Jednak to nie był mój koniec.
Nie umarłam.
W każdym razie, tak sądzę.
Gdy otworzyłam oczy, zobaczyłam, że jestem tutaj. W dużym, ciemnym pomieszczeniu, rozjaśnionym jedynie w kilku miejscach. Unosiłam się w jasnoniebieskiej wodzie czując, że moje plecy znów są nakłute igłami. Byłam zamknięta jakby w małym akwarium przypominającym dużą tubę, ale przyłączona plecami przez kable do jednej ze ścianek.
Poruszyłam się.
Moje białe włosy zafalowały w przód. Wydłużyły się od czasu, gdy je widziałam w czasie walki...
Powoli podniosłam swoją dłoń. Cała i nienaruszona. A moje dwa mechaniczne palce? Nie było ich. Były tylko te ze skóry, kości i mięśni. Pełnych cząsteczek, atomów. Płynącej krwi. Nieco ruszyłam głową, spróbowałam spojrzeć w dół. Miałam na sobie tylko ciemny, obcisły materiałowy strój do łokci i kolan. Nie widziałam na sobie żadnych ran, nie było dziury w udzie, wszystko było tak, jakby cała ta historia się nie wydarzyła...
Ale Ty tu jesteś, prawda? Na to wygląda. Czasem przychodzą tutaj inni i słuchają. Większość czasu dryfuję między swoimi snami, a tym, co tutaj widzisz. Praktycznie nie mogę się poruszać. Mięśnie zanikają. Dystrofia mięśniowa. Taka choroba. Mam nadzieję, że w moim wypadku da się cofnąć jej skutki.
Kiedyś odwiedził mnie Beta. Powiedział, że muszę tu śnić, dopóki nie wyzdrowieję. Powiedział też, że tak naprawdę Przepaść nie jest znakiem śmierci. Jest miejscem, gdzie żył on i wielu, wielu uznanych za staconych. Być może był tam też ojciec Yuki. A co z nią samą i moimi przyjaciółkami? Nie wiem. Nie widziałam ich od tego czasu.
A więc jestem tutaj. Śnię i budzę się, aby dalej śnić. Potrzebują tego, żeby naprawić wszystko, co zniszczyli Ludzie. Z pewnością wszyscy są pod dobrą opieką Trójcy.
Czasem też zastanawiam się, czy Epsilon był prawdziwy. Czy naprawdę go słyszałam, czy te sny i rozmowy z nim były rozmowami z drugim człowiekiem. Nie wiem. Jestem pewna, że jest prawdziwy, ale nie czy jest człowiekiem. Ale tutaj nikogo poza mną nie ma. Może i on w końcu wydostał się stąd. Wolny więzień wszystkich światów.
Poruszyłeś się? Chyba widziałam twój ruch wśród cieni. Zbliżyłabym się, żeby zobaczyć dokładniej, ale nie mogę się poruszać. Tylko mówić i, jakimś cudem, nie tonąć od tak długiego czasu. Dziękuję, że jesteś, że słuchasz, ale milczysz, aby oni nie słyszeli.
Zbliżasz się. Chyba widzę twoją twarz... Czy my się nie znamy? Nie, nie stawaj, chcę się przyjrzeć, chcę... Wyglądasz tak znajomo. Podchodzisz bliżej? Uważaj, nie chcę, żeby któryś z przewodów cię zranił. Oni znajdą cię jedynie martwego, nie będę mogła ci pomóc.
Wyciągasz przed siebie rękę. Czy na niej wisi... To mój złoty sześciokąt? Skąd go masz?
Ah, czy... Czy to ty? Czy to naprawdę ty? Widziałam cię, już raz cię widziałam! Byłeś tutaj wcześniej, prawda? Znam ten krok, znam tą posturę...
Czekaj, stój!
