Κεφάλαιο 67ο

2.4K 289 246
                                    

*η φωτογραφια από πάνω δικη μου χιχιΧΟΥΧΟΥ.

Ήρθες ζεστός από ταξίδι
Δέκα φορές το γύρο της γης
Έλειπες για καιρό
Είχες πολλά να δεις
Δεν ξεχνάει η καρδιά
με την πρώτη δυσκολία
Έλα κοντά, πάμε ξανά... μαζί.

Κάποιοι, κάπου, κάπως είδαν λένε το φως
Μόνο εσύ έχεις τον τρόπο
Έλα δείξε μου πώς
Πάμε ξανά
Τώρα θα είναι αλλιώς
Υπάρχει χρόνος
- Πάμε Ξανά, Νατάσσα Μποφίλιου

Η φραση 'παμε ξανα και μαλακιες το πατερο' περασε πρωτη-πρωτη απο το μυαλο της μολις βγηκε απο το αεροδρομιο Ελευθεριος Βενιζέλος, κατευθυνομενη προς την πιατσα των ταξί που περιμενε ολο και καποιο αφελή τουριστα για να ξεζουμήσει. Η βαλίτσα που κρατουσε συρθηκε χωρις πολλές διαμαρτυρίες και τριξίματα, αντιθετα δηλαδη απο το πως έκανε στο αεροδρομιο της Νεας Υορκης πριν απο περίπου εικοσι δυο ώρες. Απο εδω, το αεροδρόμιο 'Διαγόρας΄ ηταν μιση- με μια ωρα, ωστοσο σημερα, ημερα Κυριακή, δεν υπήρχαν πτήσεις. Η επόμενη πτηση προβλεπονταν την Τετάρτη, μαζι με μερικα ιδιωτικά τσαρτερ που θα εφθαναν την ίδια ημέρα. Οταν το εμαθε απο την ρεσεψιόν, ηθελε να ανοιξει η γη να την καταπιεί. Είχε ηδη ξοδέψει μιας ημερας ταξίδι μεσα σε εναν υπερβολικά κλειστό χώρο, διπλα σε δυο μωρα που τσακωνονταν για το αν η Ελλαδα ηταν δεκα χιλιαδες χιλιομετρα μακριά ή εννέα.

Η Ρενατα ηθελε να τους πει ελληνιστί ΄χεστηκε η φοραδα στο αλώνι' για το αν ηταν δεκα ή εννεα ή εκατον-εννέα. Κρατηθηκε όμως και επεστρεψε στις αναλύσεις του Βοκακιου, προσπαθωντας να μην διαπραξει καποιον φονο. Ηταν κρίμα(για την ιδια που είχε κανει τοσο δρομο).

Επομενη λυση, συμφωνα με την ευγενέστατη κυρια, ήταν να πάρει το πλοίο απο Πειραιά και να φυγει για Ρόδο απο εκει. Στην χειρότερη των περιπτώσεων θα έκανε δεκαοχτω ώρες για να φτασει, στην καλύτερη μόνο δεκαπέντε, εαν το πλοίο δεν έκανε την Άγωνη, η οποία δεν ήξερε τι ήταν.

Οπως και να είχε, της φαινονταν καλύτερο να φτάσει Δευτέρα πρωί παρά Τεταρτη. Θα τελειωνε (μαλλον) λιγο νωρίτερα το βασανό της.

Ηταν δέκα η ωρα οταν συναντησαν την ουρά για τα πλοία, λιγο προτού μπουν στον Πειραιά. Τους πήρε μισή ωρα ακόμη να φτασουν στην πύλη Ε1 οπου βρίσκονταν τα πλοία για τα Δωδεκάνησα. Ενδιάμεσα, ο οδηγος αφου εμαθε πως μιλούσε ελληνικά (οχι και τόσο καλά βεβαια), της ειχε αναλύσει ολα τα δρώμενα στην χωρα, οπως την νεα γραβάτα του Πρωθυπουργού και την εναρξη του GNTM, την ειχε προειδοποιήσει πολλάκις να παρει καμπίνα για να ξεκουραστεί και επειτα προχωρησε σε μια περιγραφη της οικογενειας του, γεγονος που κατεληξε στο ποσο του έλειπαν τα ΄καρντάσια΄ του.

Καρδιά Από ΧρυσάφιOù les histoires vivent. Découvrez maintenant