Σφαίρα Τεταρτη: Ο Ήλιος (οι διανοούμενοι, οι σοφοί).
"Δεν...δεν χρειάζεται να ζητάς συγγνώμη από μένα." Ήταν το πρώτο πράγμα που της είπε μόλις οι λυγμοί της κόπασαν αρκετά. Χάιδεψε τον χείμαρρο από ξανθά μαλλιά που αγαπούσε τόσο και έκλεισε τα μάτια του στιγμιαία.
Το ένταλμα σύλληψης του Άλεκ Γκραντ έπαιζε σε κάθε ραδιοφωνικό και τηλεοπτικό σταθμό της περιοχής και δίχως αμφιβολία θα μαθαίνονταν σε ολόκληρη την χώρα και κατα πάσα πιθανότητα στο εξωτερικό. Δεν ήταν λίγο η ανακάλυψη ενός κυκλώματος πορνογραφίας, στο οποίο συμμετείχε ενεργά μια από τις πιο σπουδαίες προσωπικότητες της Βοστώνης. Ούτε ο ίδιος περιμενε ο γιατρός να είναι αρκετά διεστραμμένος για να βγάζει βίντεο και φωτογραφίες τα θύματα την ώρα που τα βίαζαν.
Αισθάνθηκε τα άκρα του να μουδιάζουν. Η σκέψη και μόνο τον έκανε να ανακατεύεται. Έσφιξε την Ρενάτα στην αγκαλιά του, παίρνοντας βαθιές ανάσες. Δεν υπήρχε χώρος για το δικό του παρελθόν. Αρκετά το είχε αντιμετωπίσει σήμερα. Ήθελε να στηρίξει την Ρενάτα ωστόσο απλά... δεν ήξερε αν άντεχε να ακούσει την δική της αλήθεια.
Με βαριά καρδιά, ο Μιχαήλ Κλαρκ συνειδητοποίησε εκείνη την στιγμή, σχεδόν τριάντα οχτώ χρόνων και ελεύθερος από τα δεσμά του σχεδόν είκοσι εννέα χρόνια, πως δεν είχε ξεπεράσει το παρελθόν. Κορόιδευε τον εαυτό του λέγοντας πως τώρα πλέον είχε συμφιλιωθεί, πως είχε προχωρήσει. Και όμως μια και μόνο σκέψη αναφορικά με εκείνο τον έστελνε στον βούρκο. Έπινε για να ξεχάσει, διαβαζε και αναλώνονταν στα άτομα που βρίσκονταν κοντά του ώστε να πάψει να συλλογίζεται το ποσο πονούσε ακόμη. Κονιορτοποιούσε την δικη του αλήθεια για καιρό δίχως επιτυχία.
Θα έπρεπε να της πει κάτι. Κάπως να την παρηγορήσει. Δεν ήταν και λίγο. Η Αμαντα είχε πει πως είχε στην κατοχή του φωτογραφίες της και την εκβίαζε για καιρό. Για αυτό είχε εγκαταλείψει την Βοστόνη και το μεταπτυχιακό της στο Χαρβαρντ. Για αυτό έτρεμε όταν αναφέρονταν στο όνομα εκείνου. Χαζή, σαν τον ίδιο, ακολούθησε το παράδειγμα του και ξεχάστηκε και εκείνη για λίγο όταν έπεσε στην αγκαλιά του και στο διάβασμα. Έτρεχαν από κοινού μακριά από τα προβλήματα τους ώστε να μην έρθουν αντιμέτωποι με εκείνα.
Ξάφνου, σκέφτηκε πως και ο ίδιος θα μπορούσε να καταλήξει στην θέση της. Να δει στην τηλεόραση τον άνθρωπο που του έκανε κακό. Να τον ψάχνουν να του πάρουν συνέντευξη σταθμοί και εφημερίδες και εκείνος να τρέχει να κρυφτεί. Αν μαθαίνονταν, θα πέθαινε από την ντροπή του.
KAMU SEDANG MEMBACA
Καρδιά Από Χρυσάφι
RomansaΜΕΡΟΣ I: ΚΟΛΑΣΗ Ο Μιχαήλ Κλαρκ ένιωθε πως ο Βιργιλιος εσκεμμένα δεν τον άφηνε να εγκαταλείψει την βάρκα καθώς ταξίδευαν μέσα από τους κύκλους της κολάσεως. Ωστόσο, το ταξίδι του ανακάλυψε πως ειχε τελεολογικό χαρακτήρα. Οι άγγελοι πέφτουν και στο σκ...