C̪̣͙ͩͩ͌̚oͭͧ́ ̘̜͎͓͇̦ͅť̷̞̋y̵͌̆̐ͬ͛ ̴̙̪͈͔̽̋ͨ̃̏̋r̠̰̣̹̋ͩ̊o̩͇͙͓̲͋̉ͤͤb͚͎͇̙́̆͑̎̄̀ͬ͟is͙͍̖͇ͩͪ̂͒̕z̷͉̓̚?͍͍̫̓̔̆ͩͧ!̖̿͊
Nie zbliżaj się tam!
P̜̙̗̟͔͙ͣͥ̍ͨ̀r͎̙̯̟ͤ̃̓z̸̙̱͙̊ͮͪͪ̌̋̚e̵͙ͥ̈̚s̯̣͎̙̫ͭ̏ͅt͕̣ͤ͂̽ͨ͊ͧͨa͖ͫ̂̍́̄ͫͪń͎̩̆̂̍̏ͅ!̳̫̲͔ͪ́͑ ͕̝̉̍̏
O͐͋n̺͕ͦ̇̃̌i͂̍͂̓͢ ̥ͦ̔̈̈́m̜̟͓̗̼͒n̳̳͉̲ͦ̃͋ͣ̅͞iͫ͋̉̃e̡̟̜͙̰ ̸̣̮͙̲̯̯̌̌p̢̂͛̓͒̋̒o͚̰͓͓̺̊̇͜t̯̭̳͓͕ͣ͂ͅṛ̳̥͖ͪ͆̍ͤ̑̈z̖͓̈́ͅë̴́͑ͩ̐b̞͔̲̻̹͌̊ͬ̔̚ṵ̭͓̱̱̃̑̔͛͢j̆͒̽͟ͅą̡̠͉̫͆͌̅̋̋̚ ͉̼͊ͫ͒ͩ̚ţ̲̳̥̪̔̇̆ͧͫ̈́u͍̮̺t̐̔ͭ̽̑̆̓a̗̤͈̟̻̦͔ͫͭj̽͏,̴͌ ͧ̅҉̞͚̜͔̫͎n͋ͪ̽̏ͨͭ͂i̹̳͔̫̞̯̼̒ͦͧ͊e̡̠͍͈̱̪͇ͧ͋̀̓̽̍ͅ ͍̺̞̅̈́͗m̺̮̯̫̖̈́ͬ̂̔o͉̹͚̽͗̌ż̮̜̄̿̎̎ͩ̏̃ē̴͙s̺̰̩͍͇͐̉͊͠ẕ̰̥̦͝.̳̗̪̜̪͐ͫ̌̈́͑̈́͐.̺͍̦̫̭͔͈͊͂͂͞.͍̙͓̯̰̝ͤ͐ͅ!̘͙̦̥̯͇̓ͤ̚͢
N̤̹̗̥̩͔̙͐̄͡ÏE͎͚̙͈͇ͮ̒͊͛̄͊̄̀ ͇̝͇̗̬ͫ͒̏ͣͭ̚͠ͅÖ̗̜̲͙́ͬT̬̲͍͓̲̭͕͋ͫW͓̙̗̟̟̟̭̊̏̄͌̔̋ͪ̀Ī̥͎̦̳͗̾̊̂̑̄ͅE͈̺͙͕̩̦͛̉͡ͅR͎͙A̺̭͎̟̞J̹̟̭̫͈̱̋̏̅ͭ̒ͭ͝,ͩ ̗̱̱̱̱͓̜͜B̙̼͙͙̬͑ͦ̚E̹̤̰̲̗͉ͨ́̃̑͑ͅŹ̫̣͙͙̰̬ͨ͐̋ͅE̷͖̾͒͒̾ͣ ͔̜̑Mͥ͆̄͗ͣ̾N͊ͤ̂ͧ͐ͦ̂I̥̙̤͓̼͉E͒ ̠͕̯̎̇͂̌̃̚ͅW̩̝̲͋̾̔͗̃S̮̲̠̟̳͋̄͜Z̒̏̔͒ͤỲ̠̲̫S̫͎͙̝͙̻̥͐ͥ̀͂ͮ̀̚T̞̬͕̣ͨ̔ͫ̃ͅK̀ͦ͋́O̮̲ͮ͑͒͑̊ͯ̚ ̺̎̐̇̐͋̑͐Z̻̜̠͎̘̩ͬ͐͐N̷͇̗͎̂̏͂ͪÓ̈́ͩ͌͒̔ͥ̋W̹̼͉̞̩͕͍ͤ̿̎ͮ̆̍ ͔͕̱̝̻̻̉ͦͣ͒̇̑P̰̠̰̻̳̎ͤ͂͂͢O̎̄͐̊̆̍̂P͓ͧ̏A͔̣̺̎̒̕D̺̱͉̬̋̎̔̾̇̏̆N̵̦̋ͭĮE̱̰̝͉̺̐͑̑̐̔̽ͦ ̖̠̹͓̰̞̜̔̏W̥͍̦̖̰̱ ̨͙̹̜̯͖̓̊̎ͪ͛R̮͉̩̯̦͍͌͟ͅṴͦ̂ͬ͋I̡͉̪̱͔̳̐̿͒̃ͮ̏N͕͔͇͈̪̖͖̄ͯ͌̅̎̌͡Ę̱̞̩͋ͧͯͨ̚͝!̺̯ͪͭͤ̏
