Κεφαλαιο 10ο

3K 318 53
                                    

Ο Κλαρκ δεν χρειάστηκε πολύ χρόνο για να τον πείσει η αδελφή του, παράξενο γεγονός, καθώς η Αμάντα καθ'ολη την διάρκεια της διαδρομής τους μέχρι το σπίτι του, ανέφερε ξανά και ξανά το πόσο αγύριστο κεφάλι ήταν διαρκώς, κάτι που πίστευε και η Ρενάτα, αν και δεν τον γνώριζε καλά.

Έπαιξε με την άκρη του πουλόβερ της, κοιτάζοντας την μελαγχολική πόλη απέξω. Η Αμάντα μιλούσε με τον Μιχαήλ για κάτι που δεν είχε καμία σχέση με την ίδια και έτσι είχε πάρει την ευκαιρία να συγχρονιστεί λίγο με όσα είχαν συμβεί. Η παρουσία της Αμάντα στην ζωή της την είχε ξαφνιάσει ευχάριστα. Ειχε καιρό να επικοινωνήσει μαζί της και περίμενε να την είχε ξεχάσει μέχρι τώρα ή να της κρατά κακία για την απρόσμενη (ίσως και όχι) εξαφάνιση της από το σπίτι. Αντί αυτού, είχε χαρεί πολύ, υπερβολικά θα μπορούσε να πει κανείς, που είχαν ειδωθεί και πάλι. Το ίδιο ίσχυε σαφώς και για την Ρενάτα αλλά με λιγότερο ενθουσιασμό από εκείνον που είχε δείξει η φίλη της. Λογικά θα είχε αρκετές απορίες για την ζωή της μετά τον "χωρισμό" τους και δεν ήξερε αν ήταν σε θέση να απαντήσει, πόσο μάλλον μπροστά στον καθηγητή της. Ήταν... Άβολο. Γενικά, ο Κλαρκ της εξέπεμπε αυτό το συναίσθημα. Δεν ήξερε πως να φερθεί, γιατί οι αντιδράσεις του ήταν ιδιαίτερα... Έντονες, ενίοτε. Δεν ήταν και ο πιο ευγενικός άνθρωπος του κόσμου, όπως μάλλον γνώριζε και η ίδια του η αδελφή. Αν δεν ήταν μπροστά πάντως ο Κλαρκ, θα της είχε πει σίγουρα ότι θα ήταν καλύτερο να περάσουν χρόνο μόνες τους. Δεν ήταν ανάγκη να είναι και αυτός στα πόδια τους και από ότι φαίνονταν, δεν ήθελε και να είναι.

"Που λες, Ρένα μου, ο Λούλης," ήταν φοβερό παρανόμι αυτό, έπρεπε να το κρατήσει στο μυαλό της και να το επαναφέρει όταν δεν ήταν ιδιαίτερα... ευπροσήγορος. Αν και δεν θα τολμούσε να το χρησιμοποιήσει. «έχει φοβερή κουζίνα στο διαμέρισμα του. Πάντα ήθελα να μαγειρέψω εκεί μέσα, αν και δεν με αφήνει ποτέ, επειδή είναι κακός και ξινός. Ευτυχώς που σε βρήκα σήμερα και θα κάνω ένα από τα όνειρα μου πραγματικότητα!" η Ρενάτα γελασε απαλά, κοιτάζοντας τη μέσα από τον καθρέφτη. Η Αμάντα της έκλεισε το μάτι και έπειτα στράφηκε ξανά προς τον αδελφό της, τον οποίο η Ρενάτα προσπάθησε να αποφύγει με το βλέμμα της όσο μπορούσε. Βαθιά μέσα της πάντως, ένιωθε μια παράξενη ευχαρίστηση από την συμπεριφορά της φίλης της προς τον Κλαρκ. Η ίδια δεν θα είχε ποτέ τα κότσια να τον αποκαλέσει ξινό με τόσο θάρρος.

Εκτός αν η συμπεριφορά του την έβγαζε έξω από τα ρούχα της. Τότε ίσως.

''Ο συμμαθητής σου από το σχολείο παντρεύεται''.

Καρδιά Από ΧρυσάφιDonde viven las historias. Descúbrelo ahora