(Μερος ΙΙ)Κεφάλαιο 33ο

3.4K 309 117
                                    


Κεφαλαιο 33ο

15/10/2022: Μου φάνηκε επίκαιρο και ταιριαστό στο 2ο μερος.

«Οι πιο καυτές θέσεις στην κόλαση είναι κρατημένες για αυτούς που, σε καιρούς μεγάλης ηθικής κρίσης, διατηρούν ουδέτερη στάση».

-Δάντης.

ΜΕΡΟΣ ΙΙ: ΤΟ ΚΑΘΑΡΤΗΡΙΟ.

Ο Δάντης περιέγραψε το καθαρτηριο ως 'προθάλαμο' του παραδείσου. Είναι ένα βουνό σε σχήμα κωνου, στους πρόποδες του οποίου περιμένει ο Κάτωνας, ο οποίος δείχνει στον Δάντη και τον συνοδοιπόρο του, τον Βιργιλιο, την ανηφορα της εξιλέωσης. Αποτελείται από εφτά κύκλους, στον καθένα από τους οποίους η ψυχή πληρώνει για το αμάρτημα που διέπραξε. Στο μέτωπο του Δάντη χαραχθηκαν 7 Α, καθένα από τα οποία εξαφανιζόταν μετά την αφέση αμαρτιών. Πιο ελαφρύς κάθε φορά, ανεβαίνει τον δρόμο του Καθαρτηρίου με τελικό προορισμό τον παράδεισο.

Ο δρόμος λουζόνταν απο το χρυσαφένιο φώς του ηλίου όταν γύρισε σπίτι τα ξημερώματα. Ο ουρανός μώβιζε, μεταφέροντας το σκοτεινό πέπλο της νύχτας σε κάποιο άλλο μέρος του κόσμου που είχε ανάγκη από ξεκούραση. Για εκείνον, η ώρα ξεκούρασης είχε έρθει στις έξι το πρωί.

Ο Άλεκ Γκράντ μπήκε όσο το δυνατόν πιο ήσυχα μέσα στο δωμάτιο του. Βλέποντας το κρεβάτι, έπεσε αμέσως πάνω στο στρώμα, νιώθοντας τα βλέφαρα του να βαραίνουν. Άνοιξε το κινητό του, συνήθεια του όσο κουρασμένος και αν ήταν, και έριξε μια ματιά στα μηνύματα του. Χαμογέλασε απαλά, βλέποντας πως η μητέρα του του είχε στείλει σε αρχείο τους καλεσμένους που είχαν απαντήσει μέχρι στιγμής. Ήταν ελάχιστοι εκείνοι που είχαν απορρίψει την πρόσκληση και όσοι δεν είχαν απαντήσει. Ανάμεσα στους τελευταίους, βρίσκονταν και η οικογένεια εκείνης.

Η Ρενάτα Χαρτ είχε διαφύγει στην Φιλαδέλφεια, έξι ώρες μακριά από την Βοστόνη, σε μια απόπειρα να ξεφείγει από εκείνον. Στην πραγματικότητα, παρακολουθούσε κάθε κίνηση της μέσω ενός ιδιωτικού ντετέκτιβ που έστελνε κάθε μήνα. Μέσα σε ενάμιση χρόνο, δεν είχε κάνει καμία προσπάθεια να επικοινωνήσει μαζί του ή με την οικογένεια του. Οι επισκέψεις της στην Βοστόνη ήταν σύντομες και πάντα διατηρούσε χαμηλό προφίλ. Πηγαινοερχονταν στην μουρλή θείτσα της και τα ξαδέλφια της και στο σουπερμάρκετ της γειτονιάς. Όλες οι υπόλοιπες μετακινήσεις ήταν περιορισμένες. Φοβόταν μη τυχόν και τον δει.

Καρδιά Από ΧρυσάφιWo Geschichten leben. Entdecke jetzt