20.

2.4K 167 157
                                    

"Prieteni"

POV. Tyler


Îmi trec degetele prin părul meu ciufulit și pleoscăiesc zgomotos din buze, întorcându-mă pe partea cealaltă a patului. Soarele a răsărit deja de ceva timp, se pare că am dormit destul de mult, deși nu sunt chiar odihnit în adevăratul sens al cuvântului. Kai încă continua să doarmă, ceea ce mi-a adus un zâmbet inconștient pe buze. A fost o nebunie aseară, nu glumă, până și eu sunt impresionat de faptul că am reușit să mă trezesc atât de devreme.  Bine, nu chiar pot să mă laud că este cine știe ce fel de devreme, însă având în vedere că am adormit abia pe la vreo 5-6 dimineața, ora 12 este devreme. Am ajuns pe la hotel abia pe la vreo 2 dimineața, deci am vorbit ieri o grămadă.

Brunetul dormea foarte calm, mă întrebam ce visează. Oare vreodată m-a visat pe mine sau pe Ess? Dacă pe Ess, ca fată sau ca băiat? Nu am habar... niciodată nu am oferit vreun indiciu despre genul meu. Nu am habar nici eu de ce, însă nu voiam să știe el că Ess este cu adevărat un băiat. Mă mir că nu se mișcă în somn, de multe ori o făcea, astăzi presupun că este o excepție, dar era mai plăcut să îl vezi liniștit. Aș vrea să stau și să îl privesc toată ziua. Aș vrea sa îmi trec degetele prin părul lui, dar era atât de adorabil și imperturbabil, încât îmi era frică să nu îl trezesc din greșeală.

Totuși, un sărut scurt pe buze nu cred că ar trezi pe nimeni. Cu cât mă holbam mai mult la el, îmi doream și mai tare să îl strâng în brațe și să îi sărut fiecare bucățică din el. Dar dacă făceam asta, ar fi fost foarte egoist din partea mea, deoarece el dormea foarte liniștit și ar fi fost un păcat să îl trezesc.

Până la urmă, mă aplec ușor spre fața sa și îi ating buzele ușor, un zâmbet apărându-mi negreșit pe buze. Pentru prima dată în viață, eram mai mult decât mulțumit de deciziile luate de Zan pentru protecția mea. Dacă ar fi ca Kai să aibă grijă de mine în continuare, l-aș asculta nonstop, doar să fie el. Iar acum cam regret că am doua dormitoare în apartament, deoarece ar fi fost de câteva sute de ori mai bine ca el să doarmă doar cu mine. Mi-ar fi plăcut să mă trezesc mereu așa, cu el lângă mine.

Îmi aud stomacul cum imploră după mâncare, astfel că mă ridic din pat nu prea entuziasmat, deoarece aș fi mai vrut sa mai stau și să îl admir. Numai că de când cu brunetul acesta care dormea acum fără probleme, mi-am reglat mesele cu mult, iar acum dacă sar peste o masă, am impresia ca nu am mâncat 5. Îmi este o foame de lup, până la urmă, eram obișnuit să mănânc pe la 9-10, iar acum deja era 12. Nu știu dacă este neapărat spre bine sau rău, însă țin să adaug și ca mă simt mult mai energic, deci presupun ca prima variantă. Plus că îmi plăcea cum gătea el. Nu era chiar cel mai delicios, însă era atât de adorabil din partea lui să îi pese și chiar să încerce.

Casc scurt, în timp ce îmi îmbrac cât se poate de în liniște și repede. Mă gândeam că și lui îi este foame, deci ar fi bine să îi aduc ceva și lui Kai, dar ar fi fost mai plăcut să o fac înainte să se trezească el. Dacă nu mă greșesc, chiar paralel de clădire este ceva cafenea, nu am habar, însă parcă era ultima dată când am fost aici. Sper să fie acolo, deoarece nu sunt chiar în dispoziția necesară de a merge mult. În fine, este o zonă destul de populată, deci presupun ca ar trebui să găsesc undeva aproape ce-mi trebuie, oricum.

Îmi iau telefonul și portofelul de pe masă, încercând să părăsesc cameră cât se poate de discret. Fix când ies din cameră, telefonul îmi vibrează in buzunar, ceea ce mă face să tresar puțin. Din fericire, am închis ușa deja, deși sper că nu l-am trezit. Nu aud nimic, deci cred că am dreptate. Când observ numele lui Zan pe telefon, încerc să mă gândesc cât se poate de repede la cum sa îl înjur. Dacă suna doar cu o secundă mai devreme, îl omoram.

Fuck buddies (boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum