28.

1.9K 145 40
                                    

N/A: îmi pare rău, dar săptămâna aceasta nu promit ca voi posta regulat. Voi încerca totuși, dar nu garantez:) plus ca oricum am nevoie si eu de o pauză xd ultima a fost acum 6 luni lmao, cu excepția weekendurilor. Anyway, ceva capitol cute bc we need it.

×


POV. Tyler

Măcar mi-am confirmat că ești sexi.

—Apa chiar este foarte călduță, afirmă Kai entuziasmat și atinge ușor cu buricul degetelor suprafața apei, apoi se descalță, în timp ce îmi aruncă o privire scurtă cu privirea.

Zâmbește discret și își întoarce privirea spre valurile calme ale oceanului, lăsându-și încălțămintea înecându-se în nisipul plajelor Columbiene. Soarele bătea din plin, dând o impresie aurie a întregii priveliști. Deși întregul peisaj părea rupt din filme, eu nu mă prea trezeam interesat de a îl privi, deoarece privirea îmi era fixată pe altceva. Sau mai degrabă, pe altcineva. Îl privesc sceptic, în timp ce el păși ușor în apă, în timp ce un zâmbet larg i-se contură pe buze. Înghit în sec, întrebându-mă în sine dacă nu cumva am înroșit, deoarece mă trezisem admirându-l. Îmi plăcuse întotdeauna personalitatea sa când eu eram doar Ess și nu aveam nici cea mai vagă idee cum arată el, însă adevărul este că de atunci de când îl știu eu cum arată, nu pot să mint ca arată pur și simplu genial. Nu mă puteam vedea atras de alți bărbați, dar cumva trăsăturile sale îmi opreau respirația și mă făcea să mă întreb de când m-am schimbat eu atât de mult. Mă trezesc admirându-l în timp ce vântul îi răsfira părul, în timp ce fața îi era luminată de un zâmbet inocent, în timp ce ochii îi străluceau entuziasmați, iar zâmbetul său încă era proeminent pe bune. Cumva întrebarea dacă mă place pe mine, ca Tyler, nu precum ca Ess, îmi răsări în minte. El mereu se comporta atât de confuz și ciudat cu mine, încât nici nu mai știu la ce să mă aștept, deși o parte din mine era cam pesimistă în privința acestui răspuns. Nu știu părerea sa despre mine sau ce simte, însă știu sigur că eu m-am îndrăgostit. Și dacă înainte mai aveam dubii, acum cam sunt sigur, deoarece de fiecare dată când îl văd, nu îmi pot muta ochii de pe figura sa.

—Da, seara deobicei apa este mai caldă, însă mie îmi place mai mult dimineața. Nu suport căldura asta, mă doboară, îi răspund ușor cam stânjenit și îmi mut privirea spre un punct gol, sperând ca el sa nu fi observat modul mult prea ciudat și pentru mine prin care eu îl examinam cu privirea.

Cu colțul privirii îl examinez în continuare totuși, deoarece nu puteam să îmi dezlipesc ochii de pe bărbat, îmi era efectiv imposibil. El putea merge puțin prin apă, deoarece avea pantaloni scurți, dar eu cam eram în pantaloni normali, astfel că aveam să mă ud, chiar și dacă făceam un singur pas. Nu avea să mă deranjeze atât de mult, dar problema era că eu sunt cam pretențios, iar sentimentul materialului ud lipit de piele nu îmi era pe plac, astfel că mai bine zic pas. Totuși, mi-ar plăcea să îl văd pe brunet cu hainele ude pe el, cred că ar arăta foarte sexi, dar nu prea cred că visul o să îmi devină realitate foarte curând.

—Da, este cam cald. Ironic cu faptul că acasă este deja frig și iarna se simte, dar aici te topești, încât nici nu stai la dubii să spui că este pe cât se poate de vară, veni răspunsul său în timp ce privi vrăjit tot peisajul apei care se întindea până la orizont.

Fără să îmi mut privirea de pe el, mă așez pe jos, înfundându-mi degetele în nisip și continuând să îl privesc pe bărbat. Acum soarele era în spatele său, ceea ce îi oferea chiar o impresie angelică și sincer să fiu, chiar îi scotea în evidență zâmbetul de pe buze. Plaja era practic goală, doar câteva femei care cel mai probabil stăteau în continuare doar pentru bronz, însă în rest mai nimeni. Deși, sincer să fiu, cine este atât de nebun sa vină pe căldura asta? Mie totuși îmi place locul acesta mai mult noaptea, deoarece apa este foarte călduță, iar priveliștea pur și simplu genială. Ar trebui să îl aduc pe bărbat noaptea pe aici să vadă si el, cred că ar fi foarte romantic și perfect pentru încă o „întâlnire” nu prea oficială dintre noi doi.

Fuck buddies (boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum