Beérve a suliba Chelsea jelent meg előttünk. Ő volt a tánccsapat kapitánya.
- Ella, de jó, hogy itt vagy. Ma este elmegyünk egy csajos estét tartani a Pub-ba. Nina szakított a pasijával, vagy ő vele – gondolkodott el. – Pontosan nem tudom, de az a lényeg segítünk neki kiheverni. Kéne jönnöd. Mindenki jön, aki számít... Milyen új pasit hoztál ide nekünk? – nézett a mellettem álló Ryan-re.
- Ryan, az unokatesóm – magyaráztam neki. Az igazságot nem akartam elmondani, mert akkor már így fognak hozzáállni, és nem tud majd beilleszkedni. - Ideköltözött hozzánk, és mostantól ide fog járni. És szívesen elmegyek este. Úgyis Wesley valamilyen buliba megy.
- Az jó lesz. Örülök, hogy megismertelek, élvezni fogod ezt a sulit Ella mellett – ölelte át Ryant, aki meglepetésében szóhoz sem jutott.
Amikor Chelsea már elment, utána szólalt csak meg:
-Miért nem mondtad el neki az igazságot? Miért hazudtál, hogy az unokatesód vagyok?
- Így nem fognak elítélni. Hidd el, itt számít, honnan jöttél. És mellesleg azt sem tudják, hogy nekem sincsenek már szüleim. Persze elmondhatod az igazat, de nem ajánlom.
- Be szokták venni ezeket a kamu dumáidat?
- Általában igen. Kifejlesztettem egy jó módszert az idők során – mosolyodtam el.
- Megtaníthatnál rá.
- Na, majd itt megtanulod – megláttam Wesley-t a szekrényeknél. – Gyere, bemutatlak a fiúknak – hívtam magammal, mikor elindultam feléjük.
- Szia – jött felém Wesley, amint meglátott. Egy pillanatra megállt, amikor észrevett a mögöttem álló fiút. – Ő meg ki?
- Az unokatesóm – mutattam be nekik. – Ryan.
Mindenki kezet fogott vele, kivéve Wesley.
- Miért követ mindenhova? – suhant át a szemében egy pillanatra a féltékenység.
- Hát mivel én vagyok az egyetlen ember, akit ismer innen, nincs sok lehetősége. És én hívtam magammal.
- Jó mindegy – rántotta meg a vállát. – Beszélnem kell az edzővel, majd talizunk – ment el. Semmi csók, ölelés, de még puszi sem volt. Már megint mi baja lehet?
Az összes fiú követte Danielen kívül.
- Ne foglakozz vele – nyugtatott meg Daniel. – Ma fontos meccsünk lesz, és így látszik rajta, hogy izgul.
- Nem szokott izgulni soha.
- Dehogynem. Csak nem mutatja. A fiúk nem szeretik ám, ha látszódik. Amúgy nyugodtan hagyd itt nekem Ryant, majd bemutatom a fontos embereknek.
- Tényleg? Köszi. Még el kell intéznem valamit.
- Ja, igen. Látom rajtad – húzott az ölelésébe. – Gondját viselem neki. Nem kell ám minden terhet magadnak cipelni – súgta a fülembe.
- Ő nem teher.
- Nem is róla beszéltem. Látom rajtad, hogy van valami a háttérben, amit nem mondasz el.
- Most sietnem kell – bújtam ki a karjai közül, és mentem megkeresni a tánccsapatot, hisz a fiúk meccse előtt lesz egy bemutató.
.............
A tánc jól ment. Mindenki a legjobb formáját hozta. Wesley-ék meg nyertek 3-2-re. Ryan könnyen beilleszkedett. Már meg is hívták az esti buliba.
- Hova készülsz? – jött be a szobámba az új szobatársam.
- Csajos estét tartunk – sminkeltem magam tovább a tükörben.
- Én elmegyek a buliba, ha nem zavar.
- Dehogy, nyugodtan menj csak. Jó lesz ám. Talán még találsz is magadnak egy barátnőt. Vagyis az ilyen bulikba inkább egyéjszakás kalandot.
- Hát, inkább egy komolyat akarok – mosolyodott el.
- Akkor rossz fiúkkal ismertettelek meg. Ők nem éppen a komoly kapcsolatukról híresek.
- De együtt vagy Wesley-vel, nem? Miért nem vele leszel ma este?
- Ő nem hagyna ki soha egy nyertes meccs utáni bulit.
- Akarod, hogy figyeljem? Hogy nem fektet-e meg mást?
- Nem kell. Megbízok benne. Azt hiszem – egyáltalán nem bíztam benne. Sőt biztos voltam abban, hogy meg fogja tenni. De nem akartam elmondani, mert úgy se értené meg Ryan.
- Hát, akkor megyek. Nem sokára itt lesznek értem.
YOU ARE READING
Megtörhetetlen jégszív /BEFEJEZETT/
RomanceElla Marshall látszólag tökéletes életet él. A legjobb pasival randizik, a legmenőbb a suliban, és bolondulnak érte a fiúk. De a valódi énjét senki nem ismeri. Chris Delakorte sok titokkal költözött be az Elláék melletti házba. Nyomozni jött, megfe...