6.

3K 195 202
                                    

Câteodată rămâi și șocat.


Simt plapuma greoaie pe mine, iar corpul amorțit. Era prea devreme ca să mă trezesc, dar pentru un motiv necunoscut, corpul meu decide să o facă. Îmi deschid ușor ochii, observând vălmășeala de lumină din cameră, chiar dacă perdeaua era trasă. În cameră era încă prezentă o atmosferă închisă, deși se putea înțelege clar ca deja s-a făcut dimineață. Totuși, eu voiam să dorm în continuare.

Casc larg, uimit de faptul că am reușit oricum să adorm aseară. Încercasem să îi folosesc calculatorul ca să îi scriu ori Serenei, ori lui Zan, dar avea parolă și m-am lăsat păgubaș. Am stat cu griji toată noaptea, deoarece nu aveam habar ce naiba va face Tyler cât timp este beat. Dacă se va urca precum un dobitoc la volan?
Mă întorc pe cealaltă parte, încă fără scopul de a ieși din pat. Părea destul de devreme, în jur de ora 6 dimineață. Mai aveam timp suficient de a mă învârti prin pat, deoarece nici mort nu mă ridic eu atât de devreme.

Atunci realizez ca defapt pătura nu era grea, ci mai degrabă era mâna lui Tyler grea. Ce naiba? Ochii mi-se fac mari, realizând rapid situația de ieri. Uitasem complet ce se întâmplase, dar acum mi-am adus aminte că m-a lăsat aici. Și încă mai are tupeul sa vină să se culce în același pat cu mine după ce tot el m-a încuiat aici! Aș vrea să îl lovesc direct peste fața lui prețioasă.

—Nu te mai mișca atât de mult. Înțeleg că nu ai somn, dar eu în comparație cu tine, nu am dormit mai deloc, murmură nemulțumit și își lipește fruntea de scorbura gâtului meu.

Își încolăcește lăcat brațele sale în jurul trupului meu, făcându-mă rapid sa realizez ca amândoi eram doar in boxeri. Pe lângă faptul că nu mă puteam mișca, se simțea foarte ciudat, iar furnicături îmi apar în tot corpul.

—Aha, crezi ca îmi pasă? Ești idiot? Întreb, deși nu prea pe un ton furios.

Eram abia trezit, nu îmi stătea mintea într-un loc, însă mă rog. Totuși eram destul de furios și mă gândeam să mă duc direct la Zan ca să îi spun asta mai târziu. Se comporta precum un copil și chiar este foarte iresponsabil. Mă bucur măcar că este întreg și are puterea de a vorbi doar tâmpenii. Încă și cu câtă încredere îmi spune să nu mă mai mișc pentru că el nu a dormit.

—Mhm, mi-am dat seama că am exagerat, dar haide pe mai târziu las-o, te rog, încearcă să îmi explice cu jumătate de glas și aplică un sărut discret pe lobul urechii mele.

—Nu, unde ai fost? Pun întrebarea și mă ridic în fund, examinându-i corpul adormit.

Sărutul pe lobul urechii a fost unul neașteptat, dar decid să îl evit. Probabil a făcut-o involuntar pentru că mereu când doarme cu cineva, cel mai probabil o face cu vreo tipă doar. Însă oricum bărbatul nu părea prea mulțumit de gestul meu, deoarece mă trase rapid în brațele sale, strângându-mă și mai puternic. De data aceasta chiar era imposibil sa mai scap, însă la naiba, Tyler!

Își trece nasul prin părul meu și șoptește în continuare adormit:

—La club. Nu a fost chiar așa de interesant, deci înțelege-mă și pe mine, continuă să se plângă.

Mă încrunt. Ce minciuni ieftine mai scoate și el. Este chiar penibil, dacă o mai face o singură dată... o sa mă supăr. Nu sunt bun la amenințări, însă chiar s-a comportat precum un idiot.

—Dă-mi drumul, Tyler, încerc să scap de brațele lui.

—Nah. Vei fugi să-l suni pe Zan, recunoaște, chicotește și își lipi obrazul de părul meu.

Bine, nu puteam să neg. Chiar aveam să îl sun pe Zan, însă sa îmi dea un simplu motiv suficient de îndeajuns încât să nu o fac. Poate fratele său va reuși să îl facă să înțeleagă că tot ce a făcut nu este doar o lucru elementar. Iar faptul că are niște îmbrățișări ale naibii de călduroase nu se pune.

Cumva, faptul că mă aflam în brațele sale îmi dădea un sentiment ciudat. Nu aveam habar ce fel de sentiment, însă mă simțeam ușor vinovat că nu știam.

Lipsea ceva.

