Lănțișoare.
În momentul în care mă trezesc, primul lucru pe care îl fac, este să verific ora. Îmi era să nu fi dormit prea mult și să mă fi trezit noaptea, deoarece asta ar însemna că aveam să mă holbez la tavan pentru următoarele ore. Însă, din fericire, când văd ora, un oftat ușurat îmi părăsi buzele. Nu dormisem mult, spre surprinderea mea, fiind abia ora 3 jumătate de zi, dar fusese suficient încât să reușesc să mă odihnesc pe bune. Era destul de impresionant, deoarece eu când dormeam, păi dormeam, frate, nu glumă. Mai surprins eram, sincer să fiu, de faptul că Tyler dormea și el foarte liniștit lângă mine. Eram amândoi îmbrăcați, deoarece nici unul nu s-a obosit să se dezbrace. Am mai dormit împreună, dar rareori sunt cazurile când pur și simplu doar dormim, nu doar sex și după somn pentru că eram obosiți. Este ciudat, deoarece faptul că am dormit împreună... mi-se părea chiar mai intim decât sexul în fine, dintr-un oarecare motiv. Aveam o gândire ciudată, nu pot să mint.
Mă ridic în fund și îmi frec ochii agresiv, căscând larg, pleoscăind din buze zgomotos. Îmi trec limba peste buze și îmi pierd degetele prin părul ciufulit. Tot corpul îmi era amorțit, fiind evident că eu chiar am dormit destul de bine. Mă rog, chiar avusem nevoie de somnul ăla, deoarece eram pe bune ostenit înainte să adorm. Mă bucur că nu am dormit atât de mult la fel cum eram obișnuit înainte.
Închid laptopul pe care Tyler l-a lăsat pe pat lângă el. Având în vedere că nu era închis, presupun că și șatenul a adormit întâmplător, deci cel puțin nu eram singurul. Încă eram ușor obosit, dar trebuia doar să mă trezesc pe bune și-mi va trece. Nu mai aveam nevoie și nici nu voiam să mai stau să ațipesc puțin, deoarece nu eram chiar cel mai mare fan al somnului ziua. Îmi dădea o impresie că pierdeam timp degeaba. Deși am dormit doar 4 ore, mă simțeam plin de energie și mi-se păruse mai folositor decât un somn noaptea, dintr-un oarecare motiv pe care încă nu îl știam.
Mă ridic din pat și prima destinație era dușul. Inițial trebuia să fac unul când aș fi ajuns, dar deoarece eram mult prea obosit, iar Tyler m-a bătut la cap cu filmul său, nu am reușit, ceea ce este surprinzător. Nu îmi plăcea să fac ceva, orice, dacă asta ar însemna că ar trebui să îmi anulez dușul. Astfel că faptul că am acceptat este destul de nou din partea mea. Oricum, nu era atât de groaznic, deoarece înainte de a pleca am reușit să fac unul, dar pur si simplu eram un „maniac", iar dacă nu făceam baie regulat, mă simțeam cea mai murdară persoană de pe planetă efectiv. Nici acum nu prea mă simțeam confortabil în haine, deoarece am adormit fără un duș, astfel că trebuia să mă grăbesc. Uneori nici eu nu mă suportam.
×
În momentul în care ies din duș, în continuare simțind picurii de apă cum se prelingeau pe pielea mea, îi văd fața confuză a bărbatului. Stătea în continuare în pat, ridicat în fund, încă îmbrăcat la fel cum a adormit, în timp ce privirea i-se plimba debusolată prin cameră. Părul îi era ciufulit, iar ochii întredeschiși, semn că abia s-a trezit. Mă rog, nu este atât de rău, deoarece mie mi-a luat doar 20 de minute să fac un duș, astfel înseamnă că e la dormit la fel ca mine, în medie.—Chiar mă întrebam unde ești, murmură cu jumătate de glas și schițează un zâmbet discret, în momentul în care mă fixează cu privirea.
Pufnesc ușor amuzat și deși nu prea îmi era pe plac să umblu atât de dezbrăcat prin fața lui, deoarece aveam doar o pereche de boxeri, mă apropii de dulap în speranța de a căuta ceva cât mai rapid și a îmi acoperi corpul. Presupuneam că el va dormi și după ce termin eu dușul, astfel că nu mi-am luat hainele cu mine în baie, iar acum eram nevoit să mă îmbrac aici, deoarece ar fi ciudat ca fix de el să fug să mă ascund. Geamul era deschis, astfel că puteam realiza cât de cald era afară. Vremea de aici era cu mult mai diferită decât cea de acasă, de parcă îți dădea impresia ca încă este vară aici. Deși adevărul era cu mult mai departe de acest fapt, deoarece cu adevărat era aproape deja iarnă, însă era fascinant, Nu glumă.
CITEȘTI
Fuck buddies (boyxboy)
Romance"Și printre atatia oameni care au vrut să cad, tu ai fost cel care m-a ajutat sa ma ridic." Kai este un simplu tânăr. 21 de ani, fără școală, în căutarea unui loc de muncă cat de mizerabil ar fi doar pentru a îi oferi surorii sale condițiile pe care...