💜 48. fejezet 💜

2.8K 115 4
                                    

epilógus

- A barátnődet? - fordultam Liam felé.

- Nem tudom, minek akarod hívni magadat.

- Az Ella eddig bevált - húztam mosolyra a számat.

- Oké - távolodott el egy lépéssel. - Ella Marshall. Lennél a barátnőm?

- Ezt még meg kell gondolnom - csökkentettem le a közöttünk lévő távolságot. - De ez egy elég jó ajánlat. Bár kaptam már jobbat is - húztam az agyát.

Egyértelmű volt, hogy a barátnője akarok lenni. Sőt nem csak a barátnője.

Hanem annál valami sokkal több.

A bizalmasa.

A legjobb barátja.

A szerelme.

- Liam Turner - tettem az arcára a kezemet. - Nagyon szívesen lennék a barátnőd.

- Helyes - suttogta már az ajkaimra. Aztán megcsókolt. Heves csókcsatába kezdtünk a szoba közepén. Bár itt a konyhában nem voltak sokan, de sosem szerettem a szerelmi életemet a nyilvánosság előtt élni.

Most ez mégse zavart. Csak az érdekelt, hogy Liam hogyan tart a karjai közt. És hogy az ajka az enyémet fedezi fel.

Egy kicsit hátrahúzódtam. Mert ha nem fejezzük be most, akkor lehet nem tudtam volna már leállítani. És nem akartam gyorsan haladni.

- Menjünk táncolni - jelentettem ki.

- Biztos? Nem táncolok valami jól.

- Sosem tudok veled táncolni, mivel mindig pult másik felén vagy. Most végre nem, szóval had élvezzem ki - kezdtem húzni magam után.

- Jó - egyezett bele. - De előtte kell szereznem valamit inni.

Még mindig a kezembe volt a Garrett-től kapott ital, ezért az első velem szembe jövőnek a kezébe nyomtam. Aki amúgy boldogan fogadta.

Leültem az egyik üresen lévő kanapéra, hogy megvárjam Liammet. Itt nem volt olyan nagy tömeg, szóval nem volt nehéz észrevennie.

- Jól láttam az előbb, hogy csókolóztatok Liammel? - huppant le mellém Chelsea.

- Lehetséges - szememmel a tömeget pásztáztam, hogy megtaláljam Garrettet.

Beszélni akartam vele az előbbiekről. Meglepett, az a mondata, hogy már születésem óta tudja, ki vagyok.

De Garrett alakját sehol sem láttam.

Christ viszont igen. A tömegben táncolt Emilyvel.

- Ennyi? - faggatott tovább Chelsea. - Vártam mikor jöttök rá, hogy bejöttök egymásnak.

- Nem gondoltam volna, hogy tényleg tetszek Liamnek. Hiszen az elejétől fogva csak barátként tekintett rám.

- Én azóta látom, mióta összeköltöztünk. Ha neked nem is tűnt fel, mindig te álltál a figyelme középpontjába. Fogalmad sincs, hogy hány lányt rázott már le a bárban miattad.

- Sokat?

- Nagyon sokat.

- Remélem is - mosolyodtam el. - Akkor bízhatok abban, hogy nem fog megcsalni.

- Ki nem fog megcsalni? - jelent meg Liam.

- Reméljük, hogy te - karoltam át a nyaka körül.

- Emiatt nem kell aggódnod - kacsintott, és elkezdett a táncoló tömeg felé húzni.

****

- Nem azzal a sráccal beszéltél tegnap? - érdeklődött Chelsea másnap a suliban Garretre nézve.

Megtörhetetlen jégszív /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now