48.

1.4K 123 53
                                    


Adevărul?


×



—Te îngrijorezi aiurea, îi răspund sincer, chiar dacă stăteam la Kai deja de câteva ore, iar Serena nu își făcuse apariția, ceea ce îl punea pe jar pe bărbat.

Bine, poate erau câteva motive de ce să fii îngrijorat, în special pentru că nici nu răspundea la apeluri, dar din perspectiva mea de frate mai mic, știam foarte bine că nu era absolut nici un motiv. Telefoanele sunt de rahat, nu te poți încrede în ele, deoarece li-se termină bateria fix când ai nevoie de telefon cel mai tare. Sau pot să se pună pe mut fără să te aștepți, nici nu observi cum cineva te sună. Sau o fi adormit pe la o prietenă, sunt atât de multe posibilități cu aspect pozitiv, dar brunetul din fața mea tot era îngrijorat. Chiar poate exista șansa ca nu își dorea pur și simplu să îi răspundă lui.

—Tyler, te rog, tu nu ai o soră mai mică! Niciodată nu a plecat undeva fără să mă anunțe, oftează îngrijorat și își mușcă buza inferioară agitat.

—Tu teoretic trebuia să vii la mine, astfel că probabil nici nu se aștepta să te gândești la ea sau să o vizitezi. Poate te anunță doar când știe că vei afla că a plecat? Pun întrebarea plictisit și iau o gură dintr-o sticlă de apă plictisit.

Îmi aruncă o privire scurtă, dar nu mai spuse nimic, pentru că, cel mai probabil, a realizat că am dreptate. Își trece degetele prin păr și se așeză alături de mine pe canapea, oftând zgomotos. Aș fi vrut să îl fac să se gândească la altceva, însă nici metodele mele nu prea funcționau, era cam stresant până și pentru mine. Deși, parcă acum era mai bine faptul că tot se întreba unde naiba îi este sora, în loc să își facă emoții degeaba pentru confesiune. Eu nu cred că i-s-a întâmplat ceva rău, trebuie măcar unul dintre noi să fie optimist.

—Mda, poate ai dreptate, dar este greu, bine? Poate exagerez, însă a trecut ceva timp și tot nu îmi răspunde. Mai ales cu comportamentul ciudat pe care îl are în ultimul timp, murmură agitat și își pierde degetele prin păr.

Îl îmbrățișez strâns în brațele mele și îmi presez buzele de linia lui a maxilarului, ceea ce îl face să reacționeze puțin uimit. Chicotesc scurt, dar brunetul nu prea era atât de amuzat de situație sau impresionat, deoarece tot avea expresia îngrijorată pe buze. Uneori se gândește prea mult, trebuie să fie mai libertin și să vadă doar partea plină a paharului.

—Hai că îl sun pe Zan și oamenii lui o să o găsească în câteva minute, încât să nu mai fii tu atât de îngrijorat. Pe cât punem pariu că este totul bine? Întreb, în timp ce îmi scot telefonul din buzunar și îi arunc o privire fugară.

Brunetul mă privește sceptic și speriat concomitent, în timp ce trasa cerculețe invizibile pe picior cu buricul degetului. Murmură un răspuns pozitiv și își drege vocea încordat. Chiar Serena niciodată nu i-a făcut asta de reacționa în așa mod? Probabil dacă eu aș fi răpit, Zan ar începe să își pună întrebări abia peste prima săptămână, deoarece mereu fac trăsnăi, astfel nu sunt chiar convins că ar fi ceva nou din partea mea să dispar dracu știe pe unde pentru o perioadă de timp. Înțeleg și ca fetele sunt în pericol mai mare, deoarece sunt sensibile și tot pachetul, însă acest lucru nu garantează ceva periculos imediat cum dispar de acasă pentru ceva ore. S-a folosit și fata de ocazie și își petrece ceva timp alături de prietenii eu sau chiar iubitul ei.

—S-au înțeles toți de nu răspunde nimeni? În fine, nu răspunde nici Zan, dar asta nu este ceva nou pentru mine. Are obiceiul de a își mai pierde telefonul pe unde merge, de aceea o voi suna pe Katherine pentru că ea mereu are habar unde este idiotul ăsta, îi explic lui Kai, încât să se mai calmeze puțin și să înțeleagă că unii oameni își mai pierd telefoanele sau sunt neatenți, iar acest fapt nu este unul foarte rar.

Fuck buddies (boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum