💜 37. fejezet 💜

2K 103 2
                                    

3 hónappal később

- Ella - szólt Chelsea a fürdőből. - Hova raktad azt a rúzsodat? Tudod azt a nagyon pirosat.

Többen megbeszéltük, hogy egy egyetemre jelentkeztünk érettségi után, és együtt bérlünk egy házat. Így alakult meg a kis hetes csapatunk. Chelsea, Daniel, Ryan, Kiara, Liam, Sebastian, és persze én. De azt még fontos hozzá tennem, mivel Daniel mindig kiemeli, hogy az ő kapcsolatai miatt sikerült közel az egyetemhez találnunk egy házat.

- Ott van a sminkes táskámba - kiabáltam vissza Chelsea-nek. - Kinek akarsz tetszeni?

- Daniel rászánta magát, hogy bemutat a szüleinek így, hogy most már együtt lakunk. Elmegyünk hozzájuk vacsorázni - jött ki a fürdőből. - Na, hogy nézek ki? Elég jó Daniel-hez.

Elmosolyodtam azon, hogy mennyire izgul egy kis találkozás miatt. Eszembe jutott erről, amikor Wesley szüleihez mentünk, és én is ugyanennyire izgultam. Gyorsan elhessegettem az emléket.

- Tökéletes vagy - mondtam Chelsea-nek biztatásul. - És ha a tanácsomat kéred, akkor azt mondom, ne használd azt a piros rúzst. Abban inkább bulizni járnak az emberek, valami visszafogottabbat válassz. Vagy egyáltalán ne használj, ha nem tudsz dönteni.

- Na, hogy állsz? - jött le az emeletről pont a monológom végén Daniel. - Mehetünk már?

- Még készülődik - fordultam Daniel felé. Ő csak egy sima rövid nadrágot és pólót húzott fel.

- Oké - jelent meg Chelsea is. - Mehetünk. Mész valahova ma este, Ella? - intézte most felém a kérdését.

- Lehet beugrok Liam-hez.

Liam nem járt velünk egyetemre. Ő már kijárt egy főiskolát. Valamiért nagyon megtetszett neki a Pub, és nyitott egy bárt a városban, nem messze a házunktól. Az anyja nevéről Kelly's- nek nevezte el.

A válaszomra Chelsea egy sejtelmes mosollyal reagált, és egymásra néztek Daniel-lel mindentudó tekintettel.

- Mi az? - tettem szóvá azonnal.

- Semmi - vágta rá azonnal Daniel.

- Csak mostanában elég sokat vagytok kettesben - mondta ki őszintén Chelsea.

- Régen is sokat voltunk kettesben - védekeztem. - És nem hinném, hogy egy zsúfolt bárban nagyon lehetnénk kettesben.

- Ha te mondod - nyugtázta ennyivel. De láttam rajta, hogy azt hiszi, hogy alakul köztünk a dolog.

- Na, jó - vágott közbe Daniel a néma beszélgetésünkbe. - Menjünk - tolta kifelé Chelsea-t.

Miután elmentek, elindultam fel a szobámba. Útközben összefutottam Sebastian-nal, aki fehér inget viselt. Ő csak akkor húzza fel, ha bulizni megy.

- Seb - kiabáltam utána, mikor már elhaladtunk egymás mellett. - Kelly's-be mész?

- Igen - fordult vissza a lépcső aljából. - Ha sietsz, akkor el tudlak vinni.

- Kocsival?

- Aha.

- Sietek - futottam fel.

Gyorsan összekaptam magam, és öt perc alatt már készen is voltam.

- Gyors voltál - tette szóvá a kocsiban várakozó Seb is. - Pedig arra számítottam, hogy most majd órákat fogok várni rád.

- Azt mond meg nekem Sebastian - hagytam figyelmen kívül a kijelentését. - Ugye kocsival mész, és az azt jelenti, hogy nem fogsz inni. Mert különben nem tudsz haza vezetni, és az autódat meg nem hagyod ott. De ha nem iszol... akkor miért mész egy bárba?

- Meddig tartott ezt magadban megfogalmaznod - nevetett fel. - De amúgy igazad van. Nem inni megyek. Nem tudom, feltűnt-e neked. De én vagyok ebben a házban az egyedüli szingli. Szóval eléggé belefáradtam, ezért most változtatok rajta.

- Nem is vagy egyedül. Én se járok senkivel.

- És ezt Liam is tudja?

- Nem vagyunk együtt - vágtam rá. - Miért gondolja mindenki ezt?

- Talán mert eléggé... közel kerültetek.

Nem is tudtam erre hirtelen semmit se válaszolni. Jó lehet kicsit el kezdett alakulni valami Liam és köztem, de sosem adott nekem olyan jelet, hogy bejönnék neki. Nekem meg eszembe se jutott. De mostanában elég sokat mondták.

- Gyere - pattant ki a kocsiból Seb. - Vagy azt várod, hogy kinyissam neked az ajtót?

- Ha már a sofőröm vagy, ez a minimum - vágtam vissza.

- Álmodban.

Az utóbbi egy hónapban sokat beszélgettünk Seb-bel, és sosem gondoltam volna, de barátok lettünk. Régen egy seggfej volt, de kiderült, hogy a társaságunkba ő szinte a legnormálisabb. A bátyjáról, Gabe-ről ítéltem meg. Viszont Gabe tényleg egy seggfej. És sajnos ő is erre az egyetemre jár. De szerencsére utolsó évében.

Már messziről világított a Kelly's kék felirata. Ahogy belöktem az ajtót, szinte elvakított a Led erős fénye. Látszott, hogy én segítettem berendezni a helyet Liam-nek. Legtöbb helyen Led sor fénye világította be, és a pult felett nagy betűkkel égett a Kelly's név. Fehér bárszékek voltak a lilán fénylő pult mellet. A tánctér folyamatosan váltogatta a színeit. De ahogy visszavezettem a tekintetemet a pulthoz, megláttam Liam-et, ahogy éppen egy italt nyújt át az előtte ülő vendégnek. Aki hátulról nagyon ismerős volt. Liam szemei is megtaláltak engem, mondott valamit a vendégének, mire ő is felém fordult. Megmutatva ezzel az arcát. A nagyon ismerős arcát, amit már három hónapja nem láttam.

Megtörhetetlen jégszív /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now