40.

1.4K 131 40
                                    

POV. Tyler

Încerc.

—Ce naiba e cu tine în ultimul timp? Pune întrebarea pe un ton mai aprins, dar cu o notă de îngrijorare în glas Zan și își fixează privirea pe mine.

Îi arunc o privire urâtă și încât să scap de a îi oferi un răspuns prompt, iau paharul cu suc de pe masă și îl dau pe gât. Deși era de mere, iar eu pur și simplu nu puteam suporta acest tip de suc, în momentul dat chiar îmi era indiferent, deoarece nu mă credeam suficient de capabil încât să îi ofer în momentul acesta un răspuns promițător bărbatului. Simțeam gustul mult prea dulce chiar și pentru papilele mele gustative, dar nu reacționez, deși cel mai probabil el a observat gestul meu evident și așez cu putere paharul înapoi pe masă în timp ce îmi cobor privirea și îmi privesc reflexia în suprafața lucioasă. Se putea citi că este ceva greșit cu mine chiar de pe chipul meu, nici nu mai era necesară întrebarea cum de a realizat. Mă simt nefolositor, iar prima dată de la moartea părinților, am reușit să găsesc un alt motiv pentru care să îmi vină să fac un dezastru în întreg apartamentul.

Nici eu nu mai am habar ce dracu este cu mine în ultimul timp. Regretam, al naibii de tare. Regretam modul rece în care m-am comportat cu Kai în ultimul timp, regretam cuvintele pe care i-le-am spus și regretam al naibii de tare faptul că i-am dat voie să plece. Nu am vrut să plece, am vrut doar să îl țin în brațe nonstop și să nu îi mai ofer absolut niciodată șansa de a mă părăsi. Eram prea lipicios și enervant, alt motiv de ce el nu mă place, însă atunci când venea vorba de el, știam că nu mă pot controla. Mă simt precum un idiot, un idiot care nici nu are curajul să încerce să repare ceva. Aș vrea atât de mult să îmi cer scuze și să îl rog măcar să îmi ofere o șansă, dar și așa mă simțeam suficient de stupid, fără să mă refuze. Chiar dacă aș încerca, el știe oricum că îl plac deja, dar indiferent că știa sau nu, niciodată sentimentele mele nu au fost reciproce. Nu cred că eram în stare să îmi cer scuze, deoarece oricât de nesimțit am fost, altcumva nu știam cum să mă comport.

—Nimic, veni răspunsul meu distant, în timp ce încercam să îi demonstrez fratelui meu că nu mă prea interesa conversația lui, sperând degeaba că va găsi altă temă de discuție, dar după expresia sa de pe față, nu prea sunt convins că funcționează.

Ar trebui să îi mulțumesc că mă mai verifică din când în când, deoarece nu prea mai am chef de nimic în ultimul timp, astfel că nu ar fi mare minune dacă aș face o tâmpenie ce mi-ar pune viața în pericol. Astăzi a venit Zan, era undeva pe la 12, și nici nu a pus întrebări suplimentare, doar m-a întrebat direct dacă am mâncat. Știa deja că cel mai probabil nu am făcut-o, deoarece când eu sunt cu moralul la pământ, uit total că(,) corpul uman mai are nevoie și de altceva decât somn. Aș fi încercat degeaba să îl mint, deoarece în momentul de față, mâncarea era ultima mea problemă. Nici nu a mai ezitat, mi-a comandat micul dejun în timp ce mi-a ținut morală că mâncarea este importantă și alte rahaturi despre această temă, deși sincer să fiu, nu l-am ascultat, eram în lumea mea, iar el probabil știa deja că este degeaba.  Încerc doar să nu îmi bat capul, dar parcă mi-s-a stricat ziua și mai tare când am aflat că întâmplător mi-a comandat suc de mere, deoarece a spus unul la întâmplare, deși el cam știe că nu îl am la suflet. Oricum l-am băut, dar nu mă ajută să mă simt mai confortabil.

—Tyler, ești... um, homo? O zice după o pauză inconfortabilă și își fixează privirea pe mine.

Las un râset sa îmi părăsească buzele și își o gură largă de aer, ridicându-și privirea spre bărbat. Era cam bruscă întrebarea, chiar nu m-am așteptat la ea, astfel că m-a luat prin surprindere. Mă rog, eram și sigur că va afla ulterior adevărul, deoarece înțepatul ăla de manager i-a spus sigur ce am făcut atunci în biroul lui, însă nu știam sigur când va fi momentul acesta. Speram totuși să nu fie prea curând, deoarece nu știu ce avea de spus și doar sper că nu este ceva ce el urăște și nu are la suflet. După expresia pe care o are pe față, cred că deja știe de ceva timp, dar nu a găsit momentul potrivit să abordeze acest subiect. Nu am habar ce vrea să îmi spună.

Fuck buddies (boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum