- Peter...
- Tak?
- Już?
- Nie... Jeszcze nie.
- Ale...
- Jeszcze nie teraz, Kamil. Wytrzymaj. Dla mnie.
- No dobrze.
~~~
- Kamil, już.
- Co? Nie ma mowy.
- Ja chyba już...
- Miało być razem. Wspólnie. Peter, musimy obaj...
- Wiem. Dobrze, poczekam jeszcze trochę.
~~~
- Kamil, proszę...
- Nie. Płacz nic nie zmieni. Jeszcze nie teraz.
- Kiedy ja już nie mogę.
- Obiecałeś. Dotrzymaj słowa. Mi też jest ciężko, ale obiecaliśmy sobie.
- Ciężko? Tobie? Jesteś na szczycie, co ty wiesz...
- Role się odwróciły. Przypomnij sobie.
- Czy to kiedyś nastąpi?
- Kiedy nadejdzie właściwy moment.
~~~
- Peter, do jasnej cholery, umawialiśmy się!
- Wiem. Pamiętam. Pamiętam o obietnicy i zamierzam ją spełnić. Dotrzymam słowa. Ale jeszcze nie teraz.
- Ja już nie mam siły.
- Więc to ty będziesz tym, który ją złamie.
- Cholerny egoista.
~~~
- Już czas.
- Jesteś pewien?
- A ty?
- Chyba nigdy nie będę.
- Więc co?
- Zróbmy to. Teraz.
- Będą w szoku. Nikt tego nie zrobił w takim momencie.
- Więc będziemy pierwsi.
~~~
Polska, 06.01.2020r. 20:04
Szokująca decyzja polskiego mistrza w skokach narciarskich. Po zakończeniu Turnieju Czterech Skoczni, Kamil Stoch ogłosił zakończenie kariery.
"Jestem zmęczony. Wypalony. Brak mi motywacji i chęci. To jedyna rozsądna decyzja."
*
Słowenia, 06.01.2020r. 20:06
Najbardziej utytułowany zawodnik Słoweńskiej kadry, szokuje cały naród. Peter Prevc kończy karierę w środku sezonu.
"Mamy silną kadrę. Poradzą sobie beze mnie. A moi bracia zadbają o to, żeby nasze nazwisko wciąż kojarzyło się z potęgą Słoweńskich skoków."
~~~
Pierwszy raz w historii dwóch zawodników ze światowego topu, decyduje się zakończyć karierę w tym samym czasie. Dokładnie tego samego dnia. Dlaczego?
Peter tłumaczy to jako zwykły przypadek.
Kamil odpowiada jedynie tajemniczym uśmiechem.
Kilka dni później, obaj znikają.
~~~
- Spóźniłeś się - mruknął chłodno Kamil.
- Dwie minuty.
- Ale się spóźniłeś.
- To za ten twój egoizm. I doprowadzanie mnie do granicy cierpliwości.
Stoch zaśmiał się cicho i nie odpowiadając, przeniósł wzrok na niebo pokryte tysiącami gwiazd.
- Co teraz? - spytał nieśmiało Peter.
- Teraz... - Kamil spuścił wzrok, zatrzymując go na dłoni Słoweńca, którą chwycił. - Wyjedziemy.
- Dokąd?
- Daleko. Tam, gdzie nikt nas nie pozna. Gdzie będziemy mogli spokojnie żyć.
- Razem?
- Razem.
- Do końca świata?
- I jeden dzień dłużej.
***
Nowy rok, nowy Proch 💪
Wiem, że trochę minimalistycznie, ale trudno 😅
#ship_dla_statystyk
A tak serio to nie, była prośba o tę dwójkę, o to więc jest.
Tym samym witam Was w nowym roku i jeżeli chcecie, to możecie mi napisać, o kim chcielibyście poczytać. Przy czym zaznaczam od razu, że to nie są żadne zamówienia. Mogę się zasugerować, ale nie będę robić nic na zlecenie ❤
Miłego dnia 😘
CZYTASZ
||Ski Jumping | One shots ||
FanfictionTrochę o miłości, trochę o śmierci, trochę o psychopatach, a trochę o zwykłych ludziach. I wszystko ze skoczkami w rolach głównych.