POV. Kai
Îi duceam dorul.
Realizez exasperat că Tyler iarăși, pentru numele lui Dumnezeu, a plecat! Și unde? Numai dracu știe, mi-ar plăcut și mie să știu pe unde naiba umblă el brambura, deoarece mereu reușește să fugă fără să realizez eu ca măcar s-a mișcat. Serios, nu mai pot. Nu înțeleg ce naiba am făcut greșit, de ce tot considera că nu îi iau sentimentele în serios și de ce se comporta de parcă tocmai ce i-am omorât câinele. Mai încerc câteodată sa discut cu el, dar fără cel puțin sa se prefacă, mă evită direct. Singura sa încercare de a mai comunica cu mine după ultima ceartă, a fost să-mi spună „Nu mai găti pentru mine” pe un ton dur, iar asta chiar a durut, sincer să fiu. Deși mai nou am descoperit că, de fapt, îmi place să gătesc, sa o fac doar pentru mine nu mai are același farmec. Acum realizez că fără Tyler, chiar eram cam singuratic. M-am obișnuit atât de mult cu prezența sa, astfel că în momentul în care nu mai am parte de ea, simt că sunt singur. Câteva luni și a reușit să îmi schimbe lumea, iar apoi să o facă la fel. Nici Ess nu mai răspunde, sora mea este foarte ocupată cu școala, iar eu pur si simplu nu am cu cine vorbi. Cu Mil nu îndrăznesc, deoarece am câteva asumpții cum că poate el e supărat pe mine deoarece e gelos pe faptul că vorbesc cu ea, nu am habar, sincer să fiu. Nu vreau să mai agravez ceva.
Dar de un lucru sunt sigur. Când vine acasă îl bat la cap până îmi răspunde, așa supărat cum este, unde naiba a fost. Deja nu mai suport faptul că pleacă liber, pe mine lăsându-mă baltă, deși este presupus că eu ar trebui să îl urmăresc peste tot. Nu știu care este motivul din spatele acestei întregi faze. Am încercat pe bune să discut cu el, însă cu excepția răspunsului „Nu îți mai bate joc de sentimentele mele" nu am primit nimic mai concret. Chiar nu înțeleg ABSOLUT DELOC cum am reușit să îmi bat joc de sentimentele sale... poate nu i-a plăcut faptul că am fost și eu la masă împreună cu Mil? Dar i-am oferit libertate atunci când am încercat să plec, nu este vina mea că el a venit să vadă dacă sunt okay și a expediat-o pe fată acasă. Poate nu i-a plăcut faptul că insistam ca ei doi să facă schimb de numere, poate Tyler este mai tradițional și preferă să ia totul mai greu. Indiferent, orice are în vedere, ar putea să îmi explice ca la ultimul prost, nu să considere că am înțeles eu ceva după explicațiile lui beton.
Oricum, acum aveam în gând altceva. Măcar să îmi iau gândul de la această temă, deoarece la noapte am suficient timp încât să mă blestem pentru ce prost sunt. Îmi pusesem în plan să fac curățenie în camera sa, fie că îi plăcea lui sau nu. Mi-am pus acest obiectiv de ceva timp deja, dar nu am avut încă ocazia să îl îndeplinesc. În special pentru că șatenul nu prea se lăsa convins să mă lase în camera sa. Deși sincer să fiu, nici măcar nu am încercat să îl întreb dacă mă lasă. În primul rând pentru că atunci când stă acasă, sta doar în camera sa și chiar nu aș fi fost confortabil să fac curățenie cu el în aceiași cameră. Iar în al doilea rând, în prima zi mi-a spus strict ca nu am voie în camera sa.
Dar nu era ca și când eu chiar voi lua în considerație seria sa proastă de reguli, mai ales că eu am intrat de o grămadă de ori când încă mai vorbeam și nu a spus nimic, deci poate nu e nimic schimbat. Mai ales că văzusem ce coșmar avea acolo. Cel mai probabil el își lăsa hainele unde le dezbracă, deci aveam ceva muncă acolo, astfel că trebuia să mă pregătesc. E puțin ciudat, deoarece inițial deși nu era cea mai curată persoană, mai strângea după el. Acum s-a lenevit, ori poate doar s-a obișnuit cu mine.
Oftez greoi și aproape tresar când pășesc în interiorul camerei. Având în vedere că înainte de a se supăra, eram mai mereu aproape de el, chiar uneori prea aproape, mă obișnuisem cu parfumul său. Îmi și plăcea, dar după părerea mea, doar lui i-se potrivea. Dar cum în ultimul timp abia îl mai văd, cel puțin, realizez de fapt cât de mult camera sa mirosea ca el. La cât de des poartă acel parfum, probabil nici nu mai are rost să se dea zilnic cu el, i-a intrat în sânge.
CITEȘTI
Fuck buddies (boyxboy)
Romance"Și printre atatia oameni care au vrut să cad, tu ai fost cel care m-a ajutat sa ma ridic." Kai este un simplu tânăr. 21 de ani, fără școală, în căutarea unui loc de muncă cat de mizerabil ar fi doar pentru a îi oferi surorii sale condițiile pe care...