—Logic că voi face asta. O voi face mai târziu, daca nu acum. Tyler! Îi pronunț numele iritat.

Mă sărută scurt pe obraz, ceea ce mi-a adus o culoare și mai roșiatică în obraji. Îi simt degetele pe abdomen, în timp ce corpul începe să îmi ardă. Era categoric, nu eram absolut deloc obișnuit cu asta. Nu eram nici pe departe obișnuit cu atenție, de aceea îmi și plăcea să stau singur.

—Mhm, și dacă te rog frumos? Pune întrebarea, plimbându-și degetul arătător peste pielea mea.

Tresar și înghit în sec. Nu eram nici pe departe obișnuit cu atenție. Era normal să mă atingă sau doar eu acționam prea ciudat? Ce naiba se întâmplă. Mă întorc, încât mâna sa nu mai fie în jurul meu, dar complet fără succes. Îi simțeam brațele mari ținându-mi, în continuare, talia.

—Dacă mă lași să plec, mă mai gândesc, îi explic încercând să nu îl lovesc cu piciorul.

Îmi doream mult prea mult să îl lovesc, sincer sa fiu. Mi-s-a dus și somnul meu de dimineață, dar serios, ce este în mintea lui Tyler? Dacă aflu că s-a și urcat în mașină beat, nu mai vreau să lucrez aici. Vreau in camera mea, sa mă acopăr doar cu plăpumi și să nu mă mai trezesc o săptămână.

—Oh, ce trist. Însă bine ca știu ce să aleg. Mi-ar plăcea să dorm o zi întreagă. Cu tine în brațe. Deci asta voi face, adăuga spre neplăcerea mea și își lipi abdomenul de spatele meu.

—TYLER, PENTRU NUMELE LUI DUMN-

Însă înainte să termin ce am de spus, își lipi buzele de ale mele într-un sărut apăsat. Primele secunde îngheț, deoarece nu aveam habar ce să fac. Am mai avut săruturi, însă asta a fost acum ceva timp și erau cu fete. Nici de cum cu un bărbat, ce dracu. Îi simt perechea de buze fierbinți fremătând peste ale mele, în timp ce palmele sale se coborau agale peste suprafața pielii mele. Îmi aud inima cum îmi bate cu putere și aș vrea să îl împing, dar o bucățică din mine nu-mi permitea asta.

—Acum că taci, hai sa dormim, adăugă și îmi sărută scurt umărul înainte și mă strânse în brațe, închizând ochii, lăsându-mă pe mine încă șocat.

×


Eu: WHAT THE FUCK, M-A SĂRUTAT.”

„Ess: um ce:)))”

„Eu: Tyler??? Sunt confuz, abia am reușit să fug din dormitor. Plecase cred că la baie, nu știu, nu am mai avut răbdare să stau acolo și am fugit la mine în cameră. Sunt confuz help me"

„Ess: lol dar ce s-a întâmplat de ai ajuns în dormitor"

„Eu: m-a încuiat aseară ca să se ducă el la club si am adormit. Când m-am trezit, dormea lângă mine. Mi-e rușine să mai dau ochii cu el.”

„Ess: mă omori:)) interesantă viață mai ai. Și ce contează dacă te-a sărutat. Doar nu o fi primul tău sărut lol"

„Eu: doar nu mă sărut zilnic cu bărbați yk. O face special ca să plec, perfect :/ știam eu că este prea frumos ca să fie adv"

„Ess: ce să fie frumos:)) îl complimentezi pe Tyler, vai ce drăguț din partea ta. Este norocos să te aibă pe tine"

„Eu: du-te naibii;(( e foarte egoist, m-a pus sa stau cu el în pat în continuare pentru ca așa vrea. Nu înțeleg ce se întâmplă, voi muri în cameră. Mă bucur măcar ca nu a venit după mine rip"

„Ess: poate a ieșit special ca sa pleci tu :)) oricum nu înțeleg de ce te panichezi, se mai întâmplă. E doar un sărut”

„Eu: ar fi doar un sărut dacă nu ar trebui să stau cu el 24/7. Acum mi-e rușine să îl sun și pe Zan să îi spun că idiotul ăsta m-a încuiat :/”

„Ess: dacă nu a murit, cred că totul e ok. Oamenii se învață din greșeli.”

„Eu: nu cred că el a înțeles că este o greșeală. La naiba și încă trebuie sa îi gătesc AGHHHHHHHH"

„Ess: parcă ziceai ca îți place sa gătești. Sau ești agitat pentru că vrei să îi mulțumești lui Tyler pentru tot? ;>”

„Eu: nU ajUți"

Fuck buddies (boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum