Κεφάλαιο 21ο

2.9K 306 50
                                    

Άνοιξα το βιβλίο της ιστορίας μα το βιβλίο της ιστορίας δεν με ήθελε. Έτσι έκλεισε.

Οι σχέσεις είναι δύσκολες.

.


Κεφαλαιο 21ο

''Ας μη μιλήσουμε για αυτούς αλλά να τους κοιτάξουμε και έπειτα να συνεχίσουμε''.

"Κερασένια..."

Το γκρίζο κεφάλι του ξεπρόβαλλε από το απειροελαχιστο άνοιγμα της πόρτας, που επέτρεπε μια μικρή δόση φωτός μέσα στο δωμάτιο. Η κόρη του είχε μείνει μέρες τώρα κλεισμένη μέσα στην καμάρα της και δεν έλεγε να βγει, σαν να είχε υποβάλει τον εαυτό της υπό κατ'οικον περιορισμό. Δεν έκανε τετοια πράγματα ακόμη και όταν ήταν μικρό παιδάκι. Η κόρη του ήταν πάντοτε ένα λογικό και αυτόνομο παιδί, συζητούσε μαζί του αλλά έλυνε εν τέλει τα προβλήματα της μόνη της. Τώρα, φαίνονταν πως τα απέφευγε. Και η Ρενάτα ήταν μαχήτρια, τίποτα δεν άφηνε να περάσει έτσι.

Άνοιξε λίγο παραπάνω την πόρτα.

"Ρένα, έλα να φας."

"Δεν πεινάω." η φωνή της βγήκε αδύναμη κάτω από τα σκεπάσματα.

"Ρενάτα... Τι είναι αυτά τώρα; Εσύ δεν έκανες έτσι που ήσουν παιδάκι, τώρα βρήκες να περάσεις εφηβεία;" προσπάθησε να αστειευτεί και κάθισε δίπλα στο κρεβάτι της, χαϊδεψε απαλά τα ξανθά μαλλιά της κόρης του, όπως έκανε όταν ήταν άρρωστη για να της δώσει κουράγιο.

" Μπαμπά, δεν έχω όρεξη. " μουρμούρισε.

"Ναι; Δεν το είχα καταλάβει βρε συ!" έκανε μια σύντομη παύση. "Τι σου συνέβη βρε κερασένια; Πες στον γερό σου, πονάει και το γοφί μου εδω πέρα. Τουλάχιστον κάνε πιο πέρα, μπας και καθίσω πιο βολικά." την άκουσε να πνίγει το γέλιο της. Σηκώθηκε ωστόσο για να τον αφήσει να καθίσει κοντά της. Την τράβηξε αμέσως στην αγκαλιά του.

"Πες μου τώρα τι έγινε..." η Ρενάτα κουρνιασε στην αγκαλιά του, σκεπτική για μερικά λεπτά.

" Έχεις δει ποτέ κάτι τόσο...τόσο αηδιαστικό, τόσο ειδεχθές, που να σου προκαλέσει αναγούλα;"

"Βεβαίως παιδί μου. Δεν θυμάσαι που άνοιξα την πόρτα του μπάνιου και είδα την θειά σου στον καμπινέ;"

"Οχου βρε μπαμπά, εδώ μιλάω σοβαρά!"

"Ελα δω βρε βλαμμένο". την τράβηξε ξανά στην αγκαλιά του όταν πήγε να αποτραβηχτεί. Ακουμπισε το πιγούνι του πάνω στο κεφάλι της, αναλογιζόμενος τα λόγια της.

Καρδιά Από ΧρυσάφιWhere stories live. Discover now