Már egy ideje ittunk és beszélgettünk, de Chelsea kitalálta, hogy menjünk táncolni. Így megindult a kis csapatunk a táncolók közé.
Hirtelen egy kezet éreztem a derekam körül. Hátrafordultam, és egy idegen arccal találtam szemben magam. Látszott rajta, hogy már alig áll a lábán a sok ital miatt.
- Már messziről kiszúrtalak - mondta. Alig lehetett érteni, amit mond. A lehelete vodka szagú volt.
- Örülök neki - toltam kicsit el magamtól. - Kicsit kiszáradtam ebben a sok táncban. Nem hoznál nekem valamit inni?
Undorodtam tőle, ahogy ránéztem. Nem a legszebb példány volt itt a bárban. De valahogy el kellett küldenem, hogy elmehessek előle. A tipikus olyan volt, aki addig nem száll le rólad, amíg be nem húzol neki egyet. Aztán elterül a földön a sok pia miatt.
- Mit szeretnél, cica? - csillant fel a szeme. Azt hitte lesz esélye nálam.
- Lepj meg!
Beképzelt mosollyal el is ment a pulthoz. Követtem a tekintetemmel. A pillantásom egy pillanatra összeakadt Chris csillogó kék szemeivel. De gyorsan meg kellett keresnem a mosdót, mielőtt visszajön egy itallal.
A mosdók az emeleten voltak, a privát szobákkal egy szinten. Szerencsére nem volt sor. Leültem a Wc tetejére. Pisilnem nem kellett, de meg kellett várnom, hogy észrevegye az a gyökér, hogy engem már nem lát többet.
Valaki kopogott az ajtón.
- Foglalt - kiabáltam ki.
- Ella? - szólalt meg egy már nagyon ismerős mély hang. - Jól vagy?
- Persze. Csak pisilnem kellett - lehúztam a wc-t kamuból, és kinyitottam az ajtót. - De te mit keresel a lány mosdóba?
- Ja, csak van egy olyan feladat, hogy... - gondolkodott. - Hogy meg kell néznem, nem-e ájultak el itt.
- Aha. Szóval nem azért jöttél, mert láttad, hogy itt vagyok?
- Nem. Nem tudom az ilyeneket honnan szeded.
Jól esett, hogy miattam jött ide.
-Hát, akkor nézd végig, hogy minden rendben van-e itt. Hagylak is - mostam meg a kezemet. - De szerintem rajtam kívül nincs itt senki.
Lementem a többiekhez. Charlotte egy poharat nyújtott felém. Azonnal megittam, és már mentem is táncolni a tömeg közepére. Már eléggé sokat ittam ahhoz, hogy elfelejtsek mindent.
...............
Reggel ismeretlen helyen ébredtem. Azt se tudtam, hol vagyok.
- Jól aludtál? - jelent meg az ajtóban Chris.
- Ez a te szobád? - csodálkoztam. Nem emlékeztem arra, mi történt az este.
- Igen. Hoztam neked teát - nyújtott felém egy csészét. - És gyógyszert. Elnézve mennyit ittál tegnap.
- Szóval figyeltél? - húztam fel a szemöldököm. Este párszor elkaptam a pillantását, de ő mindig elnézett. Nem voltam biztos benne, hogy engem figyel, de reméltem.
- Tőlem kértétek a piát - magyarázta meg.
- Mi történt az este? Ugye mi nem...?
- Miért? Megbántad?
- Mi? - egy nem válaszra vártam. Ennyit nem ittam még soha.
- Nem történt semmi - mosolyodott el. - De aranyos volt, ahogy megijedtél.
- Jaj, istenem - csaptam rá a karjára.
- Szóval nem akarsz velem lefeküdni - hajtotta le a fejét. - Pedig azt hittem vibrál közöttünk a levegő.
- Nem úgy értettem... vagyis részeg voltam... nem emlékeztem volna rá... úgy meg nem akarok... mármint jól nézel ki meg minden... csak túl gyors lett volna... ezzel nem azt akarom mondani, hogy megtenném... csak. Jó inkább befogom.
- Nem komolyan mondtam - nézett rám, és a röhögése miatt alig tudtam kivenni, mit mond. - De örülök neki, hogy jó pasinak gondolsz.
- Direkt csinálod ezt velem?
- Nem értem miről beszélsz.
- Persze. Akkor mi is történt este?
- Tényleg érdekel? Nekem ez a sztori jobban tetszik - nevetett még mindig.
- Kínosabban már nem fogom érezni magam. Szóval mondjad.
- Kiütötted magad a táncparketten. Egy srác elkapott, aki éppen veled táncolt. A barátnőid eltűntek, nekem meg lejárt a munkaidőm. Úgy gondoltam ide hozlak. A házatokba nem akartalak vinni, mert ne tudom, hogy kiakadtak volna-e a szüleid.
- Tuti kiakadtak volna. Pont ez volt a cél. De azért köszönöm.
- Írtam volna nekik a telódról, de nem láttam sehol egy anya vagy apa telefonszámot se.
- Hát azt kereshetted volna.
- Nem az igazi szüleid?
- Nem - kimondtam. Senki se tudta ezt. Még Wesley sem. De mégis elmondtam neki, pedig csak két napja láttam először. Megbíztam benne, de fogalmam sincs, miért.
Chris látta rajtam, hogy nem akarok erről beszélni. Nem kérdezett többet.
-Csináltam tojást - indult ki a szobából. - Ha kell valami ruha, kényelmes ruha - fordult vissza. - Akkor a szekrényben találsz - mutatott rá, és már el is ment.
YOU ARE READING
Megtörhetetlen jégszív /BEFEJEZETT/
RomanceElla Marshall látszólag tökéletes életet él. A legjobb pasival randizik, a legmenőbb a suliban, és bolondulnak érte a fiúk. De a valódi énjét senki nem ismeri. Chris Delakorte sok titokkal költözött be az Elláék melletti házba. Nyomozni jött, megfe...