Κεφαλαιο 55ο

3.2K 288 182
                                    

'Ο Θεός πέφτει απο τον ουρανό, οι φωτιές της Κολάσεως σβήνουν,
Εξω Σεραφίμ και άνδρες του Σατανά!
Κλείνω τα μάτια μου και ο κόσμος νεκρώνεται.'
-Συλβια Πλαθ ( a mad girl's love song).

.

"Μιχαήλ, σου έγλυψε αγελάδα το μαλλί;" Μουρμούρισε νωχελικά η Ναντίν, παρατηρώντας τον ξαδελφό της που έφτιαχνε τα ασημένια μανικετόκουμπά του. Ήταν εξαιρετικά όμορφος μέσα στο μαύρο κοστούμι με το ασορτί πουκάμισο. Πεθαμενατζή αφενός, ο, τι και να φορούσε του ταίριαζε αφετέρου. Ήταν ραμμένο για εκείνον. Ο ξαδελφός της είχε μια παράξενη μανία να φορά χειροποίητα κοστούμια. Ενίοτε, παράγγελνε και τα παπούτσια του απο την Ιταλία με ειδική παραγγελία. Αναρωτήθηκε για ποιο λόγο δεν ήταν και το δικό της σόι τόσο πλούσιο. Μήπως του είχε τύχει το λαχείο; Αν δεν έδινε φράγκο, θα του έκανε την ζωή κόλαση.

"Έλα να μου πεις οτι έχεις την ίδια άποψη σε τέσσερα χρόνια." έφτιαξε τα μαλλιά του, βάζοντας στην θέση της την ατημέλητη τούφα που είχε τολμήσει να χαλάσει το αρμονικό του σύνολο. Κατά την ταπεινή του άποψη, ήταν πολύ ωραίος. Αν άρεσε και στην Ρενάτα, ακόμη καλύτερα.

"Είμαι βέβαιη πως δεν θα αλλάξω αγαπητέ εξάδελφε... Θα κοιμηθείς έδω; Να παρω το κρεβάτι σου;".

"Ασφαλώς όχι." Θα φρόντιζε και να κλειδώσει την πόρτα. Αν αποφάσιζε να επιστρέψει με την Ρενάτα, δεν θα μπορούσαν να χωρέσουν στο κρεβάτι του ξενώνα. Εκείνος δηλαδή. Παραήτανε μικρό για εκείνον...

Η Ναντίν ξεφύσηξε, προσπαθώντας να σχεδιάσει τα επόμενα λόγια της. Ο καθηγητής ήταν δύσκολος διαπραγματευτής. Δυστυχώς, την διέκοψε η ξαδέλφη της.

"Άντε τελείωσες; Μια ώρα στο μπάνιο, μια ώρα να ετοιμαστείς, ούτε γαμπρός να ήσουνα!".

"Στον γάμο του θα χρειάζεται ολόκληρο οχτάωρο. Να κουρευτεί, να ξυριστεί, να κάνει μασάζ, να κόψει τα νυχάκια του, να κάνει το μπανάκι του το παιδί... μέχρι να αρωματιστεί και να ντυθεί, η νύφη θα έχει πάει ταξίδι του μέλιτος με τον κουμπάρο!".

"Σαν πολλά δεν λες εσυ μικρό;" Έλαβε ένα από τα φημισμένα άγρια βλέμματα του Μιχαήλ. Ωστόσο μασούσαν; Δεν μασούσαν. Σκυλί που γαβγίζει δεν δαγκώνει εξάλλου.

"Καλά σου λέει. Πιο γρήγορα θα βρει νυφικό η Ρενάτα παρα εσυ κοστούμι!" Προσέθεσε η Αμαντα, έτσι για να τον πικάρει. Ήξερε πως τον ενοχλούσαν τα σχόλια περί γάμου. Ήταν ορκισμένος εργένης εξάλλου...

Καρδιά Από ΧρυσάφιHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin