N/A: sunt nașpa, am promis sâmbătă, dar mă rog:))) mai bn decat niciodată.
Supărat?
„Mil: vrei sa ieșim la un suc săptămâna viitoare?”Când citesc mesajul, simt cum obrajii îmi iau foc. Nu mă așteptam la astfel de propunere atât de rapid, dar chiar mă bucuram într-un fel că a luat ea inițiativa de a mă invita, deoarece eu eram cam timid și nu prea aveam curajul. Habar nu am de ce, mă bucuram că aveam șansa să îmi fac un prieten nou. Nu prea am vorbit mult cu ea, doar câteva mesaje și unele apeluri scurte, dar deja eram suficient de entuziasmat. Voiam să îi răspund pozitiv, însă problema era că nu voiam să sun prea insistent. Trebuia și să mă gândesc la cum să formulez mesajul, până la urmă. Plus că mai trebuia și să îl întreb pe Tyler, deoarece nu îmi era cam permis să îl las singur. Rămâne doar să am suficientă încredere în el, până la urmă. El nu este atât de rău, nu cred că o să îmi interzică.
Înghit în sec și deși am lăsat-o pe săraca fată pe seen, mă ridic din patul meu și ies in living. Tyler nu era aici, cel mai probabil era în dormitor și făcea dracu știe ce. Mă așteptam să fie aici, deoarece acum câteva minute l-am auzit cum mergea pe aici. Mă rog, nu l-am văzut de câteva ore deja că am cam adormit. Mă apropii încet de ușă și bat ușor, pronunțându-i numele odată, în speranța că îmi va răspunde.
Aștept, dar nu primesc nici un răspuns, astfel că încerc din nou. Măcar să strige ceva ca să știu că mă aude. Poate nu a auzit, nu am habar, însă nu prea am chef să aștept foarte mult, sincer să fiu. După ce nici a 2-a oară nu primesc un răspuns decid să deschid ușa confuz. Ce naiba făcea, el trebuia sa fie aici.
Imediat cum intru în cameră, regret. Tyler abia ieșise din duș, avea un prosop în jurul taliei, iar pe piele i-se mai prelingeau picuri de apă. Minunat, acum mă simt complet stupid pentru faptul că am intrat neinvitat. Simt cum obrajii mi-se colorează într-un roșu aprins și dau să ies, dar sunt oprit.
Închide ușa și își înfige mâna în peretele de lângă mine. Eram întors cu spatele la bărbat, dar totuși îi simțeam respirația pe gâtul meu și privirea sa examinându-mi spatele. Mă simțeam ciudat, nu am habar de ce.—De ce ai venit? Întreabă și puteam jura că rânjește ușor amuzat de situație.
Îmi trec agitat limba peste buze și expir greu, încercând să mă întorc cu fața spre el. Nu avea de ce să i-se pară situația amuzantă, deoarece nu este absolut deloc. Mă simțeam mai confortabil dacă îi vedeam fața, dar se pare ca el nu prea voia asta. Își lipi abdomenul de spatele meu, făcându-mi să-mi fie imposibil să mă mai întorc. Îi simțeam picurii fierbinți cum se îmbibau în materialul tricoului meu, în timp ce degetele sale îmi ridicau ușor haina. Era deja clar ce își dorea cu adevărat.
—Ugh, Tyler, nu fă asta, murmur jenat și îmi mușc buza inferioară.
Îi simt respirația fierbinte pe urechea mea, apoi îi simt buzele cum presează un sărut scurt pe lobul urechii. Fiori electrizanți îmi parcurg șira spinării.
—Mhm, de ce? Nu îți place? Șopti întrebarea în timp ce coborî buzele spre gâtul meu.
Mă încrunt. Nu era că nu îmi place, mai ales că dacă nu mi-ar fi plăcut, nici nu m-aș fi încurcat cu el de la început. Nu știam că sunt pe bărbați, nici acum nu sunt sigur, însă modul în care el mă atinge și mă privește îmi dă un sentiment necunoscut, iar asta presupun ca mă atrage. Totuși, indiferent dacă îmi place sau nu, problema consta în alt ceva. Eu voiam să discut serios cu el, nu să mă prostesc, iar comportamentul său nu mă ajută de fel.
CITEȘTI
Fuck buddies (boyxboy)
Romance"Și printre atatia oameni care au vrut să cad, tu ai fost cel care m-a ajutat sa ma ridic." Kai este un simplu tânăr. 21 de ani, fără școală, în căutarea unui loc de muncă cat de mizerabil ar fi doar pentru a îi oferi surorii sale condițiile pe care...