Κεφαλαιο 56ο

2.7K 286 151
                                    

Τα αστέρια γίνονται μπλε και κόκκινα,
Και το σκοτάδι επιστρέφει,
Κλείνω τα μάτια μου και ο κόσμος νεκρωνεται.
-Σύλβια Πλαθ.

18 Οκτωβρίου...

Αγαπητό μου ημερολόγιο,

Σήμερα ανοίγω το τετράδιο και κοιτάζω την λευκή σελίδα. Την κοιτάζω για ώρα, χαϊδεύω το χαρτί. Είναι σκληρό. Τραχύ...

Αγαπημένο μου ημερολόγιο, εγώ...δεν έχω λόγια. Το πιστεύεις; Εγώ! Εγώ που έχω ειδικό τετράδιο για τις νεες λέξεις που μαθαίνω, έχω ξεμείνει από λόγια! Ο κόσμος ίσως πράγματι τελειώνει...

Σήμερα το πρωί σηκώθηκα για να πάρω πρωινό. Μπαίνοντας στην κουζίνα, συνάντησα την Ρενα και τον Άλεκ. Κάτι της έλεγε εκείνη την στιγμή καθώς μαγείρευε όμως σταμάτησε μόλις με είδε. Μου χαμογέλασε και γύρισε ξανά προς το μέρος της, με ένα από αυτά τα βλέμματα που έχουν μόνο οι ερωτοχτυπημένοι. Ποτέ δεν περίμενα να δω τον Άλεκ έτσι... συγκλονιστικό! Η Ρενάτα πρέπει όντως να είναι πολύ ξεχωριστή. Είμαι ευγνώμων που υπάρχει κάποια που να τον αντέχει!

Τέλος πάντων, όταν μπήκα μέσα συνειδητοποίησα πως δεν ήταν μόνοι τους...

...

"Ε, είσαι καλά; Είσαι σαν να είδες φάντασμα!" Η Αμάντα τον πλησίασε, πιάνοντας τον ώμο του. Υπό τον χαμηλό φωτισμό, τα γαλανά μάτια της έμοιαζαν μαύρα, γεμάτα με ανησυχία που του φάνταζε ειλικρινής.

"Μια χαρά." Καθάρισε τον λαιμο του. "Τις βρήκα."

"Της Ρένας; Είχε δικές της, Γκάμπριελ;" Το κράτημα της στον ώμο του έγινε πιο σφιχτό. Ένιωσε τα νύχια της να τρυπάνε το ύφασμα του πουκαμίσου του. Μόρφασε ελαφρως, κάνοντας την Αμαντα να τον αφήσει, κατακόκκινη.

"Είχε, ναι. Βρήκα και άλλα πράγματα... τα έχω αφήσει στο αμάξι μου. Με το κινητό τι έγινε;".

"Αυτή την στιγμή βρίσκεται στον πάτο της φοβερής πισίνας των Γκραντ." Σταύρωσε τα χέρια της, χαμογελώντας σατανικά.

"Καλά, ηλίθια είσαι;" Και άμα την είχε δει κανεις; Αν είχε καταστρέψει τις αποδειξεις; Δεν το πίστευε αυτό που άκουγε!

"Χα... αυτό μου είπε και ο Μιχαήλ πριν!" Αναρωτιόνταν για ποιο λόγο..."Δεν τα έχει μέσα στο τηλέφωνο. Ούτε στο iCloud. Το πέταξα στην πισίνα από τα νεύρα μου!".

"Καλά, εντάξει! Μη φωνάζεις!" Ξεφυσηξε, περνώντας το χέρι του μέσα από τα μαλλιά του. Επιασε τον αγκώνα της και την τράβηξε προς τα μέσα.

Καρδιά Από ΧρυσάφιOù les histoires vivent. Découvrez maintenant