobs." Kata Rayyen bersama senyuman yang lain macam ke arah aku.
Rayden tetap dengan wajah dinginnya memandang ke arah aku.
"Babi! Sial! Bodoh! Dasar sebodoh-bodoh manusia!" Sumpah aku pada mereka berdua.
Aku baru sahaja mahu memukul Rayyen. Namun, Rayyen lebih pantas mengelak melarikan diri daripada dipukul oleh aku. Aku pandang Rayden pula dengan pandangan yang menyinga.
Aku memegang kotak first aid kit itu lalu aku menghayunkannya ke udara. Namun, Rayden lebih pantas menahan tindakan aku.
"Duduk diam dan dengar cakap aku. Sebelum aku buat lebih teruk daripada tu."
Rayden merampas semula kotak first aid kit itu daripada tangan aku.
"Haha! Kau nak ugut aku? Perft..tak ada kesan." Kataku dengan nada yang berani.
Walaupun aku rasa tak sedap hati sebenarnya kalau berduaan dengan Rayden. Rayyen ni pun satu. Asal dia tinggalkan aku dengan mamat ni?!
"Kau perempuan. Aku lelaki. Boleh je aku nak rogol kau dekat sini."
Aku terdiam saat mendengar Rayden berkata-kata seperti itu pada aku.
"Fuck you."
"I can fuck you now. Babe."
"Aaaaa! Shit you fucking damn bitches ass hole. Dumb man!"Aku cuba untuk melarikan diri dengan keadaan aku yang masih memeluk kusyen sofa itu. Tetapi, Rayden dengan bijaksananya dia menahan tangan aku sebelah kanan menyebabkan bahu aku yang cedera itu semakin sakit.
YOU ARE READING
B&W |THE PERFECT MATCH|
Action[⚠MATURE] COMPLETE✅ Black and White satu persamaan yang sangat padan. Semuanya berjalan dengan lancar apabila mereka berdua bersama. Namun, akibat pendedahan oleh lelaki yang bernama Zack mengenai kerja buruk mereka berdua membuatkan mereka berdua d...