Κεφάλαιο 14ο

2.8K 317 47
                                    

Τι είναι η αγάπη;
Πες μου, είναι εύκολη;
-Hala.

.

Το αίμα έτρεχε γρήγορο και καυτό μέσα στις φλέβες της, σαν μια formula 1 στην πίστα των ώρα του αγώνα. Τα γκάζια είχαν πατηθεί στο τέρμα, το κοντέρ ξεπερνούσε το επιτρεπτό όριο των χιλιομέτρων που έπρεπε να διανύει, το τιμόνι έτρεμε στα χέρια της από την πίεση, ταξιδεύοντας σε ολόκληρο το κορμί της, φέρνοντας το στους ρυθμούς της μηχανής που ασθμαινε κουρασμένη μα ακάθεκτη.

Αν όντως οδηγούσε το όχημα αυτό, ως έμπειρη οδηγός θα έπρεπε να γνωρίζει πως στις στροφές έπρεπε να κόψει ταχύτητα. Αν δεν το έκανε, θα έβγαινε εκτός πίστας.

Άνοιξε την πόρτα με δύναμη, νιώθοντας τις φλέβες στους κροτάφους της να παλλονται ασύστολα, σε παρόμοιους ρυθμούς με εκείνους της καρδιάς της, η οποία είχε αποφασίσει να εγκαταλείψει το στήθος της και να φωλιάσει στο διάφραγμα της.

Γνώριμη με το φαινομενικά ήσυχο διαμέρισμα, έστριψε απότομα και άνοιξε την πόρτα της κρεβατοκαμαρας.

Το αμάξι δεν πρόλαβε να κόψει ταχύτητα στην στροφή. Η μηχανή δεν υπάκουσε τον αφέντη της.

Το όχημα βγήκε εκτός πίστας.

.

"Αλεκ!"

Το σώμα της γλίστρησε από το στρώμα και έπεσε με δύναμη στο πάτωμα. Άλλη μια κραυγή πέρασε τα χείλη της μόλις το πρόσωπο της έπεσε στο χαλακι, για καλή της τύχη. Τα χέρια της, τρέμοντας από την ξαφνική πτώση, προσπάθησαν να στηρίξουν το σώμα της. Σιγά σιγά, σηκώθηκε ξανά και έπεσε ξανά στο κρεβάτι της, κλείνοντας τα μάτια της για λίγη ώρα, ίσα για να ηρεμήσει τους φρενήριους παλμούς της καρδιάς της.

Έπειτα, άρπαξε το τηλέφωνο της που βρίσκονταν στο κομοδίνο και κοίταξε την ώρα. Βλέποντας το πόσο νωρίς ήταν, αναστέναξε βαθιά, γνωρίζοντας πως δεν θα μπορούσε να κοιμηθεί μετά από αυτό.

Σε γενικές γραμμές, κοιμόταν ήσυχα τώρα πια. Σπάνια έβλεπε εφιάλτες πλεον, εκτός και αν ήταν πολύ στρεσαρισμένη. Μάλλον δεν είχε καταλάβει πόσο αγχωμένη ήταν.

Σηκώθηκε από το κρεβάτι της, παίρνοντας την ρόμπα που είχε κρεμάσει στην καρέκλα του γραφείου της. Το τιρκουαζ, χνουδωτό ύφασμα με το άρωμα τριανταφυλλου την έκανε αμέσως να ηρεμήσει, όπως επίσης και μια κούπα χαμομήλι. Η θεία της έλεγε συχνά ότι το χαμομήλι ήταν θαυματουργό για κάθε περίπτωση. Θυμόταν όταν της το έδινε για να ηρεμήσει το στομάχι της, άμα την πονούσε, αλλά ακόμα και όταν είχε μολυνθεί το μάτι της όταν ήταν μικρή. Άλλες φορές, της το έδινε για να ηρεμήσει από κάποιον εφιάλτη. Κάθε φορά, το χαμομήλι τα έκανε όλα πέρα, δίχως αποτυχία.

Καρδιά Από ΧρυσάφιDove le storie prendono vita. Scoprilo ora