(ΜΕΡΟΣ ΙΙΙ) Κεφάλαιο 57ο

3.1K 267 163
                                    

Κεφαλαιο 57ο (ΜΕΡΟΣ ΙΙΙ)

ΜΕΡΟΣ ΙΙΙ : Ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ

Σφαίρα Πρώτη: Το Φεγγάρι (Όσοι δεν τήρησαν υποσχέσεις).

"Ο Παράδεισος ξεκινά στην κορυφή του Καθαρτηρίου, στον επίγειο Παράδεισο ή αλλιώς γνωστό ως Κήπο της Εδέμ. Συγκεκριμένα, ξεκινά το βραδυ της Τετάρτης, είτε της 30ης Μαρτίου είτε της 13ης Απριλίου, ακολουθώντας την Κυριακή της Ορθοδοξίας. Το ταξίδι παίρνει εικοσι-τέσσερις ώρες, το οποίο μας δείχνει πως τα γεγονότα της Θείας Κωμωδίας έχουν εξελιχθεί μέσα σε μια εβδομάδα, απο το βράδυ της Πέμπτης εώς το βράδυ της επόμενης Πέμπτης."

Ο Μιχαήλ Κλαρκ έγραφε μανιωδώς στον πίνακα καθώς μιλούσε, όμοιος με ρομπότ. Ο μαρκαδόρος του έτριξε μια δυο φορές, κάνοντας το αμφιθέατρο να μορφάσει με τον ενοχλητικό ήχο. Απτόητος, όπως πάντα, ο καθηγητής δεν κατάλαβε τίποτα και συνέχισε να γράφει και να μιλά.

Μερικά πράγματα δεν αλλάζουν, σκέφτηκε η Τζένη ενώ έγραφε. Ή μάλλον όλα αλλάζουν, απλά μερικά πράγματα κρύβονται πιο εύκολα πίσω από την δύναμη της συνήθειας.

Κοίταξε ξανά προς τα αριστερά και πάνω, όπου βρισκόταν η άδεια θέση της Ρενατα Χαρτ. Ήταν άφαντη στο μάθημα των λατινικών και στο σημερινό μάθημα του Κλαρκ. Της φαίνονταν παράξενο. Ο Τζειμς δεν είχε πει τίποτα όταν τον ρώτησε. Είτε δεν γνώριζε όντως , είτε το έπαιζε ανήξερος. Έτεινε προς το πρώτο, διότι ήταν άθλιος ψεύτης.

"Άραγε σε χώρισε μέσα στο τριήμερο των Ευχαριστιών και δεν θέλεις να εμφανιστείς μπροστά του;" Αναρωτήθηκε.

Ήξερε για τον καθηγητή και την Χαρτ. Ήξερε εδώ και καιρό, όμως δεν είχε ανοίξει ακόμη το στόμα της. Κάτι της έλεγε πως έπρεπε να περιμένει την κατάλληλη στιγμή...

Σκεπτόμενη την ημέρα που τους είχε δει, κοκκίνισε από τα νεύρα της. Μα μέσα στο πανεπιστήμιο; Δεν είχε κανένα ίχνος ντροπής αυτή η κοπέλα; Ούτε από τον Κλαρκ το περίμενε βέβαια... έπρεπε πάντως να είχε κρατήσει αποδεικτικά στοιχεία, μια ηχογράφηση, ένα βίντεο, μια φωτογραφία, κάτι τέλος πάντων...

Θα έπρεπε να σκεφτεί την επόμενη φορά.

"Δεσποινις Μόρισον! Αν βρίσκεστε ακόμα μαζί μας, μήπως θα μπορούσατε να μας πείτε πόσες μέρες διαρκεί το κάθε έργο;"

Σηκώνοντας το κεφάλι της, χαμογέλασε στον καθηγητή και έσπευσε να απαντήσει στην ερώτηση του.

Ακόμα και έτσι, μερικά πράγματα μένουν όντως φαινομενικά ίδια.

...

Καρδιά Από ΧρυσάφιHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin