Είχε στείλει το μήνυμα στις έντεκα αλλά δεν έλαβε καμία απάντηση σύντομα. Η υπόθεση της ότι ο Λούλης το είχε σκάσει με το αμάξι της για να την ξεμοναχιασει επιβεβαιώθηκε έτσι.
Μέσα στο σκοτάδι του δωματίου της, η Αμάντα Κλαρκ χασκογέλασε, αγκαλιάζοντας το λούτρινο παπάκι της. Το ότι ήταν τρισευτυχισμένη που η κολλητή της τα είχε με τον αδελφό της ήταν κάτι το αυτονόητο. Περίμενε να συμβεί, όχι όμως τόσο γρήγορα. Τελικά ήταν καλή προξενήτρα! Εκτός για τον ίδιο της τον εαυτό...
Ξεφύσηξε και έριξε μια μάτια ξανά στο κινητό της. Η Ρενάτα δεν είχε απαντήσει στο μήνυμα της, ούτε μάλλον επρόκειτο να το κάνει αφού κατά πάσα πιθανότητα απολάμβανε στο έπακρο 'τον φανταστικό κόσμο του σεξ' (έπρεπε να θυμηθεί να τους πάρει δώρο για τα Χριστούγεννα κάποιο βιβλίο Κάμα σούτρα, αν και ο Λούλης είχε ένα δυο στην βιβλιοθήκη του). Στην σκέψη ότι εκείνη έκανε σεξ ενώ η ίδια όχι, ζήλεψε λίγο. Δεν θυμόταν ποια ήταν η τελευταία φορά που το είχε κάνει. Είχαν περάσει δυο μήνες αφότου είχε χωρίσει. Είχε φλερτάρει με πολλούς αλλά δεν είχε προχωρήσει παρακάτω. Σκέφτονταν ακόμα τον τέως αρραβωνιαστικό της. Ώσπου...
Ποτέ δεν είχε φανταστεί ότι ένας από τους συνεργάτες της θα την πρόσεχε. Συνήθως περνούσε εξοδολόγια των υπαλλήλων και βοηθούσε τον προϊστάμενο της με οποιαδήποτε αγγαρεία της εδινε. Ωστόσο, ο κύριος αυτός της έσπαγε τα νεύρα. Του ζητούσε να εισηγηθεί για την αύξηση της μισό χρόνο και, μολοταυτα δεν έμπαινε στον κόπο να ενδώσει. Σε αντίποινα, χάκαρε τον υπολογιστή του, ελπίζοντας να βρει κάτι τρομερά ενδιαφέρον, πέρα από φόρους και τιμοκαταλόγους. Τελικά δεν βρήκε τίποτα.
Ωστόσο, ο Γκάμπριελ, παλιόφιλος απο την παρέα του Αλεκ και της Ρένας, και επίσης ο νέος βοηθός του δικηγόρου του απέναντι γραφείου την είχε προσέξει.
Το ερχόμενο βράδυ όπου τον συνάντησε για δεύτερη φορά τον βρήκε να στέκεται δίπλα από την bmw της με το γκρίζο κοστούμι του και το προσφιλές μαύρο του παλτό. Μόλις τον πλησίασε, παραξενεμενη και ετοιμοπόλεμη με το σπρέι πιπεριού της, της έχωσε στην μούρη την αστυνομική του ταυτότητα.
Έκτοτε δούλευαν μαζί. Είχε περάσει ένας μήνας. Τον είχε βοηθήσει ήδη να λύσει μια υπόθεση και τώρα σχεδόν είχαν ολοκληρώσει την δεύτερη τους, εκείνη της μυστηριώδους αυτοκτονίας της Κλαούντια Γκράντ.
"Κλαουντια Γκραντ. Ετών δεκαεπτά. Φοιτούσε στην τελευταία τάξη του λυκείου και ήταν άριστη μαθήτρια, μεβλέψεις για την νομική. Της άρεσαν ιδιαίτερα ο αθλητισμός και η δημιουργική γραφή. Πήγαινε στο κολυμβητήριο κάθε Δευτέρα, Τρίτη και Σάββατο και στο εργαστήρι κάθε Πέμπτη απόγευμα. Εξαιρετικά συμπαθής στους καθηγητές και τους συμμαθητές της. Πρόεδρος της τάξης. Σε γενικές γραμμές μια χαρωπή κοπέλα. Όλα πήγαιναν φαινομενικά 'νερο'στην ζωή της ώσπου...".
STAI LEGGENDO
Καρδιά Από Χρυσάφι
Storie d'amoreΜΕΡΟΣ I: ΚΟΛΑΣΗ Ο Μιχαήλ Κλαρκ ένιωθε πως ο Βιργιλιος εσκεμμένα δεν τον άφηνε να εγκαταλείψει την βάρκα καθώς ταξίδευαν μέσα από τους κύκλους της κολάσεως. Ωστόσο, το ταξίδι του ανακάλυψε πως ειχε τελεολογικό χαρακτήρα. Οι άγγελοι πέφτουν και στο σκ...