P̱͙̠̉͊ͤ̑u͏̘̥ș̫̩͖͖̹̗́̊͒͌̒ć̘̞̮̣̰̺ͩ ̎͐m̤͕͊̾̊ͪn͡i̻̼̥̝͙͎ͦ̽͗ͩͤ͠e̽̌͜!̠̩̀̐̃͟ ̛͔̭̺̥̲̖̐̓̌ͅP̺͙̮͉̻̊͊ͧ͑̾̀ͅŨ͉S̢̥̹͓̫̞̹Z̡̯̍̊C̲̝͉̘͒̆ͩ̑ͅZ̤̎̃Ạ͚͇̜̒͊J͚̥͍̘̪̹̳̋̂ͧ͛͡ ̘̺̜̮̋̅ͭ̈́͑̍ͤD̳͚̎͌ͨO ͇͍̙̋̂͑̀C̶̙̯̞̳̣͐ͤ͛ͣ̐̉ͣH͙͈̹̮̪ͧ̓O̪̙͖̠̘͡L̽̒͐ͨ̅͛Ḛ͇͎̺̗͂ͅR̔͂̋͂Yͧͧ͛͏̯̜̩͈͖!̖̞̝͙̫ͩ́̍̐ͭ͋̀
C͚̿͂̅̂̓͟Ǫ̯̂̾ͣ̓̒ͥ̚ ̮̙͗͊̍͋̓̅̆͞T̡̤̠̲̮̳͔̭Y̬͖͇̼ ͪ̓W̵͌̒̌̆ͫ͒ͬͅY̒̃͒͑P̅̆͘R͉̥̬̺͚̟ͅA̸̋̾͒W̉ͥ͊͏̹̱̟I͓͖̱̰͍ͣͧ̈́́̚A̭̝̬̖̭̲ͦ͆͘Š̠̙̑ͭ̅̋͆͐̕Z̢̳̹̖̭͖̅ͩ?͔̟̻̼̙̿ͥͤͦͯͦ̿ͅ!̠̋ͬ̓ͪͩ
Co ty wyprawiasz?!
Co... Czy... Czy ty naprawdę... To wszystko jest prawdą?
Jak?
A czy wiesz, co stało się z moimi przyjaciółkami? Co stało się z nimi? Co z Lokim i Gerbertem? A z Jaquesem? Co z Mafią? Wszyscy są bezpieczni?
Odpowiedz mi!
Odpowiedz mi, Cieniu!
CZYTASZ
‹ D Y S T R O F I A › [Z]
Ciencia FicciónMamy unieważniony czas. Od dawien dawna nikt go nie liczy. Ludzie go nie liczą. My też nie. Nie ważne, czego chcesz, Ludzie zawsze wiedzą lepiej co z Tobą uczynić, co uczynić z Nami. To oni decydują o Naszych życiach, snach i myślach. To dzięki ni...