POV. Tyler
Era deja ora 9 seara, afară deja era noapte, dar era una chiar destul de liniștită spre surprinderea mea. Deși cei de la meteo au anunțat că este posibil să plouă, dar din fericire s-au înșelat. Până la urmă, Kai nu s-a mai plâns că nu își dorește să își celebreze ziua, asta după ce sora sa l-a încurajat să accepte să își sărbătorească ziua de naștere și a venit împreună cu noi. Nu pot să mint, mi-a plăcut să îl văd pe brunet zâmbind toată ziua, deoarece oricât a insistat că nu îi place să își sărbătorească ziua de naștere, se pare ca mai degrabă eu am avut dreptate. Cum am spus și eu mai devreme, uneori oamenii potriviți fac diferența.Pentru sfârșit de seară, am optat pentru un simplu film. Mă rog, era ceva siropos, complet opus gustului meu, mai ales că eu urăsc filmele în general, dar nu eu am fost cel care l-a ales. Nici măcar nu am fost de față când l-au ales, deoarece am cumpărat tot felul de porcării nesănătoase pe care Serena nu prea le-a apreciat. Acum înțeleg când Kai spune că sora sa este o persoană foarte exigentă atunci când vine vorba de mâncare. Nici Zan nu părea să fie prea atent la film, doar verificându-și din când în când telefonul și răspunzând la mesaje. Se vede că suntem frați. Oricum, era de apreciat că a venit, mai ales că știu cât de ocupat este în ultimul timp și cât de plină îi este agenda. Plus ca a fost suficient de ’cu obraz' încât să își lase scorpia de nevastă acasă. Serena părea prinsă în film, cred că îi plăcea, oricum cel mai probabil filmul acesta era pe gustul fetelor, deci nu mă mir. Cât despre Kai, nu am idee ce fel de părere are. Am mai vorbit cu el prin mesaje ca Ess, deși fără să mint, chiar era cam complicat să scriu mesaje fără ca el să mă observe, mai ales că stăteam unul lângă altul, dar nu mi-a spus nimic ce crede despre film. Măcar l-am făcut fericit, deoarece am observat un zâmbet larg pe buzele sale atunci când l-am felicitat.
—Kai, îi șoptesc numele la ureche și îi atrag atenția, atingându-i ușor umărul.
Când își întoarce capul spre mine, zâmbesc discret, în timp ce el face un semn de bărbia încât să continui de vorbit. Cu privirea îi examinez pe ceilalți doi cu care am venit și îi observ mai neatenți, complet perfect.
—E cam plictisitor filmul, nu vrei sa vii cu mine? Pun întrebarea și continui să zâmbesc.
Mă privește sceptic, probabil fără să știe la ce să se aștepte din partea mea, dar dă din umeri și șoptește un „da" sec. Cel puțin, avea încredere în mine.
—Noi plecăm, trebuie să ummm facem ceva. Dacă ceva, plecați fără noi, îi spun fratelui meu, deoarece Serena era oricum prea atentă la film.
Zan îmi aruncă o privire suspicioasă, dar își flutură palma în aer în semn să fac ce vreau eu. Poate avea ceva idei despre ce se întâmpla între noi, mă bucur totuși ca a decis sa nu pună întrebări suplimentare. Mă scotea din minți când cineva mă bătea la cap. Mă ridic fără să ezit de pe scaun și pentru că era întuneric în sală, îi apuc mâna brunetului, pentru a ieși din încăpere. Îi pregătisem ceva special bărbatului si eram entuziasmat sa îi arăt, deoarece nu prea fac surprize des și chiar sunt curios de părerea lui.
Kai mă privește confuz, dar continuă să mă urmărească tăcut. Mă bucur totuși ca nu pune multe întrebări, deoarece nu aș vrea să îi stric surpriza înainte să o vadă. Până la urmă, nu aveam atât de mult până ajungeam, deoarece trebuia doar sa ajungem până pe acoperișul mall-ului, dar fie și câteva minute, aș vrea să o țin secret.
Acolo i-am organizat o cină doar între noi fără atenția nedorită din partea fraților noștri. Sincer să fiu, voiam de la început să fie doar o zi pe care să ne o petrecem doar noi doi, însă faptul că Kai i-a spus lui Ess că își dorește să își petreacă ziua alături de Serena m-a făcut să îmi schimb planurile. Ulterior l-am invitat și pe Zan, deoarece doar eu singur cu cei doi frați nu prea sună interesant și aș fi fost cam în plus singur.
Intrăm în lift, iar eu îmi examinez cu privirea înfățișarea în reflexia din oglindă. Îl urmăresc discret si pe Kai cu privirea, ceea ce îmi aduce un zâmbet vag pe buze, deoarece el părea puțin cam confuz și ușor rușinat de situație. Adorabil. Totuși, mă bucur că nu și-a luat mâna din a mea. Căldura corpului său mă calma într-un mod mai ciudat.—Dacă îți plăcea filmul, puteam să mai stăm, îi explic brunetului și-mi trec degetele prin părul său des.
Îmi era ușor frica ca nu cumva defapt să fi vrut să vizioneze filmul și sa fie prea stânjenit să îmi spună nu. Sau poate era rușinat să fim doar noi doi, nu am habar, dar nu vreau să stric nimic.
