Κεφαλαιο 42ο

3.2K 312 203
                                    

Κεφάλαιο 42ο

Κλείνω τα μάτια μου και όλος ο κόσμος νεκρωνεται,
Ανοίγω τα βλέφαρα μου και όλα ξαναγεννιούνται,
(Νομίζω σε έπλασα μέσα στο κεφάλι μου)
-Σύλβια Πλαθ (a mad girl's love song).

Ήταν δώδεκα η ώρα, πρωί Σαββάτου.

Στο γραφείο επικρατούσε απόλυτη ηρεμία. Τα πρωινά μαθήματα είχαν τελειώσει και η Φαίη είχε μείνει μόνη ώστε να κλείσει, ως συνήθως. Αντί να φύγει κατευθείαν, όπως συνήθιζε, κάθισε μπροστά από τον υπολογιστή της, κοιτάζοντας την μαύρη οθόνη χωρίς να την βλέπει στην πραγματικότητα. Το σκούρο πλαίσιο λειτουργούσε σαν καμβάς, πάνω στον οποίο μπορούσε να πλάσει τις εικόνες που ήθελε.

Φυσικά, το πρόσωπο του Μιχάηλ Κλαρκ εμφανίστηκε στο μάτι του νου της.

Είχαν περάσει δυο Παρασκευές από τότε που τον είδε για τελευταία φορά. Οποτε τον έπαιρνε τηλέφωνο για να κανονίσουν το επόμενο ραντεβού τους, είτε δεν το σήκωνε είτε της έλεγε πως είναι απασχολημένος. Η Φαίη ήξερε πως την απέφευγε. Τα ίδια έλεγε εξάλλου στον σύζυγο της. Σε τα μας;

Κοίταξε το χαρτί του διαζυγίου που είχε βρει το πρωί στην τραπεζαρία. Η κόρη της και ο σύντομα τέως σύζυγος της είχαν βγει για τρέξιμο.

Το ότι ήξερε δεν την εξεπλησε. Περίμενε μια τέτοια του κίνηση εδώ και καιρό. Απλά δεν ήξερε με τι τρόπο θα γίνονταν. Φυσικά, ο Τζερι δεν θα έμπαινε στον κόπο να κάνει σκηνή. Τα έκανε όλα με τακτ, ευγενικά και αθόρυβα. Ήταν βέβαιη πως δεν θα μιλούσε σε κανέναν για τα πραγματικά αιτία του χωρισμού τους. Ασυμφωνία χαρακτήρων θα έλεγε και θα το άφηνε εκεί. Η Φαίη δεν θα έμπαινε στον κόπο να ζητήσει διαστροφή. Θα υπέγραφε και θα έληγε ήσυχα το έργο που είχαν στήσει. Ήταν καλό, αλλά κάπου στην μέση έκανε κοιλιά.

Άλλη μια αποτυχία στο τετράδιο της. Αναρωτήθηκε πόσες ακόμη την περίμεναν...

Κοίταξε ονομα του καθηγητή. Σκέφτηκε για μια στιγμή πως θα μπορούσε να διαγράψει τον αριθμό του. Δεν θα στερούνταν από ανδρική συντροφιά. Μπορούσε να βρει πολλούς.

Κανεις δεν θα ήταν σαν τον Μιχάηλ Κλαρκ.

Δεν ήταν μονάχα το σεξ που την είχε τραβήξει σε εκείνον. Ήταν και εκείνο το βαθύτατα μελαγχολικό του βλέμμα. Σε τραβούσε χωρίς να το καταλάβεις. Έμοιαζε με κλασικό πρωταγωνιστή μυθιστορήματος, ο οποίος περίμενε μια συγκεκριμένη γυναίκα να τον βοηθήσει να ξεφύγει από το γκρίζο παρελθόν του.

Καρδιά Από ΧρυσάφιDonde viven las historias. Descúbrelo ahora