—Nah, chicoti și își ridică privirea spre mine. Filmul chiar era cam plictisitor, nici nu știu despre ce era, însă Serena era curioasă și na, își întoarce privirea spre ușa liftului, fredonând o piesă necunoscută pentru mine.
Îmi mușc interiorul obrazului, deoarece era atât de drăguț. Înainte nici nu știam că îmi plac bărbații mai mult decât niște prieteni și uite-mă acum, dorindu-mi să îl am iarăși în pat, în brațele mele. Faptul că ținea atât de mult la sora sa mă fascina și mai mult. Eu cu Zan nu eram chiar la doi poli opuși, însă nici nu eram foarte apropiați. Nu prea aveam habar ce îi place să facă, la ce se gândește și nici cele mai basic informații despre dânsul. Probabil și diferența vizibilă de vârstă își făcea efectul, însă habar nu am. Mi-aș fi dorit totuși să fi avut o conexiune mai puternică, dar presupun ca i-aș sta in cale mai mult dacă aș face-o. Relația dintre Kai și Serena este de invidiat.
Zan, până la urmă, este Zan. A reușit cu succes să preia firma familiei chiar și atunci când a trebuit să treacă peste moartea lor. A reușit să se căsătorească doar la 19 ani cu o persoană pe care cred că o iubește. A reușit să își termine și învățătura, în timp ce continua sa conducă afacerea, dar și să aibă grijă să aibă un mariaj cu succes.
În timp ce eu la 21 de ani... pur și simplu mai bine nu mă bag în calea lui și nu îl bat la cap cu toate ideile mele tâmpite. Suntem diferiți.—Dar ce vrei sa faci? Pune întrebarea brunetul și îmi sparge bucla mea de liniște.
Decid să nu îi răspund, doar pufnesc amuzat și îi fac un semn de a își închide ochii. Mă privește ușor derutat, dar se conformă și îi închide, strângându-mi mie mai puternic mâna. Nu era bine să ai încredere orbește în cineva, deși eu nu aveam de gând să îi fac ceva rău, dar totuși.
În momentul în care ieșim din lift, trebuia să parcurgem un hol mic până ajungeam la o ușă. Deschid ușa cu cheia, în timp ce verific ca bărbatul să nu tragă cu ochiul înainte să ajungem. Reușesc cu succes să deschid ușa, lăsând la vedere o panoramă superbă a orașului în noapte de pe acoperișul unei clădiri cu 17 etaje. Din fericire, deși era aproape iarna, afară era destul de călduț. Mă bucur totuși, deoarece vremea proastă ar fi stricat toată această atmosferă.
—Dacă vrei să mă arunci de pe clădire, ar fi chiar interesant ca pe piatra mea de mormânt sa apară aceiași dată și pentru zi de naștere, dar si pentru ziua de deces, spune în timp ce pășește pe acoperiș.
—Tu cumva tragi cu ochiul? Pun întrebarea și îmi flutur palma prin fața lui, fără să îi iau în seamă gluma de prost gust.
Kai începe să râdă și continuă să se țină de mine în timp ce mă apropiam de locul special aranjat. Am închiriat acoperișul pentru toată noaptea, deci nimeni nu ar trebui să ne deranjeze. După, oricum, am închiriat și o camera la hotel. Asta dacă are chef el, desigur, însă eu chiar voiam să fac ceva special pentru ziua lui de naștere.
—Nu, însă aud mașinile, iar liftul nostru a urcat, îmi explică.
Îmi arcuiesc o sprânceană și zâmbesc ușor amuzat. Mă întorc cu fața spre el și îi iau palmele sale de pe ochii lui, admirându-i ochii căprui pentru câteva secunde, timp în care el examină curios cu privirea locul.
—Doamne, ce superb e cerul de aici, mai ales că este noapte. Se văd atâtea constelații, îmi spune vrăjit, în timp ce admira stelele.
Știam că priveliștea de aici era genială, mai ales că noaptea, se vedeau și toate luminile orașului si era complet superb. Acesta era și motivul de ce am ales acest loc. Îmi aducea aminte de momentele pe care mi-le petreceam cu familia înainte de moartea lor. Tata deși fusese de foarte multe ori ocupat cu afacerea, hobbyul său era astrologia, astfel că și eu știu câte ceva legate de această temă.
Am aranjat un fel de picnic, nu prea am habar cum să numesc asta, dar era ceva foarte adorabil. Mi-ar plăcea să stau aici împreună cu Kai și să discutăm despre orice temă găsim.
—Constelația spre care te uiți tu este Inelul din Pisces, cel mai bine este vizibilă toamna, îi fac semn și îl îmbrățișez de la spate, lăsându-mă bărbia pe umărul lui.
CITEȘTI
Fuck buddies (boyxboy)
Romance"Și printre atatia oameni care au vrut să cad, tu ai fost cel care m-a ajutat sa ma ridic." Kai este un simplu tânăr. 21 de ani, fără școală, în căutarea unui loc de muncă cat de mizerabil ar fi doar pentru a îi oferi surorii sale condițiile pe care...